Frank McKee
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, T. Arima
Heitämpä oman skenaarion kehiin tässä Jirin hankinnassa...
Miksi Kärpät hankkis tänne rikkinäisen miehen jonka perässä on oltu pitkään?
Ei nämä toimiston jätkät ole niin puusilmiä että tänne (lue tekstin välistä) hankittais täysin rikkinäistä kaveria.
Liian monta hittiä Kärppiin esim. entisten pelikavereiden kautta yms.
Tässä on luullakseni käytetty aikasen paljon työtä saada tän tason jätkä suomeen ja Kärppiin pelaamaan.
Jos katotaan itse Jirin siirtoa mun näkökulmasta:
No ei päässy pelaan ylhäällä eli vaihtoehto alas vai minkähänlainen soppari lie? Ja miksi lääkäri ei antanu terveen papruja?
Oisko liian monta muuta hyvää pelaajaa tunkemassa paremilla papereilla ohi..?
Siinä vaiheessa kun vaihtoehtoja oli niin kuvaan astui muutama suomalainen pelaaja ja ehkä jokunen omastakin maasta
jotka kehuivat Kärppiä yms..?
Eli Jirillä oli kuitenkin helppo päättää mihin lähtee tekemään itsestään taas enskaudelle NHL pelaaja.
Sitte se pahin tilanne:
Jirillä ranne ihan paska, maksaa lääkärille tarpeeksi ettei ihan kaikkea kerro. Vetää vipuun muutaman entisen joukkuekaverin näyttäen hyvältä
kertoen että nyt ranne ja muutkin pelaa hienosti.
Lähtee ottamaan viimesen ison tilin että saa istua baarissa pitkään.
Tätä viimestä en osta.
En osta koska jätkä on pelannu pitkään NHL kiekkoa eli kesäharjoittelu ok, kavereille ei kieroilla kun on opittu mitä NHL vaatii, haluaa takas.
Tulee tekemään tulosta Kärpissä.
Miksi Kärpät hankkis tänne rikkinäisen miehen jonka perässä on oltu pitkään?
Ei nämä toimiston jätkät ole niin puusilmiä että tänne (lue tekstin välistä) hankittais täysin rikkinäistä kaveria.
Liian monta hittiä Kärppiin esim. entisten pelikavereiden kautta yms.
Tässä on luullakseni käytetty aikasen paljon työtä saada tän tason jätkä suomeen ja Kärppiin pelaamaan.
Jos katotaan itse Jirin siirtoa mun näkökulmasta:
No ei päässy pelaan ylhäällä eli vaihtoehto alas vai minkähänlainen soppari lie? Ja miksi lääkäri ei antanu terveen papruja?
Oisko liian monta muuta hyvää pelaajaa tunkemassa paremilla papereilla ohi..?
Siinä vaiheessa kun vaihtoehtoja oli niin kuvaan astui muutama suomalainen pelaaja ja ehkä jokunen omastakin maasta
jotka kehuivat Kärppiä yms..?
Eli Jirillä oli kuitenkin helppo päättää mihin lähtee tekemään itsestään taas enskaudelle NHL pelaaja.
Sitte se pahin tilanne:
Jirillä ranne ihan paska, maksaa lääkärille tarpeeksi ettei ihan kaikkea kerro. Vetää vipuun muutaman entisen joukkuekaverin näyttäen hyvältä
kertoen että nyt ranne ja muutkin pelaa hienosti.
Lähtee ottamaan viimesen ison tilin että saa istua baarissa pitkään.
Tätä viimestä en osta.
En osta koska jätkä on pelannu pitkään NHL kiekkoa eli kesäharjoittelu ok, kavereille ei kieroilla kun on opittu mitä NHL vaatii, haluaa takas.
Tulee tekemään tulosta Kärpissä.