Näinhän tämä homma tuppaa toimimaan, että Blommalla mennään nyt niin pitkälle, kunnes tie nousee pystyy tai Blomqvist sitten sulaa ja täytyy lyödä Galimov uuniin. Jos Blomqvistille ei enää sen suurempaa romahdusta tule (mihin en itse usko), niin voipi olla, että Galimovin pelit tämän kevään osalta on pelatut. Blomqvist on lyönyt hurjan statementin pöytään. Jäätävän kova kaveri tämä 20-vuotias 'poika'. Pääkoppa on terästä.Kyllä nyt on taas pakko nostaa herraa esille. Ei epäilystäkään, kumpi meidän timanttisesta kaksikosta on ansainnut ykkösvahdin paikan näissä pleijareissa. Blomma on eleettömän hyvä. Voittava maalivahti. Jos mulle tämä olisi kerrottu syksyn harjotuspelien aikaan... voi morjens
Tarkoitatko nyt Galimovia vai Kasikkia? Ennen kautta tuskin kukaan olisi uskaltanut lähteä Blomma ykkösenä kauteen ja Kasik hommattiin puhtaasti Galimovin loukkaantumisen takia.Monesko kerta tämä nyt on kun kärpät on lähtenyt "kaupoille" pelaavasta maalivahdista, joka kuitenkin löytyy omasta takaa?
Tarkoitan 2000 -luvun aikana.Tarkoitatko nyt Galimovia vai Kasikkia? Ennen kautta tuskin kukaan olisi uskaltanut lähteä Blomma ykkösenä kauteen ja Kasik hommattiin puhtaasti Galimovin loukkaantumisen takia.
En kuitenkaan nyt ymmärrä mitä Kärppien tässä olisi pitänyt tehdä toisin tällä kaudella.Tarkoitan 2000 -luvun aikana.
så mycket.Tack.
Sama. Pidin helppoja vetoja päästävänä, flegmaattisena ja hitaana mutta mitä vielä, huikean kehityksen on poika saanu kauden aikana noinkin vähällä peliajalla. Hilli on kurko.kävi miten kävi.
Olin ihan idiootti kun epäilin sinua.
Kiitos ja anteeksi
Hillillä useampi vaimo? Itse ketjun aiheesta, huikea kaveri. Jos pitää tuon tason, Kärpät menee välieriin että heilahtaa.Haastattelujen ja olemuksen perusteella vaikuttaa kuitenkin todella nöyrältä kaverilta eli onkohan käynyt nussimassa jotain Hillin vaimoa?
En yhtään ihmettelisi, jos Hillin vaimo olisi tehnyt aloitteen. Onhan tämä kaveri ihan käsittämättömän kova!Haastattelujen ja olemuksen perusteella vaikuttaa kuitenkin todella nöyrältä kaverilta eli onkohan käynyt nussimassa jotain Hillin vaimoa?
Tuskin on vaaraa menettää. Vaikka solmisikin NHL-sopimuksen, Blomqvist pelaa ensimmäisen kauden lähtökohtaisesti lainalla Kärpissä, koska hänellä on voimassa oleva sopimus. Ja kannatan ajatusta että pelaa pidemmän kauden ennen siirtoa.Nautitaan nyt. Voi olla ensi kaudella jo rapakon takana.
Toivotaan että pysyisi vielä ensi kauden.
Voimassa oleva sopimus ei kyllä tarkoita mitään sen suhteen että pelaako Kärpissä vai ei. Jos NHL:ään halajaa niin sinne lähtee, pelipaikka toki on todennäköisesti AHL:ssä.Blomqvist pelaa ensimmäisen kauden lähtökohtaisesti lainalla Kärpissä, koska hänellä on voimassa oleva sopimus.
En ole asiasta satavarma, mutta käsitin, että sopimus Liigaan painaa tietyin ehdoin ja Blommaa pitäisi ensin tarjota Kärppiin, ja tämä ns. palautussääntö on tietysti järkeenkäypä käytäntö. Samoista syistä kuten mainitsitkin. Aiheesta täällä.Voimassa oleva sopimus ei kyllä tarkoita mitään sen suhteen että pelaako Kärpissä vai ei. Jos NHL:ään halajaa niin sinne lähtee, pelipaikka toki on todennäköisesti AHL:ssä.
Se miksi uskon itse jatkavan on se että pelaa täyden kauden joko ykkösenä tai sitten tasaisen peluutuksena tandemissa.