Jere Karalahti – uran jälkeinen aika

  • 868 390
  • 3 398

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ei saatana! Nyt se kertoo, että jos se olisi osallistunut NHL:n päihdeohjelmaan, niin ei olisi päässyt tutustumaan Saksaan, Italiaan ja muihin maihin. Ja kuulemma potentiaalia ei kadotettu huumeiden takia koska pääsi näkemään erilaisia paikkoja ja pelaamaan monissa maissa. Loppuu sanat tämän sankarin kanssa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ei ole ottanut eikä tule ottamaankaan koronarokotetta. Uskoo enemmän siihen, että kun syö hyvin, on sosiaalinen, näkee ihmisiä, rakastaa ja rakastelee paljon, niin se auttaa paljon paremmin kuin koronarokote. Uskoo silti lääketieteeseen, mutta lisää että häntä huvittaa kun ihmiset ajavat autoa yksin maski päällä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
@Sterbak olen tainnut tähän ketjuun kirjoittaa aiemminkin tästä, mutta laitetaan uudelleen. Minua ei haittaa se, että Jere sössi jääkiekkoilijan uransa huumeiden käytöllä ja kunnianhimon puutteella. Se on hänen oma asiansa. Minua ei erityisesti hetkauta edes ne huumausainerikokset, joista Jere on tuomionsa saanut, vaikka huumerikollisuutta pidänkin täysin vastenmielisenä. Edes tötöily julkisuudessa ja kaiken maailman katutappelut ja maajoukkueuran pösilöinti eivät tunnu juuri missään. Rokotevastaisuus ja epälooginen touhu noissa asioissa lähinnä huvittaa.

Se, mikä vituttaa on, että hän on pilannut perseilyillään muiden ihmisten elämiä. Eritoten huomioisin tässä hänen lapsensa, joista ainakin yksi, mutta todellisuudessa kaikki neljä ovat saaneet kärsiä isänsä vastuuttomuudesta. Jere ei koskaan ota tähän kunnollista kantaa, eikä ole kertaakaan näyttänyt kantavansa vastuuta viattomista lapsistaan. Se on selkärangan puutetta ja munattomuutta. Tarvitseeko katua? Ehkei, mutta tapansa voisi muuttaa. Tuskin kuitenkaan tekee niin.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jere oli myös Radio Cityllä joku päivä ja voi jestas sitä juttua. Mainitsi jälleen pojastaan kuinka upeaa on kun tuli suvunjatkaja ja "mies, jolla on niinku oikeesti boolssit". Lisäksi alkoholia voi taas käyttää ja välillä läikkyy yli, "mitä sitten?".

Hymyilytti myös kuinka hän kertoi ettei ollut absolutistikautensa aikana oma itsensä. "Ei sitä silleen sit osannu pitää hauskaa".

Aikuinen mies.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei ole ottanut eikä tule ottamaankaan koronarokotetta. Uskoo enemmän siihen, että kun syö hyvin, on sosiaalinen, näkee ihmisiä, rakastaa ja rakastelee paljon, niin se auttaa paljon paremmin kuin koronarokote. Uskoo silti lääketieteeseen, mutta lisää että häntä huvittaa kun ihmiset ajavat autoa yksin maski päällä.

Voi vittu mikä pölö. Näitä haastiksia sitten vain tulee ja menee ja kansa kuuntelee innolla. Jotkut tietty ottavat esimerkkiäkin. Menee tunteisiin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Ei saatana! Nyt se kertoo, että jos se olisi osallistunut NHL:n päihdeohjelmaan, niin ei olisi päässyt tutustumaan Saksaan, Italiaan ja muihin maihin. Ja kuulemma potentiaalia ei kadotettu huumeiden takia koska pääsi näkemään erilaisia paikkoja ja pelaamaan monissa maissa. Loppuu sanat tämän sankarin kanssa.
Tällehän nauretttiin jo kun ekan(?) kerran meni noin sanomaan. Ilmeisesti Ville Nieminen, Timo Blomqvist ja Petteri Nummelin eivät nähneet riittävästi maailmaa, koska eivät joutuneet päihdeseurantaan.

Vähän kyllä tuntuu, että Jere ei ihan niin sinut ole valintojensa kanssa kuin antaa ymmärtää. NHL ei napannut, okei se on Jeren päätös. Mutta esimerkiksi HIFK:ssa hommat hyvin hoitamalla paita roikkuisi nyt katossa ja Tapulissa ilmaiset kaljat loppuelämäksi taattu. Tälläkin hetkellä Jere valmistautuisi MM-kisojen studiotiimiin.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei ole ottanut eikä tule ottamaankaan koronarokotetta. Uskoo enemmän siihen, että kun syö hyvin, on sosiaalinen, näkee ihmisiä, rakastaa ja rakastelee paljon, niin se auttaa paljon paremmin kuin koronarokote. Uskoo silti lääketieteeseen, mutta lisää että häntä huvittaa kun ihmiset ajavat autoa yksin maski päällä.

Onko Karalahti mahdollisesti kuntavaaleissa ehdolla Kristallipuolueen riveissä?
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jere oli myös Radio Cityllä joku päivä ja voi jestas sitä juttua. Mainitsi jälleen pojastaan kuinka upeaa on kun tuli suvunjatkaja ja "mies, jolla on niinku oikeesti boolssit". Lisäksi alkoholia voi taas käyttää ja välillä läikkyy yli, "mitä sitten?".

Hymyilytti myös kuinka hän kertoi ettei ollut absolutistikautensa aikana oma itsensä. "Ei sitä silleen sit osannu pitää hauskaa".

Aikuinen mies.

Päihdeongelmainen. Mutta näitähän maassamme riittää, harmi kyllä että tämä kaveri saattaa olla joillekin esimerkki.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Jere on nyt siis itse sanonut, että tarvitsee alkoholia ollakseen oma itsensä.

Eipä alkoholismi voisi enää ilmeisempää olla.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Jere on nyt siis itse sanonut, että tarvitsee alkoholia ollakseen oma itsensä.

Eipä alkoholismi voisi enää ilmeisempää olla.

Eikös se niin ollut, että kännissä tulee ihmisen oikea luonne esiin? Jermulle pitäisi sanoa, että hauskaa voi olla ilman viinaakin, hyi hyi, senkin rötväke.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Eikös Jere joskus talvella sanonut tyyliin: "Uskon, että ihmiskeholla on taipumus korjata itse itsensä" haimaansa vedoten, että sen varjolla voi taas juoda enenevissä määrin koko ajan? Sen lausunnon pohjalta nuo nykyisetkin kommentit ovat ihan linjassa.

Kaikki ainekset ovat kyllä myös surulliselle lopulle tässä Jeren tarinassa, valitettavasti.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Eikös Jere joskus talvella sanonut tyyliin: "Uskon, että ihmiskeholla on taipumus korjata itse itsensä" haimaansa vedoten, että sen varjolla voi taas juoda enenevissä määrin koko ajan? Sen lausunnon pohjalta nuo nykyisetkin kommentit ovat ihan linjassa.

Kaikki ainekset ovat kyllä myös surulliselle lopulle tässä Jeren tarinassa, valitettavasti.
Juicehan uskoi samaan ja lopputulos on tiedossa.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Suosikkijoukkue
HIFK
Muistatko? Jere Karalahden MM-ura päättyi todelliseen farssiin: ”Kaikkihan sen näki, mitä tapahtui”

"Karalahti lähti aina innolla mukaan MM-kisoihin.
– Mulle sopi tuollaiset pätkätyöt paremmin, mies sanoo leveästi virnistäen.

Kausi seurajoukkueessa oli aina niin pitkä, että Karalahden keskittyminen ehti välillä hieman herpaantua. MM-jäillä fokus pysyi yleensä paremmin kiekossa.

MM-kisat olivatkin miehelle uran kohokohtia. Hän veti aina Suomen paidan ylleen suurella ylpeydellä eikä koskaan kieltäytynyt MM-kisoista.
– Pari kertaa oli tosin sellainen tilanne, että mulla jatkui juhlat vähän liian pitkään kauden jälkeen. Sitten vain todettiin valmennusjohdon kanssa yhteisymmärryksessä, että ehkä parempi jättää kisat tällä kertaa väliin."


Linkin takaa myös löytyy video, jossa Jere esittelee Tapulikaupunkia luultavasti jo tuhannennen kerran.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Linkin takaa myös löytyy video, jossa Jere esittelee Tapulikaupunkia luultavasti jo tuhannennen kerran.
Tuo tapuliläppä on niin väsynyttä. Olisi nyt asunut vaikka jossain Kontulassa tai Jakomäessä, niin paremmin ymmärtäisi. Sitä en toki ymmärrä, miksi vähintäänkin keskiluokkainen poliisin perhe asuu jossain tuollaisessa lähiössä.

Mutta ei tuota tapuliläppää jaksa. Maalta tulleet kaverinikin ovat pettyneet, kun ovat käyneet Tapulissa. Ei siellä ammuskellakaan koko ajan. Sieltä pääsee myös hengissä pois.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
"Vastaavaa tuskin tapahtui hienostoalueilla.
– Täällä Tapulissa oppi, mitä voittaminen vaatii, Karalahti sanoo.
– Olen ihan oikeasti sitä mieltä, että jos en olisi elänyt täällä Tapulissa, musta ei olisi ikinä tullut niin hyvä kuin musta tuli.

Moni ajattelee, ettei Karalahti lunastanut koko potentiaaliaan pelaajana.
– Mun mielestä se on ihan hullu väite! mies tuhahtaa.
– Pelasin kolme vuotta maailman parhaassa liigassa. Sinne on aika helvetin pitkä matka täältä Tapulista."


Alan kohta jo uskomaan, että Brasilian favelatkin on pientä Tapuliin verrattuna.

"Koomakokemuksen jälkeen Karalahti ei juonut pisaraakaan alkoholia yhdeksään vuoteen. Nyt huikka taas maistuu, lääkärin luvalla, mutta huumeita hän ei käytä.
– Mulle ei sovi täysi absolutismi. En voi elää käsijarru päällä."


Oikeasti aika säälittävää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös