Sabresin Twitterin mukaan Larssonin ketju on kakkosketju ja Mitchell kolmonen. Katsotaan nyt mikä on totuus.Hodgson-Grigorenko-Stewart
Dalpe-Mitchell-Flynn
Deslauriers-Larsson-Armia
Ellis-Schaller-Kaleta
Sabresin Twitterin mukaan Larssonin ketju on kakkosketju ja Mitchell kolmonen. Katsotaan nyt mikä on totuus.Hodgson-Grigorenko-Stewart
Dalpe-Mitchell-Flynn
Deslauriers-Larsson-Armia
Ellis-Schaller-Kaleta
Ei tämä Jopen Amerikanvalloitus nyt oikein ota sujuakseen. Minä toivon sydämestäni hänelle paikkaa änärissä, mutta jotenkin haiskahtaa siltä, että paluu Eurooppaan näyttää koko ajan todennäköisemmältä.
Yöelämässä voi viihtyä ilmankin, että vetää vatsallista etyylialkoholijuomia.Noh, en tiedä juoruja tai ei mutta paristakin suunnasta asiasta kuulin. Toivottavasti ovat sitä itseään, toisaalta vanha viisaus -ei savua ilman tulta pitänee sekin paikkansa.
Ai suomalainen? Senkun näkis.Yöelämässä voi viihtyä ilmankin, että vetää vatsallista etyylialkoholijuomia.
Yöelämässä voi viihtyä ilmankin, että vetää vatsallista etyylialkoholijuomia.
Näin juuri. Ja puheet nyt ovat puheita, varsinkin porilaisen mielenlaadun tuntien. Muistan miten hopeakevään jälkeen erästäkin silloista oman kylän sankaripoikaa, Forsbackaa, ei kukaan yhtäkkiä ollutkaan nähnyt missään muualla kuin kotonaan pelaamassa XBoxia, DU:ssa tai Tiilimäen Hesellä. Fobban kohdalla ei toki puhuttu mistään NHL-urasta, mutta kuitenkin...
Kuulostaa huolestuttavalta, mutta pitää myös muistaa, ettei pelkästään ominaisuuksia kehittämällä tapahdu edistystä, pitäisi myös sisäistää pelityylin muuttaminen. Näpertelystä ja seisoskelusta on päästävä eroon ja ruvettava tekemään töitä tosissaan.En tiedä miten ja millä asenteella Armia on kesäisin treenannut, mutta itse en kyllä viimeisen parin vuoden aikana huomannut Jopen otteissa kentällä oikeastaan mitään kehitystä niissä ominaisuuksissa, mitkä kehittämistä tarvitsisivat.
Edit. Tekisi hyvää varmaan mennä vaikka samaan kesäreeniryhmään Granlundin poikien kanssa, jos siitä olisi apua.
En tiedä miten ja millä asenteella Armia on kesäisin treenannut, mutta itse en kyllä viimeisen parin vuoden aikana huomannut Jopen otteissa kentällä oikeastaan mitään kehitystä niissä ominaisuuksissa, mitkä kehittämistä tarvitsisivat.
Edit. Tekisi hyvää varmaan mennä vaikka samaan kesäreeniryhmään Granlundin poikien kanssa, jos siitä olisi apua.
Joppe namuttelee rankuissa...