Jere tekee mitä haluaa, se on FAKTA. On se jumalauta vaan äijä!
Lue vaikka Jeren kirja ja mieti uudestaan sen jälkeen.Olisi hauska tietää, Jerellä kun on se ikuinen uhovaihe jäänyt päälle, että onko itse sitä mieltä koskaan, että tuli mogailtua.
Onhan tuo intro muutenkin aika koominen. Näyttää siltä että ensin on jollain netin Youtube-downloaderilla ladattu videoita ja sen jälkeen niitä on yhdistetty Windows Movie Makerilla. Tämän jälkeen on laitettu dramaattinen musiikki taustalle. Tai siis ei pelkästään näytä siltä, vaan 99,99% varmuudella noin on myös tehtykin.Tuo Wicked Gamen intro on aikamoinen.
Koostuu lähinnä ulosajon aiheuttaneista taklauksista. "Kirsikkana kakun päällä" 9 sekunnin kohdalla tuleva potentiaalisesti uran päättävä teloitustaklaus kyynärpää edellä suoraan päähän ihan karmealla vauhdilla.
Toisaalta, kertoo loppujen lopuksi aika hyvin sisällöstä. Eli keskenkasvuista ja katteetonta uhoamista ja koviksen leikkimistä.Tuo Wicked Gamen intro on aikamoinen.
Koostuu lähinnä ulosajon aiheuttaneista taklauksista. "Kirsikkana kakun päällä" 9 sekunnin kohdalla tuleva potentiaalisesti uran päättävä teloitustaklaus kyynärpää edellä suoraan päähän ihan karmealla vauhdilla.
Meil on tääl TIATOO JA FAKTOI!Kyllä yhteiskunnan normeja ravisteltiin taas wicked gamessa.
Samat ajatukset heräsi kun menin tuoreimman jakson iltasatuna kuuntelemaan.Onkohan nää nyt huolissaan niistä valtion menettämistä miljardeista, vai peliongelmaisista? No Veikkaus on kuitenkin paha, ulkomaiset peliyhtiöt hyvä. Logiikkaa ei vaan meinaa oikein perusteluista löytyä.
Onko tää Vuorinen katkera siitä, että Veikkaus on vienyt häneltä bisneksen? Eli teki (liian) kovaa tiliä myymällä Veikkauksen pelejä. Ei sattunut ilmeisesti yhtään peliongelmaista hänen asiakkaaksi siinä kohtaa.
Ja vaikka taas alkaa tuleen isolla kanuunalla, niin koskahan nää oikein huomaa, että ei tää niitten juttu nyt vaan oikein lähde. Toki ovat huomanneet, että mediaa ei kiinnosta, mutta valtion ja Veikkauksen salaliittohan siinäkin on takana.
Ulkomaiset peliyhtiöt on parempia kun antavat häviävien pelaajien panostaa enempi.Eli veikkaus perseestä koska aiheuttaa peliongelmia, kuitenkaan eivät anna riittävän hyviä kertoimia tai panostaa riittävän paljon. Ulkomaiset peliyhtiöt sen sijaan antaa kertoimet ja isot panokset joten ne on hyviä ja muutenkin melkoisia hyväntekijöitä kun jakelevat rahaa kaikille paljon auliimmin.
- Uudelleenkirjoitan tarinani. Tällä kertaa minä pitelen kynää. Tiedän kuka olen, ja näytän teille kuka vittu minä olen, Jere täräyttää kuvatekstissä vapaasti suomennettuna.
Pitää omistaa trumpetin soittajan keuhkot että pystyy kirjan lukemaan. Jos Jere pitelee kynää, kirjasta ei yhtäkään pistettä eikä pilkkua löydy.Eronnut Jere Karalahti uhoaa: "Tiedän kuka olen, ja näytän teille..."
Eronnut Jere Karalahti ottaa kantaa Instagramissa.www.seiska.fi
Jereltä on tosiaan kestänyt vuosia tulla tuollaiseksi kuin hän nykyään on. Rehellistä puhetta. Seuraava lainaus tarkoittanee sitä, että tuleva best seller on työn alla.
Paitsi lopusta että kielioppipellet voi sitten sijoittaa ne haluamilleen paikoille!Pitää omistaa trumpetin soittajan keuhkot että pystyy kirjan lukemaan. Jos Jere pitelee kynää, kirjasta ei yhtäkään pistettä eikä pilkkua löydy.
Ihanaa! Jeren ja Nannan avioero on peruttu.
No helskatti, on kuin Artsi Krutsin ja Iidan käännökset, selkänsä kääntää niin jo on asiat toisin. Ehjä Jeren mielestä avioliittoa juhlistetaan uusin valoin ja Seiskan maksamalla häämatkalla, mutta tuleva ex-rouva on toista mieltä.Mutta Nanna sanoi että on se tulossa se ero