Hölmö ketjun muodostus Marjalta. Joensuu jo aiemmin tällä kaudella nähty ja koettu siinä. Ei jatkoon. Vuorisen kunniaksi sanottava, että on raskaita lappuja useampi. Anttila,Joensuu,Grant...Kovin kovin vähän saa Jokerit tällä hetkellä näiltä herroilta. Toivottavasti kukaan näistä ei jatka ensi kaudella Jokereissa.Ansiokkaasti tuhosi ykkösketjun peliä aivan paskalla suorituksella. Tervemenoa Poriin.
Meidän olematon rotaatio tarkoittanee sitä, että tulee pelaamaan jatkossakin. Mutta hyvä että on ”verkot vesillä”
Kauniisti sanottuna, Jesse ei ole mikään samettikäsi maalintekijä. Ei ole muuten Savinainenkaan. Maski, rouhiminen, pommit ja voittolaukaukset, Ne ovat Jessen heiniä.
Haastavaksi menee Joensuun roolittaminen. Vaatii ketjuun 2 kpl hyvin liikkuvia ukkoja. Luistelukuurille kuukaudeksi ja sitten uusi yritys kokoonpanoon? Ei vain taida olla saumaa tällä loukkitilanteella.Karmealta näyttää Jessen tekeminen tällä hetkellä. Aina myöhässä, kiekolliset ratkaisut luokkaa "vyötärön korkuinen ropellikiekko siniviivaan" ja tietenkin ne jäähyt. Ansaitusti katseli penkillä kolmannen erän lopun, ellei sitten tosiaan hajonnut.
Joskus aiemmin sanoin, että Jokerit tarvitsee Jesseä keväällä, mutta enää en olisi niin varma.
Puhuit eilen itse kuinka jokaisen pitäisi tuoda palstalle jotain hyvää? Koetko itse että nämä viestisi ovat sitä? Toki saat vapaasti trollata ei siinä. Ehkä ei silloin vain kannata itse esittää mitään palstapoliisia.Ei ole hyvältä näyttänyt ja hyvä, että myös Jesse itse tiedostaa sen.
Toisaalta: kaikki ei voi olla parhaimmillaan samaan aikaan ja alkukaudesta. Toivotaan, että Jesse vetää eläimenä keväällä. Ja kun jatkaa Poriin tästä, niin Keisarit ja massat voi itkeä kuinka Vuorinen ei tarjonnut jatkoa GC-mestaruuden ratkaisseelle Jesselle. Sit heräsin.
Kaksi sanaa: Rotaa tio. Vanhat ukot vilttiin joka kolmannessa matsissa. Jos peluutetaan 1 Jesse 2 Vellu 3 Jesse & Vellu, saadaan vähän maskeerattua tätä ongelmaa piiloon. 40 matsia runkosarjaa noilla kilometreillä ei ole huono suoritus.Isommassa kuvassa kritisoisin joukkueen rakennuksessa saman profiilin pelaajia olevan liikaa=siis kokeneempia ja ei niin hyvin luistelevia-->Joensuu,Anttila,Savinainen. Tähän lisänä Björninen, jonka vahvuus ei ole nopeus. Asia, joka aiheuttaa Marjamäelle ongelmia mm.ketjujen epätasapainoisuutena sekä viltityksinä.
Ei ole hyvältä näyttänyt ja hyvä, että myös Jesse itse tiedostaa sen.
Toisaalta: kaikki ei voi olla parhaimmillaan samaan aikaan ja alkukaudesta. Toivotaan, että Jesse vetää eläimenä keväällä.
Hyvä-veli-verkosto toimii, eikä Joensuun tarvitse pelätä potkuja tällä kaudella, mutta älkää nyt helvetti tehkö sille jatkosopimusta enää.
Ässissä on hyvä vetää ensi kaudella. Epäilen kyllä, riittääkö pelaaminen edes Liigaan, jos alamäki jatkuu tätä tahtia
Juu. Tästä samaa mieltä. Pelasi vain hiukan liian isossa roolissa, mutta se ei johtunut Joensuusta negatiivisessa mielessä. Tämän profiilin ukkoja ei ennen tätä ja viime kautta ole liikaa Jokereissa ollut. Iso voimahyökkäjä.Jos nämä kaikki Joensuun Jokerit vuodet niputtaa yhteen niin kyllä paljon plussan puolelle jäädään.