Armia pelaa tällä hetkellä mainiolla tasolla. Ässät pelaa loistavasti joukkueena, mutta Armia pystyy tuomaan tuohon erityisellä lahjakkuudellaan omanlaisensa mausteen, joka erottaa vielä Ässät muista.
Olen Armiaa kauden mittaan kritisoinut. Nyt kun kaverilla kulkee, niin pitää muistuttaa edelleen siitä, että kausi kokonaisuudessaan on ollut kehityksen osalta pettymys. Tuolla aivotärähdyksellä ei voi selittää kaikkea. Sillä ei toki ole mitään merkitystä Ässien kannalta, jos loppukausi on pelkkää nousukiitoa. Edelleen pitää silti toppuutella kavereita, jotka ovat menettäneet täysin suhteellisuudentajunsa. Edellä oleva TommiH:n viesti on hyvä esimerkki siitä. Siinä leivotaan Armiasta jo varmaa NHL:n runkopelaajaa. Matka on kuitenkin hyvin pitkä, ja paljon pitää tapahtua, jos Armia meinaa ensi kaudella vakituisesti NHL:ssä pelata. Pitää muistaa, että Armian syksyn esityksillä kutsuu ECHL eikä NHL. Buffalossa Armia on kuitenkin vain yksi prospecteista eikä koko kaupungin kultapoika.
Jos Armia olisi pelannut Jokereissa, hänen jo nyt mittava mediahuomionsa olisi 3-4 kertainen ja mielipiteet hänestä homogeenisia.
Armia kertoi joskus että haluaisi MG:n peliälyn. Ei hänen peliälynsä ole MG:n tasolla, hyvin harvan pelaajan maailmassa on, mitta Armia pystyy todennäköisesti saamaan maaliin enemmän korkean peliälyn suoritteita mitä MG on saanut. Koko on tässä tärkein miehet erottava tekijä. Joppe on jo nyt kohtuu vahva ja hänestä tulee 2-5 vuoden sisään aivan älyttömän vahva pelaaja. MG ja Teräväinen eivät koskaan saa tätä avua itselleen, Armia osaa käyttää sitä jo nyt.
Paljon on mielipiteitä että onhan MG nyt aivan eri luokan pelimies mitä Armia, jepjep. Olen valmis korottamaan panoksia jo merkittävästi että MG ei tule tekemään lähellekään sen tason NHL uraa mitä Armia. Tämä perustuu yksinkertaisesti siihen että olen vahdannut kiekkoa Euroopassa ja Pohjois-Amerikassa yli 20 vuotta. Joppe on ottanut pääkopassaan askelia kohti MG:tä, pelaa tasaisemmin, käyttää monipuolisia taitojaan laaja-alaisesti. Jos Joppe saavuttaa MG:n tason mieleltään, hän tekee helposti yli 1000 pistettä NHL urallaan. MG:n mielen ylivertaisuus yhdistettynä Jopen rauhallisuuteen, kokoon ja ensiluokkaisiin kykyihin on jotain uskomattoman hienoa ja se voi jopa olla mahdollista. Joppe on älykäs nuorimies, eikä umpityhmä kuten Pulkkinen.