Yhtä kovaa johtajaa / kapteenia ei ole..
Ketäs sitten on potentiaalinen kapu ensi kaudelle..? Talaja nykyesityksillä ei, Määttä on ”wildcard”
Näin sen täytyy olla. "Mystisesti" rosterin ulkopuolella aina säännöllisesti vaikka ei loukkaantunut ja syksyn jälkeen painavat taklauksetkin jääneet vähemmälle.Eiköhän siellä ala Jounerilla olemaan kilsat kropassa täynnä, jolloin tämä on ihan ymmärrettävä päätös.
Sanoiko joku jo edellä, että nyt sitten kausi ei ainakaan saa päättyä runkosarjaan. Ei kait tässä rehellisyyden nimissä ole realistista mahdollisuutta hänellä tällä kaudella saavuttaa mitään isoa patapaidassa, mutta missään nimessä kausi ei saisi runkosarjankaan päättyä..
– Valmentaminen ei kiinnosta, ja olen ollut sen suhteen hyvin avoin. Erilaiset seura- ja urheilujohtamiseen liittyvät asiat jääkiekon ympärillä kiinnostavat kovasti, ja olen ilman muuta motivoitunut hankkimaan sellaisiin tehtäviin valmiuksia myös kouluttautumalla.Porin Ässille raju menetys – seuraikoni Jesse Joensuun ura päättyy
Jesse Joensuu ei ole neuvotellut Ässien kanssa jatkosopimuksesta. Seuran sisältä vahvistetaan Yle Urheilulle, että Porin rakastaman sielupelaajan ura päättyy tänä keväänä.yle.fi
Jessen ura loppuu tähän kauteen.
Sanoin. Joo ei tässä mitään mestaruutta veljeksillä voiteta mutta oikeat pleijarit pitää olla tavoitteena. Eli sääleistä jatkoon.
Samaa mieltä ollut minäkin. Tässä voi alkaa pistää betsiä pystyyn, että joko sitten vuonna -26 kun Vuorisen sopimus päättyy, niin Jesse astuu remmiin. Ja se olisikin sitten varmaan eläkevirka se :D– Valmentaminen ei kiinnosta, ja olen ollut sen suhteen hyvin avoin. Erilaiset seura- ja urheilujohtamiseen liittyvät asiat jääkiekon ympärillä kiinnostavat kovasti, ja olen ilman muuta motivoitunut hankkimaan sellaisiin tehtäviin valmiuksia myös kouluttautumalla.
Olen ollut aina sitä mieltä, että Jessellä olisi potentiaalia nimenomaan urheilupuolen johtotehtäviin. Mies itsekin selvästi sitä mieltä. Kannattaa ehdottomasti käydä asianmukaiset kurssit.
Toivottavasti ei, yksi "legenda" jo poltti siipensä vaikka oli harjoitellut pikkuseurassa pukumiehen hommia.Samaa mieltä ollut minäkin. Tässä voi alkaa pistää betsiä pystyyn, että joko sitten vuonna -26 kun Vuorisen sopimus päättyy, niin Jesse astuu remmiin. Ja se olisikin sitten varmaan eläkevirka se :D
Porilainen yleisö tarvii uuden Jessen, siinä onkin Vuoriselle työnsarkaa.Jesse olisi kyllä urheilujohtajan tehtäviin tärkeä palanen. Hän tietää millaisen joukkueen porilainen yleisö tarvitsee.
Mikko Viitanen sanoo moro!Jesse olisi kyllä urheilujohtajan tehtäviin tärkeä palanen. Hän tietää millaisen joukkueen porilainen yleisö tarvitsee.
Jesse olisi kyllä urheilujohtajan tehtäviin tärkeä palanen. Hän tietää millaisen joukkueen porilainen yleisö tarvitsee.
Sama tähän.Vähän kyllä epäillyttää. Urheilujohtajan hommissa ei saa kyllä yhtään antaa tunteiden viedä. Ne hommat vaativat kylmän viileää harkintaa ja tosiasioihin perustuvaa päätöksentekoa. Itse en ihan Jesseä niissä hommissa näkisi.
Johonkin PR henkilöksi ja yhteistyökumppani isännäksi voisi sopia hyvinkin. Ehkä jopa yhteistyökumppani myyntiinkin, jos motivaatiota perehdyttää itseään siihen hommaan.