Mestisfani
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki "pikkuseurat"
Menisköhän Simo Ilvekseen ensi kaudeksi, jos kerran Heikki menee valmentajaksi sinne. Tämä on vain pelkkää arvailua. Näin saataisiin mielummin pidettyä parempi yleispuolustaja Dan meillä.
Nyt on omaltakin osalta jo aika osallistua tämän ketjun keskusteluun, itse mitä SaiPan pelejä olen nähnyt paikanpäältä, niin omalta osin on jo omat päätökset tehty, eli kenelle itse tarjoaisin sopparia, ja kenelle en. Joten nyt omat johtopäätökseni pelaajien kohdalta kenellä ei ole vielä ensi kaudelle sopimusta:
Nöyränen: Jatkoa, hyvä nelosketjun mies. Maaleja syntyy myös, 10 maalin kausi mahdollinen, kukkaan puhjetessaan.
Tenkanen: Jatkoa! Vaikka on melkein kokoajan rikki, niin jos saisi hyvät kesätreenin alle, niin voisi yltyä vaikka mihin suorituksiin, itse ottaisin harkitun riskin miehen kanssa.
Nabokov: Ei jatkoa, tämä on oma mielipide, viime aikoina TODELLA vaisu.
Tuon lupaukseni olen valmis syömään, niin ulalla Nabokov on viime peleissä seilannut. Jännä juttu, että kaikki luovuus syötöissä ja muussa pelissä on tipotiessään. Mitä tapahtui alkukauden Tsaarille? Väsymys, turhautuminen joukkueen suoritukseen, valmennuksen koirankoppi tai sopimus jonnekin muualle voisivat olla mahdollisia syitä vaisuuteen.Kusen hunajaa viikon, jos Nabokov jatkaa. Tämä on lupaus.
Sääli, että Nabokovista ei loppujen lopuksi saatu potentiaalia revittyä esiin. Aineksia olisi ollut yleisön lemmikiksi ja ylivoiman primus-moottoriksi. Noh, uutta matoa koukkuun sekä seuralle että Nabolle.
ulalla Nabokov on viime peleissä seilannut. Jännä juttu, että kaikki luovuus syötöissä ja muussa pelissä on tipotiessään. Mitä tapahtui alkukauden Tsaarille? Väsymys, turhautuminen joukkueen suoritukseen, valmennuksen koirankoppi tai sopimus jonnekin muualle voisivat olla mahdollisia syitä vaisuuteen.