Johan Pennerborn JYPin päävalmentajana

• 81 493
  • 704

Zen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllähän tossa olisi voittoon ollut saumat. 1 todella paska pomppu ja sit alivoimalla omiin.

Tohon peliin ei oikeasti tarvitse saada mitään muuta, kun omissa pelaaminen kuntoon, niin toi joukkue on pitelemätön. Jos pystytään noin heikolla hyökkäyspelillä pitämään peli todella tiukkana, niin mitä se sit on, kun pelin kaikki osa-alueet on hyvää?

EDIT: siis oltiin alivoimalla .
Ei ole muuta ongelmaa kuin omissa pelaaminen ja heikko hyökkäyspeli. Kaikki osa-alueet vain kuntoon ja nautitaan menestyksestä.

5-2 saadaan pataan ja ollaan ihan tyytyväisiä. Ei ole vaatimustaso kovin kova edes kannattajilla.

klongku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan suurjoukkue Jyp
Ei ole muuta ongelmaa kuin omissa pelaaminen ja heikko hyökkäyspeli. Kaikki osa-alueet vain kuntoon ja nautitaan menestyksestä.

5-2 saadaan pataan ja ollaan ihan tyytyväisiä. Ei ole vaatimustaso kovin kova edes kannattajilla.
Heikko hyökkäyspeli johtuu ainoastaan huonosta omanpään pelistä. Ne pelit, missä ollaan pystytty pelaamaan omissa hyvin, niin ollaan myös pystytty pelaamaan paljon paremmin hyökkäyspäässä. Se vie aivan helvetisti voimia kokoajan pyöriä omissa.

Missä mä olen sanonut, että olen tyytyväinen peliin, kun otettiin 5-2 pataan? Niin, en missään.

Zen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Heikko hyökkäyspeli johtuu ainoastaan huonosta omanpään pelistä. Ne pelit, missä ollaan pystytty pelaamaan omissa hyvin, niin ollaan myös pystytty pelaamaan paljon paremmin hyökkäyspäässä. Se vie aivan helvetisti voimia kokoajan pyöriä omissa.

Missä mä olen sanonut, että olen tyytyväinen peliin, kun otettiin 5-2 pataan? Niin, en missään.
Lainasin viestiäsi, mutta en minä sinua vastaan hyökkää. Meidän peli on todella sekaisin,jota pitäisi parantaa aivan kaikilla osa-alueilla.

Sanomani on se että olemme tyytyväisä tai toivekkaita hävittyjen pelien jälkeen. Posiketjuun voisi kirjottaa kannattajien asenteen ja negaketjuun seuran/joukkueen suhtautumisen tappio pelin jälkeen.

Ja vielä kerran, et sanonut ja tulkitsin viestiä miten itse halusin, että sain sanoman omaan agendaani. Pahoittelut.

klongku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan suurjoukkue Jyp
Rakas Penne tässä ehdotus, jos saataisiin joskus toi loukki lista tyhjäksi.

Kentälliset:

Dostie-Schnarr-Ojis
Tieksola-Lassila-Pudi
Vidgren-Perttu-Jormakka
Siikanen-Mäkinen-Huttu

Aliranta 13. Hyökkääjä.

Eronen-Pulkkinen
Persson-Peltola
Jonsson-Jokinen
Liikonen/Pulli sit kierrossa. Kiitos.

klongku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan suurjoukkue Jyp
Lainasin viestiäsi, mutta en minä sinua vastaan hyökkää. Meidän peli on todella sekaisin,jota pitäisi parantaa aivan kaikilla osa-alueilla.

Sanomani on se että olemme tyytyväisä tai toivekkaita hävittyjen pelien jälkeen. Posiketjuun voisi kirjottaa kannattajien asenteen ja negaketjuun seuran/joukkueen suhtautumisen tappio pelin jälkeen.

Ja vielä kerran, et sanonut ja tulkitsin viestiä miten itse halusin, että sain sanoman omaan agendaani. Pahoittelut.
Ahaa pahoittelut myös täältä! Joo, ehkä täältä jotkut on tyytyväisiä. Itse koitan löytää jokaisesta pelistä jotain posia ja saada ainakin omaa ajatusta tosta joukkueesta paremmaksi vaikka paskaa onkin. Mä tiedän sen kokemuksesta junnu vuosilta, että omissa, kun on asiat kunnossa, niin se vapauttaa peliä todella paljon.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy