Peliajan ja pelattujen vaihtojen määrän nhl-pelien osalta voi tarkistaa nhl.com:sta.
Eli Stevenson on istunut penkin päässä 05-06 kaudella yli 5000 pelissä? Änärissähän ei lasketa pelatuiksi otteluiksi jos ei käy lainkaan kentällä. ON SE KOVA!Kaudella 2005-2006 Stevenson pelasi noin 14 sekuntia per puettu ottelu.
Tai opetella lukemaan tilastoja?Ja kappas, supervahvistukselle on saatu lähes 150 NHL-ottelua! Kannattaa siis kenties myös katsoa noiden tilastojen taakse.
Eli Stevenson on istunut penkin päässä 05-06 kaudella yli 5000 pelissä? Änärissähän ei lasketa pelatuiksi otteluiksi jos ei käy lainkaan kentällä. ON SE KOVA!Tai opetella lukemaan tilastoja?
"Doesn't have enough skating speed or scoring talent to play a a top-six role in the NHL. Takes too many bad penalties. "
Ja jos tällä viittaat minuun. Olenko jossain viestissäni hehkuttanut Stevensonia jonain huippuvahvistuksena? Olen vain sanonut et varmasti tuo lisää "väriä" KalPan peleihin. Sinun kimppuusi hyökkääminen saattoi johtua siitä et taisit olla ainut joka ei ollut nähnyt yhtään peliä mieheltä, mut dissasit jo valmiiksi. Ja en kyllä ole sanallakaan kommentoinut Morrow10:n tai Swiftin viestejä saati heittänyt heidän mielipiteitään tylysti roskiin.Micco! kirjoitti:Varsin kiihkeästi pari KalPa-fania tuntui tämän asian täältä ottavan. Vasta-argumentointiin ei pystytty, eikä myöskään perustelemaan miksi Stevenson olisi huippuvahvistus. Sen sijaan minun kimppuun hyökättiin henkilökohtaisesti ja vastaperusteluiden sijaan alkoi henkilökohtainen vittuilu. Samoin Stevensonin otteita seuranneiden mielipiteet heitettiin tylysti roskiin. Ehkä tämä ei nyt aivan näin vakava asia ole.
Siis täh? Stevenson on jo tällä hetkellä aiheuttanut 12 tunnissa keskustelua enemmän kuin KalPan kesän muut hankinnat yhteensä. Siinä on ainut argumentti minkä pystyn kaivamaan, kun en ole peliäkään nähnyt. KalPan mittapuulla vaan ei ole mahdollista hankkia jotain AHL:ssä piste/peli-tahdilla pelaavia power forwardeja.Varsin koville se edellään näköjään ottaa, ilman vasta-argumentointia ja mitään perusteluja miksi Stevenson olisi hyvä vahvistus jatketaan alatyyli-linjalla.
Tekeekö minulle vittuilu hänestä paremman pelaajan?
Aivan. No jostain se tyydytys pitää jokaisen saada....
Heh, tämä oli hyvä. Vähintään pykälällä..salonen kirjoitti:Aivan loistava veto kalpalta, nosti joukkueen kiinnostusarvoa vähintään pykälällä!!
Varsin koville se edellään näköjään ottaa, ilman vasta-argumentointia ja mitään perusteluja miksi Stevenson olisi hyvä vahvistus jatketaan alatyyli-linjalla.
Tekeekö minulle vittuilu hänestä paremman pelaajan?
Aivan. No jostain se tyydytys pitää jokaisen saada....
E: Omalta osaltani olkoot tämä turha vääntö tässä. Miehellä ei ole sopimusta, palataan asiaan, jos sellainen joskus tulee...
Ja kun ei saada kovaa pistelinkoa mistään niin miksipä ei kokeilla, riskilläkin, pientä yleisöön menevää viihdykettä? Käsittääkseni täällä ei kukaan ole hirveästi toitottanut JS:n pisteillä vaan muulla hypetyksellä jota vierasjengien kannattajat kovasti kiittelevät. Hyviä vertauksia tulee Nykäskylästä ja Shelleystä, olemus aiheutti jo paljon säpinää ja yleisöä tuli pelkästään maineen mukana.
Olen jo itse sanonut että perun sanani jos homma floppaa täysin tyyliin Rossiter mutta kaikki tämä hypetys kertoo siitä että mielenkiinto lisääntyi merkittävästi.
Nooh, jospa annetaan kaverille mahdollisuus ennenkuin lynkataan mies Rissalan check-inniin. Pelasihan liigassamme viime kaudella muuan Billy Tibbets jota en olisi uskonut pelimieheksi statsien ja huhupuheiden perusteella, mutta niin vain mies nakutti ihan kohtalaista jälkeä liigassa (tosin seuratkin ja sitä kautta ketjukaverit olivat luonnollisesti tasokkaampia, mutta kuitenkin.)
Nimen eilen kuultuani tutkin tilastoja aika tarkkaan, lueskelin NHL-foorumeja, tutkin scouting-raportteja ja kyselin havaintoja/mielipiteitä Stevensonin otteita livenä sekä ruudun välityksellä nähneiltä. Kaikki nämä tukivat yhdessä ja erikseen väitettä ettei Stevenson ole liigatason vahvistus.
Tämän jälkeen oli aika helppo perustaa oma mielipide, ettei tästä kaverista ole KalPalle muuta kuin markkinahyötyä, lisää väkeä hallille. Minun mielestä KalPa tarvitsee nykytilassaan muutakin.
Varsin kiihkeästi pari KalPa-fania tuntui tämän asian täältä ottavan. Vasta-argumentointiin ei pystytty, eikä myöskään perustelemaan miksi Stevenson olisi huippuvahvistus. Sen sijaan minun kimppuun hyökättiin henkilökohtaisesti ja vastaperusteluiden sijaan alkoi henkilökohtainen vittuilu. Samoin Stevensonin otteita seuranneiden mielipiteet heitettiin tylysti roskiin. Ehkä tämä ei nyt aivan näin vakava asia ole.
En oikein usko, että Kalpaan saataisiin vielä kaveri josta kommentti kuuluisi: "Has enough skating speed and scoring talent to play a a top-six role in the NHL." Meinaan vaan, että tuo kommentti koskettaa NHL:ää ja nyt puhutaan SM-liigasta.
Tismalleen samaa mieltä. Shelley-ilmiö toimi kaverin kertoman mukaan hyvin peleissä Hippoksella, yleisöä riitti ja joukkue silminnähden taisteli enemmän.
Oikeassa lienet. Eli ei mahdu NHL-joukkueessa kahteen ekaan ketjuun. Ja tämänkö takia mies ei olisi tarpeeksi hyvä KalPaan? Voi herrajumala sentään... Hyvä jos kukaan mihinkään NHL-ketjuun mahtuva suostuu KalPaan tulemaan. Eipä tästä Stevensonistakaan silti ole kuin huhuja.Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta "top-six role" tarkoittaa sitä että on kuuden parhaan hyökkääjän joukossa, eli kahdessa ekassa ketjussa? Jotenki on sellanen fiilis että Jeremy vois olla ihan sopiva mies kolmosen laitaan, varsinkin jos ketjukaverit on vähän vikkelämpiä Mikki Hiiriä tyyliin "Turun toverit".
Eurohockey siirron jo varmana uutisoi.