Jesse Seppälä – kohta tärähtää

  • 17 252
  • 107

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Uuh, nyt kyllä pelottaa tällainen todella tasokas ja omaperäinen vittuilu. Onneksi mun aivot suodattaa yleensä varsin sujuvasti kaikenlaisten jäkälänpurijoiden jutut, niin päästään tästä kyllä eteenpäin.
Mikä on pointtisi suoltaa näin sisällötöntä paskaa tänne? Itsetunnon kanssa ongelmia?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Samaa voisin kysyä sinulta. Mutta, kun se ei edistä keskustelua, jätetään tähän.
Niin, siis itse olen Jesse Seppälää koskevassa ketjussa esittänyt näkemykseni Jesse Seppälän edesottamuksista IFK:ssa kaudella 22-23, kunnes tulit länkyttämään tuota iänaikuista "nykyisin täällä on muotia valittaa ihan kaikesta"-höttöä samaiseen ketjuun.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Tämä on ikuisesti yhtä typerää keskustelua kasvattajaseurasta.

Jesse Seppälä on jo kolmatta kautta IFK junioripolussa ja sieltä noussut liiga pelaajaksi. Se on aivan sama vaikka on Espoossa aloittanut.
Seppälä on oma kasvatti ja piste.

Omista kasvateista puheen ollen, niin ainakin maalin suulle Raanta voi palata jo lähivuosina, koska ikääkin on 33. Hussoa ja Lankista joutuu odottamaan pidempään.
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Seppälä on mun mielestä ollut nelosessa ihan hyvä, vaikka me pelattais tosissaan kärkisijoista niin Seppälä voisi minun joukkueessani hyvinkin olla nelossentteri. Mielestäni Seppälä on parempi vaihtoehto nelosen keskelle, kuin Väänänen. Seppälä lukee peliä todella hyvin ja kamppailee kokoisekseen ihan hyvin oveluudellaan. Seppälä tuo kokoonpanoon myös enemmän kiekollisuutta kuin Väänänen. Mutta Seppälän suhteen on kyllä vaikea sanoa mikä on potentiaali ja missä Seppälä on 5 vuoden kuluttua.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin, siis itse olen Jesse Seppälää koskevassa ketjussa esittänyt näkemykseni Jesse Seppälän edesottamuksista IFK:ssa kaudella 22-23, kunnes tulit länkyttämään tuota iänaikuista "nykyisin täällä on muotia valittaa ihan kaikesta"-höttöä samaiseen ketjuun.

Byää, ”Pohjois-Korea”, ”länkyttää”… ja sinä olet nyt tässä uhri ja minä yksin jauhan sisällötöntä paskaa?

Minä kirjoitin oman näkemykseni ja siihen on minullakin oikeus, kuten sinullakin omaasi. Enkä muuten edes lainannut missään vaiheessa juuri sinun kirjoitustasi. Ja tottahan sekin on, että täällä valitetaan nykyään ihan kaikesta, mutta en minä sua mistään syyttänyt.

Mutta tämä ei nyt ihan oikeasti edistä keskustelua mitenkään, joten tämä osaltani tästä aiheesta.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Jesse Seppälästä on tehty juttu Pinnalla -sarjaan. Käykääpä lukemassa nuoren miehen tarina.

 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Jesse Seppälästä on tehty juttu Pinnalla -sarjaan. Käykääpä lukemassa nuoren miehen tarina.


Erinomainen juttu taas.

Nää on hyviä ja avaavia, kun käydään oikeasti junnujen taustaa läpi. Seppälä ei mun papereissani ennen kautta ollut tulevaa Mestis-pelaajaa "Janne Hämäläistä" kovempi, mutta on jo nyt ollut yksi kauden positiivisia yllätyksiä ja juuri tämänlaisia "nelosketjun" jätkiä pitää kasvattaa. Sieltä sitten pikkuhiljaa nousevat ketjuhierarkiassa ylöspäin kehityksen myötä. Plussaa Seppälän kohdalla on se, että pystyy pelaamaan keskellä. Tuollainen nelosen laituri on arvokas siinä mielessä.

Ja kovin miinusmerkkisessä IFKssa Seppälällä on +/- nolla. Hyvä startti. Toivottavasti kehittyy ja yllättää jatkossakin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Minun ja @BOL kummipelaaja. Huikea syöttö Hirvosen toiseen maaliin. Kuten aiemmin sanoin niin Seppälästä ei varmaankaan tule ikinä ykkösketjun pelaajaa, mutta näen hänessä potentiaalia erinomaiseksi roolipelaajaksi Liigaan.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan mieletön jannu! Ja kaiken kunnian on ihan itse ansainnut. Ei se ”alkuperäinen” rooli ole este hienoille esityksille, kuten Seppälä on näyttänyt. Ja rooli kasvaa onnistumisten mukana. Lisätietoja Seppälältä ja Åstenilta. Diggaan!
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
En olisi ennen ikinä ennen kauden alkua osannut arvata, että junnuhyökkääjistä nimenomaan Seppälä olisi se, joka taistelee itsensä vakiokokoonpanoon ja on vielä noin hyvä. Todella fiksua pelaamista. Aivan sama, kuka vierellä möyrii.
 

jjhockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Pääkkäri, HIFK
Heinoa että "sätkii" vielä mukana ja pysyy ehjänä, mutta ei näillä muutamalla syötöllä vielä nousta mestaruutta havittelevan joukkueen vakio kokoonpanoon.- Toivotaan, että saa myös vastuuta pelin loppu hetkillä ja näin saa lisää puolustusoppia, joka on vielä aika hakusessa.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Heinoa että "sätkii" vielä mukana ja pysyy ehjänä, mutta ei näillä muutamalla syötöllä vielä nousta mestaruutta havittelevan joukkueen vakio kokoonpanoon.- Toivotaan, että saa myös vastuuta pelin loppu hetkillä ja näin saa lisää puolustusoppia, joka on vielä aika hakusessa.
Asteikolla 1-10, kuinka tosissaan olit tämän viestin kanssa?
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Heinoa että "sätkii" vielä mukana ja pysyy ehjänä, mutta ei näillä muutamalla syötöllä vielä nousta mestaruutta havittelevan joukkueen vakio kokoonpanoon.- Toivotaan, että saa myös vastuuta pelin loppu hetkillä ja näin saa lisää puolustusoppia, joka on vielä aika hakusessa.
Saako olla eri mieltä?
Ikää 20 vuotta
9 minuutin jää-ajalla 15 matsiin 1+3, neljä maalia menny hänen jäällä ollessaan omiin.
Luisteluvoimainen, älykäs pelaaja.
Joka menee väleihin pienestä koostaan huolimatta.
Eilisistä maalisyötöistä kumpikin erinomaisia osoituksia pelaajan taidosta, ensin riistosta ykkösellä Hirvoselle joka maalin edessä yksin. Ja toinen syöttö keskustaan, tyhjään tilaan, niin ikään Hirvoselle, jolta hieno skode.
Mielestäni Otto Salinin ja Roni Hirvosen ohella ollut nuorista pelaajista selkeästi parhaita.
 

jjhockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Pääkkäri, HIFK
Tottakai saa olla! Toivotaan että jääaika paranee, jos otteet paranee. Hyvä suoraluistelu, mutta hieman tilanteista myöhässä, mutta sekin paranee kun saa lisää peliaikaa, niin oppii hieman oikomaan. Väleihin menoista tarkoitinkin, että pysyisi ehjänä. Eiliset maalisyötöt erinomaisia. Salin ja Hirvonen tietysti kellottaaneet ihan eri peliaikoja, Salin näistä huomattavasti pirteämpi, toivotaan että eilinen auttaa Hirvosta parantamaan, mitä ollut alkukaudesta.
 

Spartacus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulla ei ollut mitään suuria odotusarvoja Seppälästä etukäteen, mutta se onkin oman tietämättömyyteni syytä. On ollut ehdottomasti positiivinen yllätys. Ei välttämättä aina se näkyvin pelaaja, mutta kun huomioi että suurin osa rosterista on näkynyt useimmiten pahassa kuin hyvässä, niin senkin voi laskea posiksi. Hienoa, että hän on käyttänyt sen näyttöpaikan joka annettiin.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Jos aiemmin tuli annettua negaa, niin nyt tulee vastavuoroisesti posia. Selkeästi joukkueen parhaita hyökkääjiä eilen. Useita oivaltavia syöttöjä myös niiden lisäksi, joista ei tullut tehopisteitä. En olisi myöskään etukäteen uskonut Hirvonen-Väänänen-Seppälä -ketjua kovinkaan toimivaksi, mutta toistaiseksi voin nostaa käden ylös virheen merkiksi. Toistaiseksi siksi, koska yksi ottelu ja 8 minuuttia jääaikaa on äärimmäisen lyhyt otanta.

Kaikkien ollessa terveenä ansaitsee näillä näytöllä paikan pelaavassa kokoonpanossa paljon ennen Väänästä. Myös Tallbergin täytyy parantaa melkoisesti, vaikka hänen paikkansa kapteenistatuksesta johtuen tuskin on uhattuna.
 

Makija

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Heinoa että "sätkii" vielä mukana ja pysyy ehjänä, mutta ei näillä muutamalla syötöllä vielä nousta mestaruutta havittelevan joukkueen vakio kokoonpanoon.- Toivotaan, että saa myös vastuuta pelin loppu hetkillä ja näin saa lisää puolustusoppia, joka on vielä aika hakusessa.
Onneksi tässä ei tavoitella mestaruutta tällä kaudella (tällä hetkellä pleijareihinkin pääsy suorilta on kova suoritus). Tällaisella ohikaudella on ihan hyvä antaa Seppälän kaltaisille pelaajille tilaa kasvaa ja kehittyä.
 

Caney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Pakko käydä nostamassa tämän pojan ketjua ylöspäin. Eilen tokaisin pelin aikana frendille, että jos jonkun pelipaidan tämän kauden IFK:sta ostaisin niin valinta olisi #78. Upeita periksiantamattomia otteita pelistä toiseen, jalka tikkaa niin saatanasti ja ei jätä vaihtoakaan väliin. Väänäsen tervehtyessä en näkisi millään, että Seppälä olisi se joka lähtee katsomoon.

Seppälä on tältä kaudelta just se nuori pelaaja, jota ei haluisi nähdä missään muussa liigajengissä. Tuoreimmista vastaavista tapauksista tulee mieleen Jääskä ja Åsten, vaikka nyt ihan puhdas oma jätkä Seppälä ei olekaan, mutta silti. Parin vuoden jatkoa kehiin ja äkkiä.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Komppaan ylläolevia että erittäin hienosti tullut sisään, mutta sama ongelma kun Hedellä oli, jostain pitäisi massaa saada ja reilusti. Toki nuori kaveri jne mutta koko voi olla se suurin ongelma tosipeleissä jne.
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
^Tavallaan totta joo, mutta vaikka on melko pienikokoinen niin musta vääntö- ja kamppailuvoimaa löytyy yllättävän hyvin. Toi on musta kaverissa juuri kaikkein yllättävin asia!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös