Johanna Tukiainen – aikamme sankari

  • 504 247
  • 1 302

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onkohan Tuksu nyt ihan kunnossa kun se noinkin hyvän herpes-rakkuloidensa esittelytilaisuuden ihan suosiolla feidaa? Tuossa Raumanmeren lupaamassa 0 euron palkkiossakin kuitenkin oli ainakin 384 000 euroa liikaa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Riku Räsänen voisi lainata Suhosen lausahdusta koskien Pitsiturnausta, "Jääkiekkoa kesällä, älkää naurattako!"

"Johanna Tukianen RMJ:n lavalla, älkää naurattako!"
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Näinköhän tuo mahtaa olla kuten Johku sanoo, että ihmiset tulevat varta vasten tuonne festareille katsomaan kun hän vetää yhden huonon biisin playbackina? Vähän kyllä epäilen.
Kieltämättä tuossa asenteessa on jotain hupaisaa. Otetaan asianajajaan yhteyttä ja pidetään jonkinlaisena itsestäänselvänä oikeutena paitsi päästä esiintymään mutta myös saada rahaa siitä.

"– Järjestäjät ajattelivat, että suostun esiintymään ilmaiseksi. Mielestäni minun ei kuitenkaan enää tarvitse esiintyä ilmaiseksi, koska nimeni sattumoisin jo tiedetään. Eihän minua toki voi verratta esimerkiksi Frederikiin, joka on ammattilainen. En kuitenkaan näe järkevänä sitäkään, että teen ilmaiseksi töitä, Tukiainen sanoo."


Vai ollaanko Johanna pakottamassa lavalle?
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Tuksusta puhelintyttö
Jutussa puhutaan kohukaunottarista, se ei kyllä voi tuksua koskea
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Jaa, saakos Tuksu vapaaliput Jukujuku-maahan, vai mikä se lasten leikkipuisto siinä samalla rannalla olikaan?

Joku biologi bloggaa ensi viikolla bonganneensa merinorsun Kalajoen särkillä?

Tahi sitten paikalle sattuu Greenpeacen porukkaa, luulevat rannalla hilluvaa Tuksua rantaan ajautuneeksi kaskelotiksi ja yksissä tuumin heivaavat tämän takaisin mereen.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
VAROITUS KAIKILLE KALAJOEN JUHANNUS 2009 -TAPAHTUMAAN MENEVILLE:

Tuksu sai uuden juhannuskeikan
Itse aion mennä paikalle ainoastaan tuksun takia. Varaan mukaan ritsan ja taskun täyteen kiviä. *Sadistista naurua*

Jaa, saakos Tuksu vapaaliput Jukujuku-maahan, vai mikä se lasten leikkipuisto siinä samalla rannalla olikaan?
Nykyään se on jukupark, joka on vesipuisto. Harmillista kyllä, siellä olevat vesiliukumäet ovat muovia eivätkä titaania, joten luulen ettei tuksulle voida antaa lupaa kyseiseen paikkaan. Saattaahan toki olla että neitokaiselle tarjotaan ateria jokaisessa hiekkasärkillä olevassa syöttölässä.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Eikös valaat syö pelkästään planktonia?
Mielestäni tämä yksilö vaikuttaa aikalailla kaikkiruokaiselta. Tosin muistelisin että joku lehti tituleerasi tuksun kesäkissaksi, joten siikarysä voisi olla hänelle sopiva ruokailupaikka.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kalajoella on ollut ikävää yleisöä:
Käsimerkkejä ja buuausta.
Tuksun pitäisi esiintyä vain kaltaisilleen glamourhenkilöille.

^Käsittääkseni Tuksu asuu vanhempiensa omistamassa talossa, joten vuokratulot menevät varmaan heille.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Kalajoella on ollut ikävää yleisöä:
Käsimerkkejä ja buuausta.
Tuksun pitäisi esiintyä vain kaltaisilleen glamourhenkilöille.
Ei vielä tuomita: http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/tukiainen-tyrmaa-puheet-kalajoen-keikka-oli-menestys
"Tuottajani Tuija Järvisen mukaan yleisö oli aivan suu auki esiintymisestäni!"

Eri asia onko siellä oltu monttu auki ihastuksesta vai kauhusta. Ja maailmankuulu Movetron halunnut samaan kuvaan ja videoinut, arvatenkin sen takia että on mitä pelolla muistella.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minä odotin että lavalle lentää kaikkea roskaa (ei pikkuhousuja siis) kun yleisö yrittää saada Tuksua pois lavalta. Nyt tuollaista ei kuitenkaan ilmeisesti ollut tapahtunut.

Tuxupa olisi tuonkin kääntänyt edukseen, että "Yleisö heitteli mulle kauheesti kaikkee lahjoja, koska ne rakasti mua ja ihan suu auki kattovat mun esitystä kun olivat niin ihastuneita", vaikka lavalle olisi oikeasti heitelty mätiä tomaatteja ja puukkoja.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Olin yksi näistä ylpeistä sentterin näyttäjistä! Totuushan oli se että buuasukonsertti oli mahtavaa kuultavaa, eikä Tuksun jutuissa ole, yllätys yllätys mitään perää! HAhaa ja silleen, harmi ettei ryhävalas itse tajua sitä...
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Tästä videosta näkyy hyvin kuinka suuri "menestys" tuo Tuxanderin keikka oli.

Voi herraisä! Tuossa viestissä olisi pitänyt olla varoitus, "että seuraava esitys saattaa järkyttää herkimpiä katsojia". K-18 kamaa tuo video.

J-Tuk - no joo...

Nyt olen nähnyt ja kuullut kaiken mahdollisen ja mahdottoman.
 

Kolokettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KoU, HJK, AS Roma, Chelsea
Juu kyllähän tämä tuottajansa Tuija Järvinen oli vähintään yhtä kamalaa katsottavaa kuin prinsessapukuinen Tuksu.

Porukkaa oli melko paljon, keskareita vilkkui jonkun verran ja osa buuasi ja loput mölysivät muuten vain. Mutta kaikin tavoin hyvin tavallinen ja odotettu tapaus. Ei euron arvoinen keikka mutta eipä kyllä viiden tonninkaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tässäpä lisää Tuksua Kalajoelta

Ja koska tuossa videossa on tuo Tuksun esitys kokonaisuudessaan niin pieni varoituksen sananen lienee tarpeen: video sisältää huonon pop-biisin ja epävireistä laulua.

Kannattaa erityisesti kiinnittää huomiota yleisön innostuneen positiiviseen suhtautumiseen esityksen jälkeen, tuon nähtyä on helppo yhtyä tuohon Tuksun ja mänizerin väitteeseen kuinka tuo keikka oli suuri menestys...


EDIT: Ja kun tuossa videossa saadaan kuulla myös tämän Tuksun levyn tuottajan tasokasta laulua taustalla, niin laitetaan bonuksena vielä tämän Tuija Järvisen omakin sinkku Rakasta rakkain
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös