Jeff Halpern

  • 26 523
  • 55

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Hyödyt organisaatiolle pitkässä juoksussa: zero.

Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Siksi oma näkemykseni on, että tämän tyyppisiin hankintoihin menevät rahat menevät täysin "harakoille". Näillä vain paikkaillaan epäonnistunutta joukkueen rakentamista. Ihmettelen edelleen suuresti, miksei TPS pysty toimimaan muulla tavoin kuin mitä nykyisin tehdään.
 

YOLO 1922

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Siksi oma näkemykseni on, että tämän tyyppisiin hankintoihin menevät rahat menevät täysin "harakoille". Näillä vain paikkaillaan epäonnistunutta joukkueen rakentamista. Ihmettelen edelleen suuresti, miksei TPS pysty toimimaan muulla tavoin kuin mitä nykyisin tehdään.

Oman käsitykseni mukaan Halpernin palkka maksettiin ainakin lähes kokonaan yhteistyökumppanien avulla. Ja kyllä mielestäni on hyvä asia, että paikataan loukkaantunutta Kumeliauskusta näinkin laadukkaalla miehellä. Osittain hankittiin myös Willsien paluuseen asti tämän tilalle (ja joo tiedän, että Luceniushan tuon paikan otti). Halpern teki neljä tärkeää maalia ja varmasti jokunen piste oltaisiin saatu vähemmän ilman häntä. Summa summarum, hyvä stuntti; rahaa ei käytetty paljoa, saatiin maaleja, kokemusta sekä johtajuutta ja näiden kautta arvokkaita pisteitäkin.
 

blackhawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Chicago
Oman käsitykseni mukaan Halpernin palkka maksettiin ainakin lähes kokonaan yhteistyökumppanien avulla.

Lisäksi pitää huomioida, että jos Halpernin oma päämotiivi oli valmistautua NHL-kauteen harjoittelemalla jonkin joukkueen mukana ja pelaamalla muutama ottelu, hän tuskin hinnoitteli itseään järjettömän hintaiseksi. Jos pelaaja itse asettaa ehdoksi, että lokakuussa pitää päästä pois, kiinnostuneita seuroja on aika vähän eivätkä nekään suuria summia tarjoa. Isolla rahalla operoivat suurseurat ovat kiinnostuneempia koko kaudeksi sitoutuvista pelaajista.
 
Viimeksi muokattu:

Mänizeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Siksi oma näkemykseni on, että tämän tyyppisiin hankintoihin menevät rahat menevät täysin "harakoille". Näillä vain paikkaillaan epäonnistunutta joukkueen rakentamista. Ihmettelen edelleen suuresti, miksei TPS pysty toimimaan muulla tavoin kuin mitä nykyisin tehdään.

Ehkä muotoilin huonosti, mutta tarkoitin sitä, että lyhyen tähtäimen hankintana täytti paikkansa. Ja TPS tarvitsi hetkellistä apua. Mun ymmärtääkseni Halpernilla ei paikattu epäonnistunutta joukkueen rakentamista vaan sitä, että Kumeliauskas on/oli sairastuvalla. Se että vapaana oli noinkin kova peluri joka tarttui täkyyn, oli tavallaan sivujuoni tässä, saatiin huippuosaamista kokeneen sentterin muodossa. Kyllä näitä rosterin paikkahankintoja voi mun puolesta käyttää, jos saadaan laadukas kaveri, josta on oikeasti apua.

Mutta ei tämä mikään strateginen linjaus voi olla, että pelaajia hankitaan 10 pelin soppareilla, eli pitkällä tähtäimellä näin ei voi toimia.

Erottaisin tässä Halpernin epäonnistuneesta joukkueen kasaamisesta, hänen tuloaan tuskin kukaan osasi ennustaa ja lähtö oli melko selviö, tavallaan molemmat saivat haluamansa.

Luceniuksen hankinta on sitten eri asia, hänen kanssaan on mun mielestä selvästi UTJ:n toimesta lähdetty ajatuksesta että olisi koko kauden vahvistus jos vaan saa valmennuksen vakuutettua olevansa sopimuksen arvoinen.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Siksi oma näkemykseni on, että tämän tyyppisiin hankintoihin menevät rahat menevät täysin "harakoille".

Niin. Halpernin poistumisen jälkeen Vuori kiitti kaveria panoksestaan ja ammattimaisuudestaan näin lyhyellä stuntilla. Kertoi myös että ainulaatuista saada tämän kaliiberin pelaaja tuuraamaan ja vielä ilmaiseksi.

Next.
 
Suosikkijoukkue
TPS
TPS onnistunut kasvattajaseurana Halpernin tapauksessa erinomaisesti!

Eli oikeammin: hieno juttu Halpernille varmasti, ja TPS:llehän tämä oli ainoastaan erinomainen diili.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös