Liigapelejä ei ole kylläkään kertynyt kuin Ässissä.Paremmin tämän illan teeman olisi voinut käyttää ensi kaudella, Jokereissa niitä liigapelejä on tainnut kumminkin kertyä eniten.
Liigapelejä ei ole kylläkään kertynyt kuin Ässissä.Paremmin tämän illan teeman olisi voinut käyttää ensi kaudella, Jokereissa niitä liigapelejä on tainnut kumminkin kertyä eniten.
Joo eihän tuo mikään erityinen pelaaja ollut. Mitä nyt MM kulta, 130 NHL peliä, ja pelannut jokaisessa maailman kovimmassa liigassa. Liigassa pelannut vain Ässissä.Jesse on hieno mies, mutta jos Jesse ei olisi niin hyvä ja kova puhumaan niin ei häntä pidettäisi ollenkaan niin erityisenä pelaajana. Suuri patasydän varmaan ja onhan noita Porissa muitakin.
Kyllä Joppe on kovempi.Joo eihän tuo mikään erityinen pelaaja ollut. Mitä nyt MM kulta, 130 NHL peliä, ja pelannut jokaisessa maailman kovimmassa liigassa. Liigassa pelannut vain Ässissä.
Jesse on 2000 luvun paras Porilainen jääkiekkoilija. Itse en ymmärrä yhtään miksi tälläistä iltaa ei kuuluisi pitää.
Jesse on 2000 luvun paras Porilainen jääkiekkoilija.
Oliko Jesse muuten noissa kisoissa, kun sai MM-kullan, varamiehenä.Armialla on myös MM-kulta ja vähän enemmän pelejä NHL:ssä kuin Jessellä.
Totta, kyllä Armia on paras mutta Jesse on kova kakkonen. En vain ymmärrä tuollaista vähättelyä ettei ollut erityinen pelaaja. Joensuu oli erityinen Porilainen.Armialla on myös MM-kulta ja vähän enemmän pelejä NHL:ssä kuin Jessellä.
Täh?! Ei ainakaan pelitaidoiltaan ole ja on siellä muutama muukin pelimies pelannut kovissa sarjoissa.Jesse on 2000 luvun paras Porilainen jääkiekkoilija.
Kun on mahdollisuus saivarrella niin Erik Haula menee myös edelle. Samaa mieltä muuten kanssasi, että oli erityinen pelaaja.Totta, kyllä Armia on paras mutta Jesse on kova kakkonen. En vain ymmärrä tuollaista vähättelyä ettei ollut erityinen pelaaja. Joensuu oli erityinen Porilainen.
Joo eihän tuo mikään erityinen pelaaja ollut. Mitä nyt MM kulta, 130 NHL peliä, ja pelannut jokaisessa maailman kovimmassa liigassa. Liigassa pelannut vain Ässissä.
Jesse on 2000 luvun paras Porilainen jääkiekkoilija. Itse en ymmärrä yhtään miksi tälläistä iltaa ei kuuluisi pitää.
Jepu ja Joppe ainakin on tuoneet porilaisuuttaan esille maailmalla.On ainakin poikkeuksellisin - persoona mukaanlukien. En tiedä onko kukaan luukuttanut porilaisuuttaan ja Patasydäntä tavallaan sitten, no, en tiedä koska.
Onhan siellä Juho Lammikko ja Sakari Salminen vetänyt myös kovan uran. Toki Salminen ei pelannut nhl mutta pelasi olympialaisissa missä oli kaikki parhaat mukana ja sieltä pronssia. Ja ei mitään Jesseltä pois tietenkään hieno persoona ja kova ura mutta ei kylläkään paras 2000 luvulla pelannut Porilainen.Kun on mahdollisuus saivarrella niin Erik Haula menee myös edelle. Samaa mieltä muuten kanssasi, että oli erityinen pelaaja.
Pitää tosiaan paikkansa, joku muukin ohjasi aiemmin tätä mun lööperiäni oikeaan suuntaan. Eihän Jokerit liigassa silloin enää pelannut.Liigapelejä ei ole kylläkään kertynyt kuin Ässissä.
Onhan siellä Juho Lammikko ja Sakari Salminen vetänyt myös kovan uran. Toki Salminen ei pelannut nhl mutta pelasi olympialaisissa missä oli kaikki parhaat mukana ja sieltä pronssia. Ja ei mitään Jesseltä pois tietenkään hieno persoona ja kova ura mutta ei kylläkään paras 2000 luvulla pelannut Porilainen.
Nyt olen nähnyt kaiken. Tänne tulee jotain saatanan tilastomiehiä tietokone kädessä mussuttamaan vanhalle legendalle onko Joensuu sitä, tätä, tuota ja ikoni Ässille??
Mon dieu.
Tämän vastausikkunan koko ei yksinkertaisesti riitä kuvastamaan tuntemani myötähapeän määrää juuri nyt.
Jesse Joensuu on Isomäen vanhan hallin tuoksun, syntisen kiekon ja punaisen sydänhien viimeinen kasvatti, joka enää luistimet pukee edustukseen. Sanon kohteliaimmin. Te ette omista niin hienoja kenkiä, jotta voisitte tanssia hänen päällään.
Br-lion-76
Ei Jesse ainakaan mun arvostusta oo saanut sillä, että on hyvä puhumaan, vaan otteilla jäällä. Parhaimmillaan mun mielestä Euroopan kovin voimahyökkääjä ja porilaisen kusipääkiekon ruumiillistuma. Esimerkillinen taistelija, vaikka välillä tunne läikkyikin yli.Jesse on hieno mies, mutta jos Jesse ei olisi niin hyvä ja kova puhumaan niin ei häntä pidettäisi ollenkaan niin erityisenä pelaajana. Suuri patasydän varmaan ja onhan noita Porissa muitakin.
Kovan uran pelasi edustaen Poria ja Ässiä Pohjois-Amerikassa ja maajoukkueessa.
Suurena tahrana urassa on silti 7 kautta Jokereissa. Siinä on jo liikaa kausia, että voisin Joensuuta pitää minkäänlaisena Ässä-ikonina. Itselleni ihan sama, että pelasi nuo pelit KHL:ssä.