Jeff Scissons HIFK:hon

  • 16 449
  • 139

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ralli
Jaahas, sitä sai sitten meikäläinen homppelipojan maineen näillä sivuilla. Tässä tapauksessa täytyy tehdä kuten IFK:n hallitus, ei välitetä mitä muut ajattelee....

Sun tapauksessas se näyttäis olevan kohtuullisen helppoa.....se ajattelemisen lopettaminen...

Keskitytään kannustamaan. Myös Jeffiä.

t. mr. Heino. :D
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti #12
Keskitytään kannustamaan. Myös Jeffiä.

Just näin! Toi on aidon fanin puhetta! Paskaa osaa puhua kuka vain, mutta vaikeina aikoina se seurarakkaus mitataan!
 

Ralli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Viestin lähetti mission16W


Just näin! Toi on aidon fanin puhetta! Paskaa osaa puhua kuka vain, mutta vaikeina aikoina se seurarakkaus mitataan!

Voi kuin se oliskin noin helppoa kaikille....teillä ei turussa olekkaan niin "vaikeita aikoja"-putkia ollut kuin eräällä hesa-jengillä, arvaatko mitä joukkuetta tarkoitan??
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti Ralli
Voi kuin se oliskin noin helppoa kaikille....teillä ei turussa olekkaan niin "vaikeita aikoja"-putkia ollut kuin eräällä hesa-jengillä, arvaatko mitä joukkuetta tarkoitan??

Se on juuri tasan noin helppoa. Kuten erään IFK-fanin tagissa lukee, se on kaikki omistautumisesta kiinni. Toki fanit saavat esittää negatiivistakin palautetta, se on vain luonnollista kun rakastaa seuraa. Jossain menee kuitenkin hyvän maun raja ja kun se ylitetään, voidaan alkaa kysymään kuinka tosissaan seuraa kannatettiinkaan. Kyllä IFK:kin nousee. Ei ehkä tänään tai huomenna, mutta nousee kuitenkin.
 

seetre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ingvar Hirdwall
Voi jos fanejakin vois treidata pelaajien tapaan. Vois pari äijää laittaa vaihtoon ja IFK:oon tapoja kunnioittaen maksaa heille parin kauden kausikortit esim Jokereitten peleihin.
"Joukkuehengen" pilaavista mätämunista voi helposti luopua kuten myös joukkue teki viime keväänä. Asiallista kritiikkiä voi esittää mutta kohtuus kaikessa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti seetre
Voi jos fanejakin vois treidata pelaajien tapaan. Vois pari äijää laittaa vaihtoon ja IFK:oon tapoja kunnioittaen maksaa heille parin kauden kausikortit esim Jokereitten peleihin.
"Joukkuehengen" pilaavista mätämunista voi helposti luopua kuten myös joukkue teki viime keväänä. Asiallista kritiikkiä voi esittää mutta kohtuus kaikessa.

-Couldn´t agree more
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti seetre
Voi jos fanejakin vois treidata pelaajien tapaan. Vois pari äijää laittaa vaihtoon ja IFK:oon tapoja kunnioittaen maksaa heille parin kauden kausikortit esim Jokereitten peleihin.
"Joukkuehengen" pilaavista mätämunista voi helposti luopua kuten myös joukkue teki viime keväänä. Asiallista kritiikkiä voi esittää mutta kohtuus kaikessa.

Toi on helvatan hyvä idea, toisaalta eiköhän sitä luonnollista poistumaa tapahdu kuitenkin, eli ensimmäiset uudet Apinat on otettu Chiquitan voimalla vastaan Areenalla.Huh huh huh.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Mitäs...

... mieltä Scissonsista. Minä antaisin nuorten mm-kisojen loppuun asti aikaa. Siihen mennessä nähdään alkaako suoritukset paranemaan ja Hirschovits palaa joukkueeseen. Jos Jeff S. ei saa itsestään enemmän irti, antaisin minä pojalle paluulipun tammikuun puolivälissä ja peluuttaisin loppukauden Viitaluomaa ja Hirschovitsiä Scissonsin sijasta. Omia kotimaisia junnuja katsoo aina ennemmin kuin tusinaulkolaisia.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Mitäs...

Viestin lähetti Johannes
... mieltä Scissonsista. Minä antaisin nuorten mm-kisojen loppuun asti aikaa. Siihen mennessä nähdään alkaako suoritukset paranemaan ja Hirschovits palaa joukkueeseen. Jos Jeff S. ei saa itsestään enemmän irti, antaisin minä pojalle paluulipun tammikuun puolivälissä ja peluuttaisin loppukauden Viitaluomaa ja Hirschovitsiä Scissonsin sijasta. Omia kotimaisia junnuja katsoo aina ennemmin kuin tusinaulkolaisia.


-Ihan samaa mieltä ja kyrsii jo nyt hyvään vauhtiin päässeen Hirsovitchin poissaolo. Jeff noudattaa Amerikan apujen normaalia tännetulokaavaa: ensimmäinen matsi ihan hyvä tai ok, samoin toka, sitten seuraa ihan aikaerostakin + kulttuurishokista (SM-liigan tuomarilinja:D ) johtuva parin viikon tuherruskausi. Sen jälkeen nähdään minne pelaajan taso asettuu. Näinhän esim. Kohnilla on käynyt, paitsi että se huonompi vaihe on kestänyt jo pelottavan pitkään.

Se minua aina jaksaa ihmetyttää näissä originaaleissa pohjoisamerikkalaisissa, että vaikka he tulisivat mistä farmiorganisaatiosta tai yliopistosta, niin he ovat lähes järjestään senttereinä hyvinä aloittajia. Veskareina vähintään ok. Luistelu kulkee, yritystä riittää. Harvoin sieltä velttoilijoita tulee. Mutta monella jää sitten kokonaispelitasosta homma kiinni. Ja näin pelkään Saksikädenkin tapauksessa. Hyvä aloittaja, kiitettävän usein oikeaan aikaan oikeassa paikassa eli hyvä luistimilla, mutta ne kädet......saas nähdä.
 

Eldritch

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Scissons ulos

Kyllä miehen taso on nähty: ei ole meillä käyttöä. Yritteliäs kaveri, mutta juuri nyt HIFK tarvitsee maalintekijää - eikä Scissons, joka viime kaudella teki noin 70 ottelussa peräti 5 maalia ja yliopistosarjoissa vähemmän pinnoja kuin Blues-pakki Brooks, todellakaan ole sellainen. Koulutetaan mieluummin omista kavereista (Hirschovits, Viitaluoma) maalintekijöitä kuin "lupaavista" 25-vuotiaista ulkomaalaisista.

Scissons ulos ja Podkonicky takaisin kokoonpanoon. Podo on ihan eri luokan pelimies, eikä meidän Pentti tyylilleen uskollisesti näköjään pysty edes kauppaamaan koko kaveria – joten takaisin ruotuun kotoa makoilemasta.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Scissons ulos

Viestin lähetti Eldritch
Kyllä miehen taso on nähty: ei ole meillä käyttöä. Yritteliäs kaveri, mutta juuri nyt HIFK tarvitsee maalintekijää - eikä Scissons, joka viime kaudella teki noin 70 ottelussa peräti 5 maalia ja yliopistosarjoissa vähemmän pinnoja kuin Blues-pakki Brooks, todellakaan ole sellainen. Koulutetaan mieluummin omista kavereista (Hirschovits, Viitaluoma) maalintekijöitä kuin "lupaavista" 25-vuotiaista ulkomaalaisista.

Scissons ulos ja Podkonicky takaisin kokoonpanoon. Podo on ihan eri luokan pelimies, eikä meidän Pentti tyylilleen uskollisesti näköjään pysty edes kauppaamaan koko kaveria – joten takaisin ruotuun kotoa makoilemasta.


-Podo takaisin minunkin puolestani, laitahyökkääjäksi Scissonsin kanssa kokeilemaan - jos nyt Saksikäsi jää. Ihan älytöntähän sitä Podoa on pitää sivussa. Ja onhan Paappanenkin aika kalpea Junkkaan verrattuna. Hyvät stuntit meillä
 

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
Scissons pihalle

Minusta HIFK:lla ei ole mitään käyttöä Scissonsille. Kolmos-nelosketjun äijiä on muutenkin aivan riittävästi, eikä Jeffin käsillä ole yksinkertaisesti mitään asiaa ylemmäksi. Mielummin peliaikaa Hirschovitsille ja Viitaluomalle, joilla sentään pysyy kiekko mukana.

Vahvistuksille olisi tarvetta, mutta täydennyksille ei.
 

trivekku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, IFK
Viestin lähetti Rebel
Sissos saatana, eikun scissons. Ei voi olla totta. Voihan vittu sentään.:confused: :confused: :confused: :confused:

Saach, sain tuosta makeat naurut :D !
Eikös se ollut HRA 47 tuo Sissohc *aatana,

HRA 47: Tullimiehenä

"näkyykö karvat sinne, en minä teille sanonut herra vaan sille neidille, ei sille rumemmalle, joka on vähän servaalin näkönen, vaan sille kauniimmalle, ai näkyy vai, no ei tarvii irvistellä kele"

Minä olen virkamies ja myös miesten mies!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös