MustatKortit
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Zabon ja Caldwellin agenttien kanssa voisi tietysti käydä alustavia keskusteluita siitä, onko pelaajilla ylipäätään haluja jäädä SM-liigaan ja Poriin ja millaista korvausta he palveluksistaan jatkossa odottavat...
Tähän palatakseni: olen saanut ymmärtää, että Ryan on jopa hieman yllättäen ilmoittanut Ässille haluistaan jutella myös jatkosta. Ei siis ole mitenkään poissuljettua, että jäisi. Kysymys taitaa olla siitä, kuinka hyvää "pakettia" Ässillä oisi tarjota, raha-asiat, sopparin kestot ja muut jutut päälle... Jotkut ehtivät jo Caldwellia täällä kritisoimaan, mutta voisin näin kevennyksenä heittää, että onko Ässillä varaa menettää sitä ainoaa kaveria, joka osaa vetää suoraan syötöstä..:)
Muuta:
-Santavuoren kanssa varmaan saadaan jatkoa sorvattua, tuskin myöskään on hirvittävän kallis. On kuitenkin osoittautunut toimivaksi ratkaisuksi Uusikartanon rinnalla.
-Kudroc tod.näk ei jatka, joka voi olla ihan hyväkin asia, saadaan Jyrkkiölle ja muille ensi kaudeksi "viimeinen" kunnon näyttöpaikka.
-Taimen sopparia tosiaan pitäisi pidentää, kyllähän tosta jokainen näkee, että huikea pelaaja tulossa.
-Zaboa (ja Dixonia) tuskin pystytään pitämään. Smolelle ehkä jatkosopparia, katsotaan miten pelaa kauden loppuun asti. Mies on jakanut mielipiteitä jopa organisaation sisällä, osa tykkää kovasti, osa ei yhtään. Itse tykkään kyllä.
Lopuksi Uusitalo: Miehen megasoppari on (ehkä kuitenkin yllättäen?) vaikuttanut KHL-kyselyihin ilmeisesti juuri Ässien kannattajien toivomalla tavalla - ei ole haluttu lunastaa ulos monen vuoden sopparia. Itse alan pitää jo varsin varmana, että Ude pelaa myös ensi kaudella Padassa. Toivottavasti olen oikeassa.
ps. bubbling under: Salmisen soppari loppuu Kalpassa, miehellä on omistusasunto Porissa ja aina paikka meikäläisen Ässissä. Pikkulinnut laulaneet, että ei olisi ihan mahdoton ajatus palaamisesta Poriin:)