Mainos

Jesse Kiiskinen – Lahden seuraava junioritähti

• 20 120
  • 98

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Anteeksi,mutta...

.. Tarkoittaako se, että olet nuori että on ok käyttäytyä kasvattiseuraasi vastaan tällä tavalla? Kysyn vaan. Kait sitten itse olen sen verran boomer, että tollainen peli ei vetele sitten ollenkaan. Oli joskus ainakin ns. koodisto jne.

Ei kait sillä ole ikärenkaiden kanssa tekemistä, että ymmärrät kuka on vastustaja?

Maailma on myös niin muuttunut, että ehkä tälläinen toiminta on nykyisin valtaosan ihmisistä mielestä ok?

Turha tulla silti kertomaan, että jäitä hattuun. Meitä on meinaan moneen junaan...Jotkut jää asemalle ja jotkut tulee resiinalla perästä.

Kuten näköjään omia kasvattejakin.

Hyhhyh.

Ei se omasta mielestäkään ole ok, mutta sitä näkee kaukalossa sellaista vipeltäjää nykypäivänä, että tälläiset Kiiskisen tunteen räiskynnät ei hetkauta enää juurikaan.

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Anteeksi,mutta...

.. Tarkoittaako se, että olet nuori että on ok käyttäytyä kasvattiseuraasi vastaan tällä tavalla? Kysyn vaan. Kait sitten itse olen sen verran boomer, että tollainen peli ei vetele sitten ollenkaan. Oli joskus ainakin ns. koodisto jne.

Ei kait sillä ole ikärenkaiden kanssa tekemistä, että ymmärrät kuka on vastustaja?

Maailma on myös niin muuttunut, että ehkä tälläinen toiminta on nykyisin valtaosan ihmisistä mielestä ok?

Turha tulla silti kertomaan, että jäitä hattuun. Meitä on meinaan moneen junaan...Jotkut jää asemalle ja jotkut tulee resiinalla perästä.

Kuten näköjään omia kasvattejakin.

Hyhhyh.
Tekisi mieli kysyä kokemuksia kentältä, kuinka peli on vienyt mennessään... En kysy, mutta kysyn oletko nähnyt tuota haastattelua?
-Suoraan pelin jälkeen, sykkeet korkealla ja nuo kommentit... Ei pitäisi jättää kaikkein karkeimpiakaan Turkooseja kylmäksi.

Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Tekisi mieli kysyä kokemuksia kentältä, kuinka peli on vienyt mennessään... En kysy, mutta kysyn oletko nähnyt tuota haastattelua?
-Suoraan pelin jälkeen, sykkeet korkealla ja nuo kommentit... Ei pitäisi jättää kaikkein karkeimpiakaan Turkooseja kylmäksi.
En ole nähnyt.

Katson, kun siltä tuntuu. Palataan sitten asiaan.

Jägen_pelsut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tää on hauska palsta. Täällä eletään tunteella joka tilanteessa, mutta ei ymmärretä jos joku nuori pelaaja esim Jesse tekee saman. Se on eriasia jos joku 30v liigajyrä tuulettaa vanhaa kasvattajaseuraa vastaansa, siltä pitää odottaa ”koodiston” käyttöä.

Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Tää on hauska palsta. Täällä eletään tunteella joka tilanteessa, mutta ei ymmärretä jos joku nuori pelaaja esim Jesse tekee saman. Se on eriasia jos joku 30v liigajyrä tuulettaa vanhaa kasvattajaseuraa vastaansa, siltä pitää odottaa ”koodiston” käyttöä.
Tunteella eletään, todellakin.

Käytöstavat muistaen! Niin 18 vuotiaana kuin myös nyt yli tuplasti vanhempana. Palstalla tai ei.

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Ens viikon perjantaina koulutusta pojalle kiitos! Voi vittu menis hermot jos tänpäiväinen röyhkeys jatkuisi.

Buchberger#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tapakasvatusta...
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että ketä kohtaan tää nyt oli väärin? Ihan kokemuksesta voin kertoa, että tuossa tilanteessa tuo onnistuminen tuntuu paremmalta kuin yhtäkään muuta joukkuetta vastaan, joten miksi ei tuulettaisi? Jos ei roolia ole löytynyt täältä ja muualta se mahis on saatu, niin tietysti haluaa näyttää. Nimenomaan Pelsulle. Ja jos tapakasvatuksesta kertoo viheltävät ja huutavat fanit, niin hyvin erikoinen on näkemys ja en nyt tarkoita tällä sinua. Hienoa että onnistuu, harmi tietysti, että Pelsua vastaan. Mutta en vaan pysty näkemään mitään väärää tuossa vaan toivon kyllä onnistumisia jatkossakin Jesselle.

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Mieti jos joku ykä vetää vielä fiilikset kattoon kotistudiossa kaljahuuruissaan! Huh!

JaromirLager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
En peliä katsonut mutta mikäli nyt oikein ymmärsin niin jollakulla meni sipuli ihan jumiin kun Kisse tuuletteli maalia vähän riehakkaammin. Annetaan nyt vähän armoa hei. Kaveri vetää nahka takana intoa täynnä ekaa kertaa kunnon roolissa liigassa niin kyllä siinä saa vähän tippa tullakin housuun kun osuu kasvattiseuraa vastaan. Voidaan puhua kaiken maailman koodeista diipa daapa mutta kaverilla on ikää hikiseen 19v. Antaa pojan nyt riehua, kyllä se siitä oppii. Ja mitä nyt vielä palstaa luin niin oli ottanut vähän takaisin postgame haastiksessa. Itse tervehdin vaan ilolla kun on päässyt pelaamaan isossa roolissa ja tulosta tulee mukavasti.

Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
En peliä katsonut mutta mikäli nyt oikein ymmärsin niin jollakulla meni sipuli ihan jumiin kun Kisse tuuletteli maalia vähän riehakkaammin. Annetaan nyt vähän armoa hei. Kaveri vetää nahka takana intoa täynnä ekaa kertaa kunnon roolissa liigassa niin kyllä siinä saa vähän tippa tullakin housuun kun osuu kasvattiseuraa vastaan. Voidaan puhua kaiken maailman koodeista diipa daapa mutta kaverilla on ikää hikiseen 19v. Antaa pojan nyt riehua, kyllä se siitä oppii. Ja mitä nyt vielä palstaa luin niin oli ottanut vähän takaisin postgame haastiksessa. Itse tervehdin vaan ilolla kun on päässyt pelaamaan isossa roolissa ja tulosta tulee mukavasti.
Vähintään puolella vieraskatsomolla ja kysehän nyt ei ole Kissen omasta maalista pelkästään.

Tää #23 hyppi kuin pikkupoika mitä toki onkin jokaikisen Kerhon maalin jälkeen, kun sattui myös itse kentällä samaan aikaan olemaan.

Annetaan juu riehua kuten sanoit, sietääkin oppia. Ehkä jo ensi viinon perjantaina?

Edit. Ja kyllä tää kaikenmaailman "koodisto ja diipadaa" on ihan olemassa. Sen nimi on yleiset käyttäytymistavat. Myös itse tervehdin Kissen onnistumisia, ei siinä. Tälleen vaan, jos tulee tervehtimiset takaisin niin menee maku ja pahasti. Hyhhyh.

Ps. Jos ei mitään hajua ole, kun ei peliäkään ole nähnyt niin ehkä ei kannata kommentoida pelin tiimellyksessä käyneitä tilanteita?

Viimeksi muokattu:

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mun mielestä saa tuulettaa ihan vapaasti.Ei ole hänen syynsä tämän päivän pelsun kunto.kunto.Ei saanut täällä sitä roolia mitä tarvitsi ja nyt onnistuu muualla.Mielestäni tässä saa Pelsun joukkueen kasaavat nyt katsoa peiliin,mv-peli,ykkössena ja vähän muutakin mitä en viitsi mainita ettei tule turhaa pyörittelyä asiasta.Kaikilla pelaajilla ei vain riitä.

JaromirLager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vähintään puolella vieraskatsomolla ja kysehän nyt ei ole Kissen omasta maalista pelkästään.

Tää #23 hyppi kuin pikkupoika mitä toki onkin jokaikisen Kerhon maalin jälkeen, kun sattui myös itse kentällä samaan aikaan olemaan.

Annetaan juu riehua kuten sanoit, sietääkin oppia. Ehkä jo ensi viinon perjantaina?

Edit. Ja kyllä tää kaikenmaailman "koodisto ja diipadaa" on ihan olemassa. Sen nimi on yleiset käyttäytymistavat. Myös itse tervehdin Kissen onnistumisia, ei siinä. Tälleen vaan, jos tulee tervehtimiset takaisin niin menee maku ja pahasti. Hyhhyh.
Nooh jos nyt jaksaa tuosta mielensä pahoittaa niin antaa mennä sitten. Kaljakin on nykyään niin kallista ettei sitäkään viitsi tuommoisen takia alkaa viskomaan. Jos aidosti ottaa noin koville 19v kundin tuulettelut niin varmaan kannattaa vähän miettiä kuinka tosissaan tähän aikuisten miesten leikkiin suhtautuu. Itse en nyt ainakaan toivo mitään kostotoimenpiteitä todellakaan.

Sitten vielä se, että omasta mielestä käytöstavat ja koodisto on hivenen eri asia. Huono käytös on huonoa käytöstä ja siitä tulee rankoa sitten ihan virallista reittiä pitkin. Koko tämä niin sanottu koodisto on omasta mielestä perhanan pölyttynyttä kun jossain NHL:ssä vedetään jengiä turpaan edestä ja takaa kun käy vaikka tyhjää maalia tuulettelemassa. Jotenkin ei vaan jaksa tuommoista väsynyttä äijäilyä. Ylipäätään se, että kaukalossa vallitsee joku ihmeellinen kirjoittamaton laki, jota rikkoessa luonnollisesti kuuluu vetää turpaan. Sehän vasta onkin vastuullisten aikuisten ihmisten touhaamista. Tsiisus sentään.

Bkkhero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
En tiedä valtaosasta, mutta mun mielestä ainakin jääkiekossa pitää maalia tuulettaa. Ihan sama kuka tekee tai ketä vastaan. On niin pienet sieraimet, että nenään ei mene niin pienestä herneitä.
Täysin samaa mieltä. Kyllä perseen täytyy sen verran merivettä kestää vaikka kyllä tunteita herättää tietenkin. Itse olen positiivisesilla mielillä, että pelsun kasvatit etenevät uralla. Kaikki ei voi mahtua Chicagoon. Joku vanha soturi tietenkin ottaa hillitymmin, mutta nuorissa on tulevaisuus!

Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Nooh jos nyt jaksaa tuosta mielensä pahoittaa niin antaa mennä sitten. Kaljakin on nykyään niin kallista ettei sitäkään viitsi tuommoisen takia alkaa viskomaan. Jos aidosti ottaa noin koville 19v kundin tuulettelut niin varmaan kannattaa vähän miettiä kuinka tosissaan tähän aikuisten miesten leikkiin suhtautuu. Itse en nyt ainakaan toivo mitään kostotoimenpiteitä todellakaan.

Sitten vielä se, että omasta mielestä käytöstavat ja koodisto on hivenen eri asia. Huono käytös on huonoa käytöstä ja siitä tulee rankoa sitten ihan virallista reittiä pitkin. Koko tämä niin sanottu koodisto on omasta mielestä perhanan pölyttynyttä kun jossain NHL:ssä vedetään jengiä turpaan edestä ja takaa kun käy vaikka tyhjää maalia tuulettelemassa. Jotenkin ei vaan jaksa tuommoista väsynyttä äijäilyä. Ylipäätään se, että kaukalossa vallitsee joku ihmeellinen kirjoittamaton laki, jota rikkoessa luonnollisesti kuuluu vetää turpaan. Sehän vasta onkin vastuullisten aikuisten ihmisten touhaamista. Tsiisus sentään.
Tsiisus sentään.

Oletko pelannut joukkueurheiluun liittyviä pallopelejä eläessäsi?

Jos olet niin luulisi tietävän mitä tarkoitan. En tarkoita koodistolla NHL jengien pölyttynyttä jengien turpaanveto taktiikkaa vai mihin viittasitkaan?

Sut on kasvattanut joku jengi, oman kaupungin poppoo. Sä et käyttäydy tollalailla mitä tänään nähtiin paikanpäällä omaa kasvattiseuraa kohtaan. Se on sitä koodistoa. Käyttäytymistapoja. Mikä tässä muka on nykymaailmassa muuttunut??

Se siitä osaltani. Jos ja, kun ei ymmärrä niin ei siinä. En ymmärrä minäkään tätä nykymaailmaa.

En silti ikinä käyttäytyisi noin omaa kasvattiseuraa vastaan pelatessani.

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Ottamatta mitään kantaa edelleisiin puheisiin, niin helvetin hienoa että oma junnu jolle ei pystytty lupaamaan isompaa roolia tämän kauden joukkueessa on onnistunut saalistaamaan 12ott 3+7=10, ollen joukkueensa TOP3 pistepörssissä! Todella kova veto ja toivottavasti Jesse nähdään vielä Pelicansissa!

P.S.
Todella kovat tehot tähän mennessä, junnulle jolle ei muka löytynyt roolia Lahesta.... Todella kovat, ihan millä mittarilla tahansa.
Todella kovat.

Laheee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Canes, Tahko
Ymmärrän lahtelaisten reaktion täysin.

Mieti jos esimerkiksi Vesterinen tuulettaisi ensi kaudella toisen joukkueen paidassa samanlailla Kerhoa vastaan?

Noh, pistetään nuoruuden piikkiin, Kiiskinen on ollut pirun hyvä tänään.
Tosiaan tuo vislaus vieläpä alkoi myöskin Kiiskisen maalin ja tuuletuksen jälkeen. Ihan oikea reaktio lahelaisilta.
HPK-fanit suhtautuu Lahen Turkoosin buuauksiin ymmärtäväisemmin kuin lahtelaiset itse?

(1)
  • Tykkää
Reactions: aave

JaromirLager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jos olet niin luulisi tietävän mitä tarkoitan. En tarkoita koodistolla NHL jengien pölyttynyttä jengien turpaanveto taktiikkaa vai mihin viittasitkaan?

Itse en taas sitten tiedä mihin itse viittasit tuolla ensi viikon perjantailla, että mitä silloin tapahtuu? Noh joka tapauksessa urheiluhan on parhaimmillaan silloin kun se herättää tunteita niin kuin nyt. Puolesta ja vastaan. Jos tämä olisi vain steriiliä tussuttelua niin sittenhän tällä ei olisi mitään merkitystä kenellekään. Itse vaan nyt ehkä pidin tuota mouhoamista tuuletuksista vähän ylireagointina, mutta ymmärrän toki ajatuksen taustalla. Ja oletan, että kaikki me kuitenkin varmaankin toivomme Jesselle vain hyvää. Iän mukana tulee kypsyyttä ja pahimmat kulmat hioutuu pois.

Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Itse en taas sitten tiedä mihin itse viittasit tuolla ensi viikon perjantailla, että mitä silloin tapahtuu? Noh joka tapauksessa urheiluhan on parhaimmillaan silloin kun se herättää tunteita niin kuin nyt.
Sitä, että taklausta tulee kyseiselle kaverille heti siitä lähtien, kun kiekko tippuu jäähän ja muistutetaan siitä missä pelataan... Esimerkiksi OG Lahtikiekkoilijan #89 puolesta.

Simple as that.

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
Oltaisiin koottu miljoona halvempi joukkue, niin voisi Kiiskinenkin 3-4 ketjuun mahtua Pelicansissa. Varmaan oli ennen kauden alkua monta neroa, jotka tuollaista osasi toivoa. Harmi kun ei tuollaisia talentteja ole löydetty Pelicansin urheilutoimenjaksi.

Kalaleipä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Sitä, että taklausta tulee kyseiselle kaverille heti siitä lähtien, kun kiekko tippuu jäähän ja muistutetaan siitä missä pelataan... Esimerkiksi OG Lahtikiekkoilijan #89 puolesta.

Simple as that.
Ai että laitetaan focus siihen että taklataan omaa junnua, joka tuuletti maaleja vähän liikaa, sen sijaan että keskitytään peliin? Tämän päivän esityksellä kannattaisi keskittyä ihan vaan siihen pelaamiseen.

Kyllä Kiiskistä varmasti tökitään vähän jos siihen paikka,

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy