Viestin lähetti ZOOM
Jere pelaa kalliilla sopimuksella NHL.ssä ja vakuutusmaksu taitaa olla suomalisista kaikkein suurin.
Viestin lähetti Blågula
Itse olen varsin pessimistinen Jeren suhteen. Selkävaivojen kanssa ei kannata leikkiä ja Jere on käsittääkseni päättänyt välttää leikkausta viimeiseen asti. Näin ollen ainoana vaihtoehtona on kuntouttaminen ja tämä tehtävä helpottuu huomattavasti mikäli Jere pitää hiukan taukoa kiekkokaukaloista.
Viestin lähetti Juhaht
Jopas on! Mistähän kana nyt pissii kun tiedotus tällä tavalla toimii, että oikein oma-aloitteisesti kerrotaan asioista..?
Noo, mutta ainakin ollaan oikeilla jäljillä, sekä tiedotuksen että tiedotuksen kohteen suhteen.Viestin lähetti lucas
Ei lohduta, vaikka olisi kypärä ja luistimetkin jos miestä ei ala kuulua. Toivotaan nyt niin maar kovasti että mies tulee.
Viestin lähetti ZOOM
Kuulostelin tätä lehtis-casea jokunen viikko sitten ja ainakin silloin tilanen näytti siltä, että Jere ei Suomessa pelaisi laisinkaan.
Jere pelaa kalliilla sopimuksella NHL.ssä ja vakuutusmaksu taitaa olla suomalisista kaikkein suurin.
Toiseksi, Jere kärsii sitkeästä alaselkävammasta, joka vaatisi lepoa ja fysioterepiaa, leikkausta ei kaiketi suunniteilla ole.
Jos saan oman veikkaukseni antaa, niin Jere ei Bluesissa pelaa. Toivoisin näkeväni miehen sinisissä milloin vain,mutta nämä realiteetit taiatvat olla nyt liian kovat.
Toivottavasti olen väärässä.
Mutta eihän tässä toisaalta ole kiirus minnekään. Tammikuuhun on vielä pitkä matka.
Viestin lähetti Cannibal
Kas tässä tyypillisen Blues-fanin lausahdus vuosilta 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 00, 01, 02, 03 ja 04.
Miettikääpä sitä.
Mielenkiintoinen tuo YLE:n juttu. "...ei pysty toistaiseksi pelaamaan Bluesin riveissä." Tuon mukaanhan Jeren pelaaminen meillä olisi siis varmaa, kunhan selkä kestäisi. Kuitenkaan miehen sopimusta ei mielestäni ole julkistettu. No, jos lakko kestää pitkään niin toivotaan että Olarin oma poika nähdään Bluesissa. Mutta kyllähän tämä vituttaa, ei siitä pääse mihinkään.Viestin lähetti kausi
Nyt Lehtisen blueskytköksistä on ylen txt-tv sivuillakin. Onko sopimus siis jo julkaistu? En saa tuota Ruutun lausuntolinkkiä auki...