Jesse Joensuu

  • 480 069
  • 2 167

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Tainnut olla paria poikkeusta lukuunottamatta kaikki ”jessettömät” pelit sellaista, että ollaan paikalla ja sitten lähdetään kotiin. Eli vastustaja tekee pari ja se oli siinä.
Tänään siellä on onneksi Lenni sekä JMJ, jotka kykenevät yhden värkkäämään.

Eli Rubinilta nollaa huutaa.
 

vissypullo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tainnut olla paria poikkeusta lukuunottamatta kaikki ”jessettömät” pelit sellaista, että ollaan paikalla ja sitten lähdetään kotiin. Eli vastustaja tekee pari ja se oli siinä.
On ne tässä pari kuukautta jo Jessenkin mukana ollessa ollut samanlaisia.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
On ne tässä pari kuukautta jo Jessenkin mukana ollessa ollut samanlaisia.
(suuri?)osa pelaajista on jo ottanut supertätiveljeksistä mallia ja ryhtynyt hyggeilemään. Nähneet ettei oma pelipaikka ole uhattuna vaikka vetelis kuinka pahasti vihkoon. UJ ei tuo ulkoa vahvennuksia komppaniaan vaan kaikilla on suojatyöpaikka.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Jesse hei. Se on ihan OK, vaikketsä joka matsissa kantaisi (kirjaimellisesti) koko joukkuetta reppuselässä. Sä oot silti johtava pelaaja.
Sun rooli on tällä kaudella ollut "nelosketjun hyökkääjä". Vaikka koko joukkueella on tuskaa maalinteon kanssa, niin sun rooli on silti nelosen grinderi. Ja sä voit silti olla johtava pelaaja.

Johtavat pelaajat määrittää aika tehokkaasti sen koko joukkueen jutun. Kun tekee itse pienet asiat kunnolla, niin kuka muu kehtaisi luistaa? Jos Jesse Muthaflippin Joensuu pitää vaihtonsa lyhyenä ja taklaa ja raastaa, niin kyllä sitten muutkin.
Sitten taas toisaalta. Jos Johtava Pelaaja itse pelaa pitkiä vaihtoja, valuu vaihtoon kuin oksennus Jussikan portaikossa ja härkää kaikkea tarpeetonta pelin ulkopuolella, niin mitenköhän muu joukkue pelaa?

Fiksut rotat on fiksuja. Menevät muiden ihon alle ja sekoittavat muiden peliä parhaimmillaan jo ihan vain ollessa kentällä. Ne, jotka itse provosoituvat ja aiheuttavat tyhmyyksillään omalle joukkueelle halaa, ovat tyhmiä apinoita.
Viime kaudella vielä onnistui nuo tilanteen ulkopuolella tapahtuneet vastustajan mailan repimiset ja "kaaduin-jäähän-ja-vahingossa-kampitan" -tyyliset pikkukuvat, mutta rajansa tuomareillakin.

Mä olen täysin varma, että Jesse Joensuu osaa puolustaa paremmin kuin mitä on viime peleissä nähty. Oikeesti.
Ja jos Erholtz jaksaa painaa vaihtoon asti täysillä, niin jaksaa myös NHL-starba Joensuu.

Nää on niit johtavii juttui
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Kauden huonoin yksilösuoritus tuli tänään kapteenilta. Kokoajan jäljessä, eikä tarjonnut peliin mitään. Jos on huomenna mitään muutakuin 13 hyökkääjä niin on suuri vääryys
Oli kyllä tosiaan kaamea floppi tämä peli Jesseltä, ja vieläpä paikallispelissä tällainen rimanalitus. Tuo lopun touhu oli kyllä ihan vihoviimeinen töppäys.. tämä on nyt juuri se mitä olen sanonut, eihän tällaisella Jessellä tehdä mitään ensi kaudella. Ja jotenkin haluan uskoa miehen olevan niin suoraselkäisen suuri patasydän, että jos/kun itse tunnistaa ettei hänellä ole enää kentällä kunnollista annettavaa, niin lopettamispäätös olisi syntymässä ihan jo sen takia..
 

Tuamas

Jäsen
Jesselle taitaa merkata nää paikalliset aika paljon, menee helpolla yli. Valkun pitää saada kapu raiteille huomiseksi. Jos pääsee edes pelaamaan.

Pitäisi uskaltaa ainakin koittaa auktoriteettia vaihtojen pituuden suhteen, nyt Joensuu vetää taas toistuvasti täysin ylipitkää pätkää, vaikka kunto riittää juuri ja juuri normivaihtoihin.

Huomenna seiskahyökkääjäksi ja tuoreella jalalla lyhyitä fyysisiä vaihtoja.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Huikeaa sähinää Kapu taas toi. Pelillinen anti vähäistä mutta ihan sama. Tekispä Jami Virtanenkin jotain joskus.

Kapu oli selkeästi heikoin kenttäpelaaja jäällä tänään. Ei pelannut joukkueelle vaan itselleen.

Venutti ja venutti vaihtoja säännöllisesti yli minuuttiin.

Joensuun täytyy ymmärtää se, että hänen hyötynsä on nolla jos yrittää jotain muuta kuin tuota lyhyttä vaihtoa nelosen laidalla.

2-0 maalissa aivan käsittämätön pelaaminen ja siitäpä tuli maali.

Jos Jesse pelaa huomenna, ei riitä että parantaa hieman, pitää parantaa helvetisti.
 

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Kapu oli selkeästi heikoin kenttäpelaaja jäällä tänään. Ei pelannut joukkueelle vaan itselleen.

Venutti ja venutti vaihtoja säännöllisesti yli minuuttiin.

Joensuun täytyy ymmärtää se, että hänen hyötynsä on nolla jos yrittää jotain muuta kuin tuota lyhyttä vaihtoa nelosen laidalla.

2-0 maalissa aivan käsittämätön pelaaminen ja siitäpä tuli maali.

Jos Jesse pelaa huomenna, ei riitä että parantaa hieman, pitää parantaa helvetisti.
Ei tää nyt Joensuusta kiinni ole. Ei ottanut yhtään tyhmää jäähyä edes tänään ja lopussa sentään hieman haki asetelmia huomista varten. Välillä ei vain pääse vaihtoon kuten ei muutkaan aina sama laulu toisissa erissä.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei tää nyt Joensuusta kiinni ole. Ei ottanut yhtään tyhmää jäähyä edes tänään ja lopussa sentään hieman haki asetelmia huomista varten. Välillä ei vain pääse vaihtoon kuten ei muutkaan aina sama laulu toisissa erissä.

Välillä pääsisi vaihtoon mutta kun ei mene. Sitten jos homma venyy, niin ei siellä voi ryntäillä pitkin poikin kuin vasta kiekon aloittanut junnu.

Joensuu mokasi pahasti tuon 2-0 maalin. Siihen lisäksi esimerkki mitä antoi joukkueelle oli kurittomuus.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miksei kukaan nosta kapteenin ketjua ylös?

Joensuu käänsi kakkoserän lopulla momentumin kovalla niitillä. Jengi ja katsomo heräsi.
Minusta erinomainen tänään.

Ei ole kerennyt vielä. Piti rouvaa halailla välissä kun hallilta kotiutui.

Joensuu pelasi tänään sitä jääkiekkoa mitä hänen pitää jotta on hyödyksi. Veti jopa yhden varmaan alle 30s vaihdon!

Tuosta niitistä homma kääntyi.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Me maallikot ei tiedetä tuota pukukopin meininkiä, mutta epäilen, että Jesse on siellä aika kurko. Vaikka peli tökkii häneltä, niin varmasti tuolla kokemuksella tietää sen myös. Se henki ja asenne tulee ja vaikuttanee joka jantteriin joukkueessa.
Kova on arvostus mulla, vaikka peli ei aina hällä kuljekaan. Patajätkä, mun arvomaailmassa todella korkealla. Siellä Vellun ja Rockyn ja Uden tasolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös