Ensimmäisessä ET-pelissä Tikkurilassa oli hiljaista, mutta viime lauantaina jo alkoi ääntä löytyä. Uskon, että kun siirrytään Ilmalaan ja porukka ymmärtää, kuinka loistava pelaaja Jere on, niin ääntä alkaa löytyä. Viimeistään 15.9 julleja vastaan meno lienee suht normaalia.
Mikäli "mökötys" jatkuu, niin sitten se saa mun puolesta jatkua... :)
Naurettavaa kuvitella, että päädyn hiljaisuus muka jatkuisi tai loppuisi Jeren peliesityksien johdosta. Voin melkein luvata, että 15.9. matsi tulee olemaan viime vuosien ylivoimaisesti paskin ottelu tunnelmallisesti. Ei tifoja, ei chantteja. Varmasti siellä jotkut yksinkertaisia huutoja on vetämässä, mutta ainakaan mua henkilökohtaisesti koko pelin "jokerit taptaptap" huutaminen ei nappaa vähää alusta.
Edelleen olen sitä mieltä, että Hjalliksen olisi kannattanut ostaa vaikka tuo Karalahden sopimus ulos, kuin julkistaa se tuon "karalahti ei pelaa meillä" uutisien jälkeen. Aktiivisten kannattajien kusettaminen ja vähättely on ihan helevetin typerää varsinkin ensi kauden jälkeen kun lähdetään KHL:lään. Välit fanien kanssa pitäisi tämmöisen siirtymän kohdalla olla kaikkea muuta kuin mitkä ne ovat nyt. Vitun hjallis.
Viimeksi muokattu: