Ensin yksi kysymys. Mihinkäs tuo Pihlströmin vuoteen 2008 ulottuva sopimus on? Kun kauden aikana neuvottelut ja ainakin sopimusten teko toisen joukkueen kanssa on kielletty, niin voisi olettaa, että jos sopimus ei ole SaiPaan niin ehtoja on rikottu ja SaiPallakin on asiaan sanansa sanottavana.
On sitten eri asia haluaako SaiPa ryhtyä riitauttamaan asiaa, varsinkin jos mies on ottanut kannan että ei halua täällä pelata, eihän vastarannankiiskeä kannata joukkueessa pitää. MUTTA, jos tuo sopimus onkin SaiPaan, mitäs sitten? Tiedän, että tarjous seuran taholta on jätetty, mutta vastauksesta ei minulla toistaiseksi ole tietoa.
Tänään Etelä-Karjalan radion uutisissa kerrottiin Mälkiän sanoneen, että jonkinverran pelaajia joukkueessa vaihtuu, kuinka monta, sitä ei varmaan tiedä kukaan, mutta jonkinverran vaihtuvuutta on joka joukkueessa, jopa sopimuksenalaisia pelaajia siirtyy seurasta toiseen, ei tässä vaiheessa kautta kannata huolestua, yllättäviäkin siirtoja saattaa tulla.
Minut tietenkin teilataan, mutta, olen miettinyt kannattaako esimerkiksi Vänttisen optio käyttää, mies on minun mielestäni aivan liian ailahteleva ja liika "juppaileva" pelaaja, suoraviivaisuutta vaaditaan reilusti lisää.