... Uskon että tänään Joppen ilta, tulee viemään huomion muualle kaikesta tästä Laine-Matthews hypestä.
Miten tämä arvio meni noin omasta mielestä?
... Uskon että tänään Joppen ilta, tulee viemään huomion muualle kaikesta tästä Laine-Matthews hypestä.
Ei olisi tarvinnut kysyä "mitä v..... Niemi", jos tuosta olisi Laine tehnyt, Mutta koska Armia!Joel Armia 1-2 Goal vs Stars | Oct 25 2016 - YouTube
Tuosta vielä maali, jos joku ei ole nähnyt. Mä kysyn vaan, mitä vittua Niemi :D.
Täh, meni vähän ohi. Kyllähän toi Niemen piikkiin menee 100%. Hyvin Joppe silti pelaa loppuun asti tilanteen ja erän.Ei olisi tarvinnut kysyä "mitä v..... Niemi", jos tuosta olisi Laine tehnyt, Mutta koska Armia!
Juu, ei tuo heitto ollut Sinulle tarkoitettu, olisi pitänyt asetella vähän tarkemmin, sori! Tuli mieleen vaan noi Winnipegin oman ketjun jutut, sori, tod huonosti kuitattu!T
Täh, meni vähän ohi. Kyllähän toi Niemen piikkiin menee 100%. Hyvin Joppe silti pelaa loppuun asti tilanteen ja erän.
Jup, mutta siinä olet kyllä oikeassa, että Laine on ylihypetetty. Näin vain sattuu yleensä käymään huipputalentin kohdalla. Potentiaalia hänellä on mielin määrin, peleissä näkyy välillä aika pahojakin virheitä, mutta 18v jne.Juu, ei tuo heitto ollut Sinulle tarkoitettu, olisi pitänyt asetella vähän tarkemmin, sori! Tuli mieleen vaan noi Winnipegin oman ketjun jutut, sori, tod huonosti kuitattu!
Pääsi Joppe sentään jo pelaamaan vähän ylivoimaa. Olen samaa mieltä, että sitä isompaa tonttia kuuluisi jo antaa, tai olisi pitänyt antaa jo aikoja sitten. Jos Joppe jatkaa Matthiasin kanssa samassa ketjussa, niin pitäis vähän järkeillä, että miten tilanteen sais käännettyä niin, että Joppe on se joka yrittää viimeistellä hyökkäyksiä.5x Matthias 1x Enström. Ei kelvannut taaskaan tarjoilu. Kahteen otteluun Armia on siis tarjoillut kiekon laadukkaasen maalintekopaikkaan lähes kymmenen kertaa ilman tulosta! Mutta juu, olihan suvereeni esitys Armialta ja pääosin vastustajan parasta ketjua vastaan. Olisi suotavaa antaa välillä myös palkintoa tuosta raatamisesta.
Tuossa ketjussa homma menee vääjäämättä siihen, että Armia tekee pelin ja luo ne tilanteet. Lowryn kanssa homma on aina luistanut. Edelleen harmittaa kun Ladd annettiin pois lähes ilmaiseksi. Ladd - Lowry - Armia oli kova sana viime kaudella. Matthiaksen kanssa ketjun toiminnassa on paljon samaa, mutta Matthias ei tietenkään ole lähellekään Ladd'n veroinen pelaaja.Jos Joppe jatkaa Matthiasin kanssa samassa ketjussa, niin pitäis vähän järkeillä, että miten tilanteen sais käännettyä niin, että Joppe on se joka yrittää viimeistellä hyökkäyksiä.
Ja sama tuttu hymy kasvoilla. Mä rakastan tota jätkää, syvästi :)Joel Armia 1-2 Goal vs Stars | Oct 25 2016 - YouTube
Tuosta vielä maali, jos joku ei ole nähnyt. Mä kysyn vaan, mitä vittua Niemi :D.
Kännykän ruudulta ei saa ihan selvää, riistääkö Joppe kiekon vai hölmöileekö Niemi ihan itsekseen.
Eli osuuko Joppe mailallaan Niemen mailaan?
No ei kirjaimellisesti tyhjää, mutta ei saa kunnon kosketusta kiekkoon ja siksi lätkähtää suoraan päätylautaan.No ei se kyllä tyhjää sutaissut vaan lätkäisi kiekon suoraan päätylautaan. Tuosta videosta on (ainakin minun) vaikea sanoa pääsikö Armia "saattamaan" Niemen mailaa tilanteessa.
Mietin ihan samaa. Vaikea sanoa, mutta voi olla että Joppe pääsi tuikkaamaan pienen kontaktin Niemen mailaan ja sitä kautta pääsi kiekonriistoon. Jos se meni tuolla tavoin, niin kyllä oli todellinen pelimiehen ratkaisu :)Kännykän ruudulta ei saa ihan selvää, riistääkö Joppe kiekon vai hölmöileekö Niemi ihan itsekseen.
Eli osuuko Joppe mailallaan Niemen mailaan?