Tarvitseeko julkisesti, vaikkakin nimimerkin suojassa, harrastaa tämänkaltaista juoruämmäilyä? Ei uskoisi, että ollaan jääkiekkoa käsittelevällä sivustolla. Kannattaisiko vetää koko juttu pois ja vähän miettiä, mitä näppäimiltään suoltaa.
Ei tässä tarvitse paljon juoruämmiä, sillä Jere itse kertoo nuo asiat:
...Ex-vaimolle kaikista isoin kiitos menneestä. Mä en oo ollu aina läsnä. Oon pelannu vaa lätkää ja juhlinu. Se on melkein yksin joutunu kasvattaa meidän lapsen. Mut Ronjan edessä en oo esimerkiks ikinä ollut kännissä! Aina kun oon ollu läsnä, oon ollu hyvä isä. Mulle on asiat vaan hoidettu aina niin, et oon voinu pelata lätkää, ja se on silloin aina tehty selväks joka suuntaan...
...Mut totta kai halusin asioiden menevän ihan eri tavalla. Minskissä daami teki omat päätökset ja synnytti lapsen. Mä en tuu elää siellä siinä elämässä mitenkään mukana, koska mulla on täällä oma elämä...
Moni varmaan ihailee "Äijää", mutta surullista tilitystähän tuo on. Nostan hattua Jerelle urheilullisesta puolesta ja siitä miten hän on noussut pohjalta uudelleen huippu-urheilijaksi. Mutta kommentit muiden ihmisten rooleista hänen elämässään eivät herätä positiivisia tunteita.