Mainos

Jatkotarina? Sanasepot HUOMIO!

• 2 553
  • 43

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Hei Preda please,

Viestin lähetti Eisenhower
Anna kundeille aikaa. Ei Roomaakaan päivässä rakennettu. Mun mielestäni esim. Lapan aikaansaannos on ketjun kannalta arvokas ja tärkeä. Ei liene tarkoitus, että kaikki ketjukirjoittajat olisivat suuria sanataitureita. Se iso asia on yhteistyö. Hyperventiloitko sinä, kuomaseni?

Ike *kallistaa päätään ja hymyilee*

>>> Kuka täällä on "sanataituri"? En minä ainakaan. Käsitin sitten varmasti väärin, kun ymmärsin "Lavan" luopuvan ketjusta? Ja minä en yleensä hyperventiloi... noh, viimeksi muistaakseni tarvitsin ylimääräistä happea kun vaimoni pusersi kätilöopistolla perheenlisäystä jalkovälistään ulos...

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Re: Re: Hei Preda please,

Viestin lähetti Predator
>>>Ja minä en yleensä hyperventiloi... noh, viimeksi muistaakseni tarvitsin ylimääräistä happea kun vaimoni pusersi kätilöopistolla perheenlisäystä jalkovälistään ulos...

Tuolloin on jokainen Suomen mies ilokaasun tarpeessa. Varmasti kuitenkin ymmärsit, mitä tarkoitin. Kaikki ketjuun ilmoittautuneet eivat varmaankaan ole juuri nyt ja tällä hetkellä näpit syyhyten valmiita kirjoittamaan. Tarvitaan aikaa...

Ike

Pete#35

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,Detroit
Tahtoo mukaan!!

Tekstiä tulee tosin vain yöllä(mikä sen jännempää)koska ei ole nettiä himassa,huonon palkan lisäks pitää olla jotain etuja.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Joo, sori että on kestänyt, mutta alan kirjottamaan pika puoliin ja iltaan mennessä heitän sen sitten tänne.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tässä tulee jatkoa tarinalle...

Koira alkoi ulisemaan enemmän ja enemmän. Pian ulina loppui. Alex sanoi: -Hei Leo, eikö olisi
parasta jo lopettaa, ettei ihan tapeta sitä? - Mitä väliä sillä on? Se kituu kuitenkin ja kuolee! Alex
painoi kaikesta huolimatta jarrua. Auton renkaat vinkuivat ja kumin käry täytti ilman. Pojat nousivat
autosta ulos ja Leo meni innoissaan katsomaan auton takaosaa. -Wow! Kato hei! Koira oli
menettänyt karvansa ja nahkansa melkein kokonaan. Sen silmät olivat aivan punaiset. Alex katsoi
lievästi järkyttyneenä. -Miksi meidän piti noin mennä tekemään? Oltais otettu se vaan mukaan ja
viety vaikka sun muijakaverilles se lemmikiksi. -Äh, tehty mitä tehty, älä nyt rupea yhtään enää
katumaan. Se oli siinä. Leo sanoi ja irroitti koiran -tai sen mitä siitä oli jäljellä- irti auton puskurista.
Alexin päähän jäi näky koiran silmistä, punaisista, kostavista silmistä.

Kun koira oli irti, Leo otti kiinni koirasta ja heitti sen läheiseen ojaan, jossa ei ollut vettä paljokaan.
-Heh, näitkö miten hieno ilmalento? -No joo. Jätetään se sinne ja lähetään nyt menemään jo. Pojat
nousivat autoon ja poistuivat Columbuksen pientä, mutta suht värikästä keskustaa kohti. Pojat
ajoivat hiljalleen, todella hiljaa, matelevaa vauhtia ja katselivat kun pari heitä nuorempaa tyttöä
kulki katua pitkin. -Hei likat, hyvää iltaa! Haluisittekos vähän tutustua kulmakunnan kovimpiin
tyyppeihin? Leo avasi ikkunaa ja huusi. Tytöt katsoivat taaksepäin ja olivat kuin eivät olisi nähneet
mitään. -Hemmetin huorat eivät olleet kiinnostuneita, vaikka olivatkin pukeutuneet kuin jotkut
kolmikymppiset stripparit! -Mikä sun on? Alex päästi suustaan. -Hä? Mikä sun on? Oot ollut ihan
ihmeellinen sen koirajutun jälkeen! -Siis mua alkoi vaivaamaan yksi juttu. Siinä tuntui jotain niin
outoa.. Alex sanoi ja katsoi Leoa. -VARO!! Leo huusi yhtäkkiä ja Alex teki äkkijarrutuksen. -Mitä?
-Joku olio...otus.... tai jokin juoksi äsken juuri auton nokan edestä. En tiedä mikä se oli, mutta joku
siitä meni. Auto oli pysähtynyt. Pojat istuivat autossa ja olivat aivan hiljaa. -Pitäiskö mennä
kattomaan, mikä se mahdollisesti oli? Alex kysyi. -Joo.. se juoksi tuonne pimeälle sivukujalle. Leo
meni edellä ja Alex ihan hänen perässään. -Ei täällä mitään ole. Alex kuuli rapsahduksen
roskapöntön takaa. -Hmm, mikäs se oli? Alex kurkisti pöntön taakse. -HUH! Alex huusi ja juoksi
äkkiä autolle. Leo pelästyi itsekin automaattisesti ja juoksi Alexin perässä. Autoon päästyään Alex
käynnisti auton ja poistui paikalta renkaat ulvoen. -Mitä siellä oli? Mitä pelästyit? Leo uteli. -Tätä et
ikinä usko.. Ei se voi olla totta... ei. -No mitä? Kerro! -Siellä roskiksen takana oli joku otus, jolla oli
aivan samanlaiset punaiset silmät kuin sillä meidän tappamalla koiralla!

Ja seuraavan vuoro!

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koska juttu ei näköjään etene, niin minä jatkan taas tähän väliin:

Camaron vauhti kiihtyi ja kaupungin keskusta jäi taakse.
- Housuissas on punaiset silmät, Leo sanoi.
- Ei kun ihan totta! Siellä oli jokin otus, Alex vastasi.
- Todennäköisesti se oli meidän koulun talkkari, sehän tunnetusti tykkää viettää viikonloput viinalta haisevana roskisten seassa, Leo totesi.
Alex ei sanonut mitään, tuijotti vain tuulilasin läpi ajovaloissa vilahtelevia kaistamerkkejä.
- Me voitais ajaa mun isoveljen kämpälle Green Riveriin. Siltä saatais varmasti lisää kaljaa, Leo sanoi.
Alex oli edelleen vaiti, kunnes tokaisi: - No mikä ettei, mutta olisit nyt voinut irrottaa tuon saatanan kettingin takapuskurista, sen kilinä tekee pikku hiljaa hulluksi.
- Okei, pysähdytään Greyhoundin seuraavalle tienvarsipysäkille... se on tässä ihan kohta... mä irrotan sen vitun ketjun, Leo vastasi.

Pojat tulivat sitten Greyhoundin pysäkille, mutta siellä olikin kova meno päällä. Camaron ajovaloissa näkyi pysäkillä seisovan kaksi autoa. Toinen oli jokin Fordin avolava ja toinen jokin iso farmarimalli. Näiden autojen välissä näkyi kolme heppua potkivan maassa makaavaa neljättä tyyppiä... ja potkivatkin oikein tosissaan.
Alex ajoi autojen rinnalle ja hiljensi vauhtia. Silloin he näkivät, että maassa tuskissaan makaavalla kaverilla oli yllään heidän lukionsa, Columbus Highin jalkapallojoukkueen punavalkoinen nahkapusero.
Ja Alex tunnisti myös puseron sisällä vaikertavan tyypin. Se oli heidän koulunsa jalkapallojoukkueen pelinrakentaja, Steve... jotakin. Steve oli neekeri. Tai pigmenttihäiriöinen laku, kuten Leolla oli tapana nimitellä heidän koulunsa tummaihoisia.
- Näitsä, perkele. Ne potkii Steveä, Alex huusi.
- Mitä vitun Steveä, Leo vastasi ihmeissään ja meinasi taittaa niskansa kun heidän autonsa lipui hiljaa pahoinpitelypaikan ohitse.
Silloin Alex pysäytti auton jarrut vinkuen ,ja ne potkivat kaverit lopettivat touhunsa siihen paikkaan. Ne kaikki katsoivat silmät viirullaan pysähtynyttä Camaroa.
- Antaa vetää! Täällä on menossa koulutustilaisuus ja teillä ei näytä olevan kutsukortteja, huusi porukan pisin vaaleahiuksinen kaveri.

... jos tästä nyt joku voisi jatkaa...

Anteeksi, kun en ole ehtinyt kirjoittamaan. Kunhan nyt yritän saada tästä juonenpätkästä kiinni, niin yritän saada edes jotain aikaan. Äsh. Turhaa oli ilmottautumiseni tähänkin ketjuun. Mitä tästä opimme? Sen että älä tee mitään, mistä et ole varma, että voit lupaamasi asian myös toteuttaa.

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Homma täytellisesti jumissa!!!!

Alex katsoi hetken hitaasti, vilkaisi vieressään istuvaa Leoa ja polkaisi kaasupolkimen pohjaan. Camaron nelikurkkuinen Holley-kaasutin syyti polttoainetta kahdeksaan sylinteriin Alexin painaessa poljinta lattiaa vasten hullunkiilto silmissä. Kadulle piirtyi kaksi mustaa viivaa auton lähtiessä kone ulvoen kohti Steveä potkivaa joukkoa. –Mitä helvettiä sinä nyt aiot! Huusi Leo kauhuissaan huomatessaan Alexin aikovan ajaa heidän ylitseen. Paria sekuntia myöhemmin vaaleahiuksinen poika lensi Camaron konepellille ja löi päänsä tuulilasiin rikkoen sen. Kaksi muuta poikaa saivat jalat alleen ja katosivat pimeään yöhön.
Alex ja Leo nousivat autosta ja auttoivat Steven ylös. Hänen silmäkulmansa oli auennut ja huuli haljennut, mutta muuten hän oli kunnossa. Leo katsoi maassa makaavaa vaalehiuksista poikaa tunnustellen samalla hänen kaulavaltimoaan: -Jumalauta Alex, hän on kuollut! –Äkkiä autoon, karjui Alex ja lähti juoksemaan farmaria kohti. Leo ja Steve seurasivat perässä ja hyppäsivät myös autoon Alexin jo vääntäessä Chevrolet Malibun rattivaihdetta D-asentoon.
-Jumalauta Alex, me joudutaan tästä vielä kiven sisään, ulvoi Leo itku kurkussa. –Suu tukkoon! Minun täytyy saada miettiä, tiuskaisi Alex.
Takapenkillä istuva Steve löysi jalkatilasta viskipullon ja ojensi sen Leolle sanaakaan sanomatta. Alex tempaisi sen itselleen ja tyhjensi siitä puolet yhdellä siemauksella painaen samalla lisää kaasua. Kurvin takana heitä odotti yllätys: Keskellä tietä seisoi punaista valoa heiluttava poliisi! Alex terästi katseensa kohti poliisia ja painoi kaasupolkimen pohjaan….

Viikate next!

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
YLÖS!

Viikate, komppaniassa HERÄTYYYYS!

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
YLÖS!

Tehkää nyt JOKU siinä kirjoituslistassa olevista jatkoa tähän ketjuun! Muuten setä suuttuu, eikä enää leiki teidän kaa...

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
väärällä vuorolla

Poliisin lisäksi tiesululla oli kaksi muutakin poliisia
istumassa Ford Fairlanessa mälliä jauhamassa. Alexin
humalaisissa aivoissa värähti vain yksi ainut idea.
Kaasu pohjaan ja tiesulusta läpi. Lihava maalaispoliisi
sai kuin rakettimoottorin alleen, kun Malibun keulan
karjapuskuri ohjasi ukon maatakiertävälle radalle. Automaatti potki nelosvaihdetta sisään, kun Malibu kiilasi poliisiautojen keulojen välistä kipinöiden sinkoillessa. Leo huomasi jotain outoa punaista kiiluvan toisen Fordin takapenkillä.
- Se koira....noi koirapoliisit on ottaneet sen kiinni
Steve voihki takapenkillä: Noiden KuKlux veikkojen edellä tuli
poliiseja tänne maastoon ja olen melkoisen varma, että taivaalla
lensi jotain, joka ei kuulu tänne. Se näytti sellaselta munan
ja Concorden välimuodolta....Yksi noista pahoinpitelijöistä sanoi,
että minulle tulee pieniä vihreitä kavereita kohta iso liuta..
Malibun remmiahdin valitti sairailla kierroksilla, mutta peruutus-
peilissä alkoi vilkkua jotain punaista ja vihreää..

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HYVÄ NEDO!

Suorastaan mahtava jatko! Nythän tämä meidän stoori lähtee aivan uusiin sfääreihin! Niin sitä pitää!

Suosikkijoukkue
HIFK
Alex katsoi epäuskoisena peruutuspeiliin, jossa näkyi selvästi poikien tappaman koiran punaisten silmien lisäksi pieniä vihreitä miehiä. ”Ei jumalauta, jätkät!”, Alex huudahti ja jatkoi: ”Nyt siellä on ne Steven mainitsemat avaruusoliotkin. ”Tässä vaiheessa Alex tärisi kuin horkassa, mutta piti edelleen kaasupolkimen kiinni lattiassa.

”Eiköhän olisi syytä antaa sen viskin olla ihan rauhassa”, Leo virnuili Alexille ja kääntyi iskemään silmää takapenkillä istuvalle Stevelle, sekaisinhan Alex oli. Käännyttyään Leo näki auton takana saman näyn, minkä Alex oli nähnyt taustapeilissä. Virnuilu loppui kuin veitsellä leikaten, ja Leo valahti vitivalkoiseksi. ”E-eei v-voi o-olla t-to-totta”, hän änkytti.

Camaro jatkoi matkaansa huimalla vauhdilla, mutta pysyi - ottaen huomioon autoa ajavan Alexin järkyttyneen mielentilan sekä veren koostumuksen – kuin ihmeen kaupalla tiellä. Leoa odotti uusi järkytys hänen kääntäessään katseensa taas menosuuntaan. Muutaman kymmenen metrin päässä täydessä vauhdissa olevan Camaron edessä oli nimittäin…

(ole hyvä Everton)

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Evertonin nukkuessa

Vastaan tuli kaksi kaveria, joista toinen vaikutti elävästi
Juhan Af Grannilta ja toinen olisi voinut olla Oliver Stone.
kaverit kuitenkin leijuivat kohden Malibu Farmarin tuulilasia.

Samassa Steven suusta alkoi erittyä ektoplasmaa.

Leo kysyi: Ooksa Steve jossain transsissa vai aletaanko
laittaa salvekvickiä noihin haavoihin.

-yymmpf yympf

Samassa Steve muutti oudosti muotoaan. Silmät alkoivat
punertaa, korvat suipponivat, karvoitus alkoi lisääntyä.
Koko eebenpuinen iho oli kohta karvan peitossa.

Malibun kone yskähti.

"Soppa loppuu", huusi Alex

Samassa alkoi ihmeellinen kosminen valo valaista maisemaa

Viimeksi muokattu:

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jatketaanpa edelleen

Malibun remmiahdin pyörähti viimeiset kierroksensa.

Steve takapenkillä ei enää ollut se all-time-QB ihme-
heittokäsineen, vaan siellä oli enää kapinen koira, joka
kohotti tassuaan Johan Af:in suuntaan.

Leo ja Alex vilkaisivat toisiaan.

- Oli hauskaa tuntea, ja kiva ilta
- Mä luulen, että mä tykkään susta enemmän kuin
Donnasta....

ja samassa, koko Jättifarkku katosi suuren lentävän lautasen
uumeniin, josta löytyi CIAn ja FBI:n Hit Team. Komentaja
Kullberg lausahti: Poijjaat, we are in war against manpower
Matka jatkuu kohti uusia seikkailuja

Viimeksi muokattu:

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
Pahoittelut lintsauksesta. Viikko oli niin kiireinen, että vapaa keskustelu jäi tärkeysjärjestyksen hännille. Jatkakaa ja muistakaa, että tarinassa tulee olla opetus ja onnellinen loppu.

Pete#35

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,Detroit
Kiilaan,alkaa vapaat ja niin pois päin...

Brrrrriing,brrrrrrrrringgggg!!!!!!!!Puhelin kiljui Alexin pöydällä.Peiton alta kurottautui hiljalleen käsi ja vei luurin mukanaan.Kuka vittu tähän aikaan soittaa...HALOO!Ääni puhelimessa:Missä helvetissä sä oot ollu...sun piti tulla kolme päivää sitten jo kouluun,rehtori käy tosi kuumana.Onko Leoa näkyny se on hävinny ku pieru Saharaan.

Alex pomppaa ylös.Mitä,kolme vuorokautta!Ei jumalauta ole totta,mä en juo enää ikinä!Ai saatana ku särkee päätä,olihan muuten aika sairas uni.Mä tulen ihan kohta,morjens!

Kun Alex nousee punkasta näkee hän tyynyllä hyytynyttä verta joka on tullut hänen korvastaan,mitäs tää nyt sit on?
Oonkohan mä saannu turpaanikin vielä?Tietäisköhän Leo jotain?

Alex soittaa matkalla Leon kännykkään mutta tämä ei vastaa,vain joku ihme kaiku kuuluu linjalalta läpi.Ääni muistutti suihkukonetta mutta ei sinnepäinkään.No,kai se on löytäny jonkun kissan ja hoitelee sitä vielä.Mitähän faija on muuten duunannu tolle nurmikolle,onkohan se polttanu siinä jotain.Alex mietti nähdessään neljä palanutta läiskää etupihalla.

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
vielä vaan mennään

Alex sorvaa hampaitaan aikansa Sähköhammasharjalla
ja ihmettelee hampaanjälkiä kaulallaan " Donna....Leo...
Steve....". Multikka alkaa soimaan pirullista AC/DCn Thunderstrucikia: "ooksä tulossa vai et, nyt on piru merrassa,
koulun piha on täynnä poliisiautoja ja Leo on löydetty jonkun
koiran kanssa kuolleena jalkapallovarastolta. sen Koiran päällä
oli Steven nahkatakki". "ei voi olla totta, no mä tamppaan
salamina paikalle"...Braun jää surisemaan kylpyyhuoneen nurkkaan, kun Alex löytää tiensä pihalle. Pihassa vaan ei seiso
kuhmuinen Camaro eikä Malibu, vaan tämä rakkine näyttää
lähinnä joltain helikopterilta ála Zikorsky.
Kummasti vaan Alex saa sen liikkeelle, eikä aikaakaan, kun
kaduilla tulee vastaan samanlaisia FedExin ja International
House of Pancakesin väreissä. "Leoko kuollut" tyrmää Alexin
ajatukset, kunnes hän huomaan saaneensa seuraa saman-
laisilla killuttimilla ajavista Mustapukuisista miehistä, joilla
on Hugo Bossin suunnittelemat aurinkolasit.
"Jaaha, mitähän tästäkin vielä tulee", miettii Alex ja samassa
hän huomaa Kaupungintalon tilalle tulleen jonkunlaisen
rakettilaukaisujalustan ilmeisesti Floridan avaruuskeskuksista.

Donna kolahtaa kohta kylkeen omalla pinkillä helollaan ja huutaa
"Alex, mä oon oottanut sua niin kaaauuaan"...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy