Mainos

Jerry Ahtola

• 4 283
  • 12

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
En tiedä, huomasiko joku eilen siinä ennen 4-1-maalia, että Ahtola olisi itsekin voinut heittää tyhjiin, mutta syötti sitten Virralle. Luulisi, että Ahtola olisi halunnut katkaista 24 ottelun maalittoman putkensa vaikka tyhjiin vetämällä. Tämä jos mikä on joukkueen eteen pelaamista! Ajatteliko, että onnistumiset ruokkivat Virran itseluottamusta entisestään. Tai sitten tiesi, ettei saa itse sisään? No ei vaan.

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Ahtola on petrannut selvästi sekä fyysistä että kiekollista peliään näissä tosipeleissä. Välillä ei saata uskoa että Jerryhän se siellä veivaa ja rymistelee kisujen keskellä!! Tällaista Ahtolaa tulee ikävä, ei niinkään sitä runkosarjan Ahtolaa. Toisaalta voi olla mahdotonta löytää noin monen roolin pelimiestä ensi kaudeksi, jos nyt häntä on tarkoitus korvatakaan varsinaisesti.

Varsin kuvaavaa on että Jerry sai oman ketjun täällä vasta nyt! ;) Eli pelaa nyt parasta kiekkoa TPS- aikanaan.

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On kyllä monenlaisia näkemyksiä kaverista. Olin jo pistämässä negatiisivuus(vitutus)ketjuun kaverista, mutta päätin olla pistämättä voittopelin jälkeen mitään. Ehkä mä vaan odotin liikaa sen hyvän ykkössentterinä paikkaamisen jälkeen.

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
On kyllä monenlaisia näkemyksiä kaverista. Olin jo pistämässä negatiisivuus(vitutus)ketjuun kaverista, mutta päätin olla pistämättä voittopelin jälkeen mitään. Ehkä mä vaan odotin liikaa sen hyvän ykkössentterinä paikkaamisen jälkeen.

Onhan sillä järkyttävän huonot statsit tämän vuoden puolella, mutta tekee kyllä mielestäni töitä joukkueen eteen. Väitän toki, että jos meillä olisi sentteri ja Pikkarainen messissä niin sarja olisi meille nyt 3-0.

kiekko-ollie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sääkin niin harvoin pistät mitään vitutusketjuun...jos laittais useemmin niin kävis inflaatio. Hyvä ettet Jerrystä laittanu. Täyttää paikkansa ja on tärkee palanen jengiä omassa roolissaan. Tosin täällä ruutujen äärellä olis moni parempi utj tai tj:stä puhumattakaan mut silti nyt turhaa sylkeä tota vitutusketjua täyteen

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sääkin niin harvoin pistät mitään vitutusketjuun...jos laittais useemmin niin kävis inflaatio. Hyvä ettet Jerrystä laittanu. Täyttää paikkansa ja on tärkee palanen jengiä omassa roolissaan. Tosin täällä ruutujen äärellä olis moni parempi utj tai tj:stä puhumattakaan mut silti nyt turhaa sylkeä tota vitutusketjua täyteen

Eiköhän jokainen kirjota ihan sinne ketjuun minne haluaa kunnes moderaattorit puuttuvat asiaan.

Jerryn kohdalla vaan on helvetin aneemista tekemistä. Ihan erilailla yrittävät ja antavat kaikkensa mm. Nieminen, Virtanen ja Väyrynen. Ehkä se ensi kauden palkanmaksajan nimi painaa liikaa hartioilla.

Edit: Ja jos utj olisi tyytyväinen, niin Ahtolalla tuskin olisi sopimusta HIFK:iin ensi kaudeksi.

Viimeksi muokattu:

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tepes-valtuusto
Jerryn kohdalla vaan on helvetin aneemista tekemistä. Ihan erilailla yrittävät ja antavat kaikkensa mm. Nieminen, Virtanen ja Väyrynen. Ehkä se ensi kauden palkanmaksajan nimi painaa liikaa hartioilla.

Edit: Ja jos utj olisi tyytyväinen, niin Ahtolalla tuskin olisi sopimusta HIFK:iin ensi kaudeksi.

Harvemmin olen kanssasi samaa mieltä, mutta tästä on pakko olla. Melko heikkoa on Jerryn tekeminen tälläkin hetkellä, en oikein tiedä mitä HIFK:ssa miehessä näkevät. Hyvien pelaajien kanssa toisinaan hyvä, näin junnujen keskellä huono erityisesti kiekollisena. Asenne on toki huippuluokkaa, siitä ei käy syyttäminen Jerryä.

Superper

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On enemmän kuin ansainnut palkkansa tältä kaudelta. Välillä Jerry kyllä häviää kuvasta totaalisesti, mutta sehän tarkoittaa että ei myöskään mtn järin paskaa tee.

Aleshki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Manchester United, England.
On enemmän kuin ansainnut palkkansa tältä kaudelta. Välillä Jerry kyllä häviää kuvasta totaalisesti, mutta sehän tarkoittaa että ei myöskään mtn järin paskaa tee.

Tämä totta. :) Runkosarjas kuitenki 26 pistet, ja +18. Ei se siis iha paskasti mennyt.

Hopeavarjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jerryhän aloitti kauden erittäin hyvin. Sopimusjuttujen jälkeen ei ole tainnut tehdä maaliakaan. Onko maaliton putki jo 24 ottelua? Pleijareissa kyllä tsempannut varsinkin puolustuspäässä, mutta on vaan todella yksioikoinen hyökkäyspäässä. Pelaa tällä hetkellä taitojensa mukaisessa roolissa ja on kolmosketjuun mies paikallaan.

Suosikkijoukkue
TPS
Kolmosketjun yleistyömyyränä Ahtola on ollut hyvä, ja varmaan samaa roolia HIFK:ssa on tarjolla. Hyvä myös se, että kykenee stunttaamaan ylemmissäkin ketjuissa kohtalaisella tasolla.

Ehkä rooli, toiveet, onnistumisten määrä ynnä muu eivät täysin nyt kohtaa, joten maisemanvaihto voi Ahtolaa piristää. Ei sillä ettäkö Ahtola huono olisi - nyt vaan jotenkin tuntuu, että mies polkee paikoillaan.

Sakoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ahtola on vähän kun Tikkanen. Ei mitään terävintä kärkeä, mutta pelaa joukkueelle ja taso on pitkässä juoksussa kuitenkin tasainen. Oli se sitten hyvä tai huono. Tulee varmasti pelaamaan pitkän uran Liigassa vielä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy