Ted Raikas kirjoitti:
Odotin vähän, että olisi ollut sopimuspelaajien joukossa Kossu tai Snebu, mutta ehkä se oli vähän epärealistista tässä vaiheessa.
Katsotaan, josko vaikka toisen saisi pidettyä...
Miksi?
Ei se Snellman niin häävi jamppa ole ollut, vaikka maaleja on jonkun verran lätkytellytkin.
Immonen&Tuominen, erittäin tyytyväinen olen tähän kaksikkoon. Tuominen on todella ottanut jättiharppauksen viime kauden peleihin, ja uskon että koko ajan paranee. Samanlaiseen hallintaan kuin Mestiksessä on potentiaalia, kuten Joni itse sanoi, itseluottamuksen ollessa kohdallaan.
Immonen on Immonen, olen alusta asti tykännyt, mutta tuntuu parantavan kuin sika juoksuaan. On mielestäni aika kova suoritus saada Jarkko vieläkin jäämään tänne 1+1-sopimuksella. Kummalla optio mahtaa olla?
Snellmanin pitämistä en pidä tärkeimpänä muuttujana ensi kauden rosteria kyhättäessä, samantasoinen jamppa on täysin hankittavissa. Sellaista eteenpäinmenoa Villen otteissa ei ole tapahtunut, kuin minä toivoin. Tappamisenmeininki puuttuu, ja peli menee välillä liikaa näpräilyksi. Ahnaampaa hakeutumista maalintekopaikkoihin ja enemmän laukauksia, ei Snellmanin laukaus mikään huono ole. Taitava mies on, mutta uhrautuvampia otteita kaivataan.
Koskenkorvan pitäminen olisi suorastaan huikea veto SaiPalta, mutta uutta sopimusta tehtäessä toivon otettavan huomioon että edes Koskenkorva ei ole mikään 150 000€:n mies. SaiPan toimistolla tämmöiset seikat on tosin aina osattu ottaa huomioon. Muualla miehen taso ei riitä 1-2 ketjuihin. Eiköhän Kossun kohdalla ulkomaat ala tulla kyseeseen.
Kuinka on Kohon sopimuksen laita? O-P:n sopimusta pidän välttämättömänä. Palomäen kohdalla on syytä istua alas ja keskustella huolella mihin päin mies haluaa kehittyä, potentiaalia olisi myös tätä hetkeä kovempiin pistesaldoihin, ei kai Mikko aio profiloitua peruspakiksi tuolla hyökkäyspotentiaalilla?