Kieltämättä tuossa asenteessa on jotain hupaisaa. Otetaan asianajajaan yhteyttä ja pidetään jonkinlaisena itsestäänselvänä oikeutena paitsi päästä esiintymään mutta myös saada rahaa siitä.Näinköhän tuo mahtaa olla kuten Johku sanoo, että ihmiset tulevat varta vasten tuonne festareille katsomaan kun hän vetää yhden huonon biisin playbackina? Vähän kyllä epäilen.
Jaa, saakos Tuksu vapaaliput Jukujuku-maahan, vai mikä se lasten leikkipuisto siinä samalla rannalla olikaan?
Jaa, saakos Tuksu vapaaliput Jukujuku-maahan, vai mikä se lasten leikkipuisto siinä samalla rannalla olikaan?
Joku biologi bloggaa ensi viikolla bonganneensa merinorsun Kalajoen särkillä?
Itse aion mennä paikalle ainoastaan tuksun takia. Varaan mukaan ritsan ja taskun täyteen kiviä. *Sadistista naurua*
Nykyään se on jukupark, joka on vesipuisto. Harmillista kyllä, siellä olevat vesiliukumäet ovat muovia eivätkä titaania, joten luulen ettei tuksulle voida antaa lupaa kyseiseen paikkaan. Saattaahan toki olla että neitokaiselle tarjotaan ateria jokaisessa hiekkasärkillä olevassa syöttölässä.Jaa, saakos Tuksu vapaaliput Jukujuku-maahan, vai mikä se lasten leikkipuisto siinä samalla rannalla olikaan?
Eikös valaat syö pelkästään planktonia?Saattaahan toki olla että neitokaiselle tarjotaan ateria jokaisessa hiekkasärkillä olevassa syöttölässä.
Mielestäni tämä yksilö vaikuttaa aikalailla kaikkiruokaiselta. Tosin muistelisin että joku lehti tituleerasi tuksun kesäkissaksi, joten siikarysä voisi olla hänelle sopiva ruokailupaikka.Eikös valaat syö pelkästään planktonia?
Eikös valaat syö pelkästään planktonia?
Lehti: Verottaja seurannut jo kauan Tukiaisen puuhia
Että tällaista tällä kertaa... Mitenkähän se "glamour-elämä" onkaan sitten rahoitettu...
Ei vielä tuomita: http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/tukiainen-tyrmaa-puheet-kalajoen-keikka-oli-menestysKalajoella on ollut ikävää yleisöä:
Käsimerkkejä ja buuausta.
Tuksun pitäisi esiintyä vain kaltaisilleen glamourhenkilöille.
Tuohan meni yllättävän siististi läpi. Minä odotin että lavalle lentää kaikkea roskaa (ei pikkuhousuja siis) kun yleisö yrittää saada Tuksua pois lavalta. Nyt tuollaista ei kuitenkaan ilmeisesti ollut tapahtunut.Kalajoella on ollut ikävää yleisöä:
Käsimerkkejä ja buuausta.
Minä odotin että lavalle lentää kaikkea roskaa (ei pikkuhousuja siis) kun yleisö yrittää saada Tuksua pois lavalta. Nyt tuollaista ei kuitenkaan ilmeisesti ollut tapahtunut.
Tästä videosta näkyy hyvin kuinka suuri "menestys" tuo Tuxanderin keikka oli.