Jatkokertomus: Pentti Pelaajakaupoilla

  • 1 209
  • 8

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
-------------------------------------------------------------------------------
Tehdäänpä tarina siitä miten Pena hoitaa pelaajakaupat, kirjoittaa saa kuka ensiksi ehtii.
-------------------------------------------------------------------------------


Pentti istuu toimistossaan kynttilänvalossa myöhään perjantai-iltana. -Perkeleen myrsky, sähköt poissa eikä faksikaan toimi, Pena murisee mielessään. Hän ihmettelee miksi juuri hänelle käy aina näin, tänäänkin piti ameriikoista tulla nuori taitava takatukalla varustettu tshekki vahvistamaan hyökkäystä, mutta oli kuulemma lopullinen tarjous "hieman" alakanttiin. -Luulisi 5000mk/kk riittävän jollekin itäblokin nulikalle, kun se riittää Suomessa kasvaneille tulevaisuuden toivoillekin, ihmettelee Pena, unohtaen autuaasti rautaesiripun kaatumisen tshekeille tuoneen valinnanvapauden.

Vieläkin Penttiä kalvaa V.Peltosen päätyminen naapuriin, miten niin ei seurauskollisuus korvaa 500.000:n eroa palkassa? Penttiä kuitenkin hieman hymyilyttää, koska hänen mielestään yksikään pelaaja ei ole noiden summien arvoinen. -Maksa Hjallis itses kipeäksi, häh hähäh.

Pentti siirtyy baarikaapille ja kaataa itselleen hieman konjakkia. -Olenhan sentään pistänyt pystyyn kovan brandin, eikä siihen tarvita vpeltosia tai jcalouneja. -Mulla on Cipruss ja Podo, se riittää jo syyksi pitää lippujen hinnat korkealla. Taidanpa muuten nostaa niitä lisää kunhan Kurvinen paranee, sehän oli pirun kova viime kaudella...

Nyt Penttiä alkaakin mietityttää, miksi hän hankkiikaan lisää pelaajia? Mikäs järki siinä on? Mullahan on jo toimiva brandi. Hän päättää soittaa Hessulle, jos Hessu muistais.

-Mälkiä.

-No Pena terve! Kuule ihan sitä mä soittelin että minkäs takia me ollaan niitä uusia pelaajia hankkimassa? Oliko tää taas joku fanien päähänpisto, mä en kato millään muista.

-Voi perkele sun kanssas, kato nyt saatana sitä sarjataulukkoa! Meillä on perkele vaan a-junnuja ja puukäsiä kopissa, siellä ei oo kuin yks liiga-tason pelaaja!

-Ai niin, se sarjataulukko... Mut onko se loppujenlopuksi niin tärkeä? Meillä on kuitenkin tää toimiva bran..

-Nyt Pena turpa tukkoon, mä pyysin sua kuukausi sitten hankkimaan ykköseen sentterin, ja sä ostit YKKÖSESTÄ PAKIN. Jos sä et saa tätä hommaa toimimaan ja helvetin äkkiä, mä lähden takas SaiPaan, siellä on kuulemma kohta paikka avoinna. (klik)

Jatkuu...
 

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pena on nukahtamaisillaan nahkatuoliinsa, kunnes huomaa ikkunan läpi Jan Calounin kävelevän kadulla. Pentti ryntää ulos ovesta ja huutaa Calounille:"-Pubi!mitä jätkä!?"
"-Harjaa hampaasi!", huutaa Honza takaisin Penalle.
Pentti siirtyy takaisin masentuneena toimiston tuoliinsa, huomaten puhelimen soivan. "-ÄÄ Matikkaiinnen...", Vastaa Pentti öristen.
"-Suksi kuuseen!!", kuuluu vihaisen IFK-fanin pilasoitto Matikaiselle.

Pentti siirtyy Internetiin katsomaan NHL:n waivers listaa.
Samalla toimistoon marssii itse herra isoherra Herra Mälkiä. "-Pena! Pitäisköhän meidän vaihtaa hiustyylejämme??", Mälkiä sanoo. "-Ei jumalauta mä pysyn takatukassa, mun pitää nyt hommata pelaajjia...", Vastaa pentti.
Samassa Pentti saa faksin Alaskan farmiliigan kärkijoukkueen johdolta:"Mr.Beginning on vapaana"
Pentti tuumaa:"Siinä vasta olisi maalitykki laittamaan Cipruksen syötöt maaliin."
Pena laittaa vastaukseksi:"Onko häntä varattu NHL:ään?"
Vastaukseksi tulee:"EI OLE."
Pena tuumaa:"Ei se mitään, sillä meillä on Podkonicky!"
Pentti tekee tarjouksen Alaskalaisille:"Saatte meiltä Zidlickyn, Häppölän, Grünnin ja Pikkaraisen, sillä joukkueemme tarvitsee kokenutta johtajaa."

JATKUU...
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
.....ja tämä Alaskalainen varsinainen kynämies aloittaa heti Cipruksen tilalle ykkösessä ja huutaa ennen pelaajaesittelyjä kovaan ääneen LET'S FUCK!!!!......

joo ei mulla muuta.
 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Pena käy Ilmalassa ja Pasilassa

Eräässä urheiluaiheisen yhdistyksen päämajassa:

- Meillä olisi päävalmentajan paikka kohta auki, kiinnostasko
suo vetää proggista SLCn jälkeen

- No joo, mä oon kyllä jeesannut teitä tässä Liigan ja Mestiksen
tasoerojen kaventamisessa sen verran, että puolet
Helsingin asukkaista ei enää tiedä ko. sarjojen erosta yhtään
mitään. Lisäksi mä oon silti laittanut pääsymaksut maan
korkeimmiksi, ja silti ne pöljät edelleen raahautuu tonne
meidän museoon

- Tällee mekin ajateltiin, että laitetaan sinne seuraaviin kisoihin
urheilevan nuorison joukkue ja sähän voisit ottaa alun siitä
teidän nykyjengin nuorisosiivestä

- ookoo, mä harkitsen asiaa, mutta purkat ja hiusgeeli
pitää sitten kuulua soppariin täysmääräisenä etuna. No joo,
nyt mä heilahdan tonne Jaffadiskoon kattoo, syntyskö autokauppoja tai jotain

Kohta tapaakin kaksi huippudiilaajaa Aaltopeltivaraston suojissa.
Autoista puhutaan ensin hieman, kunnes päästään itse asiaan.

- Meillä on vielä pari ns. liigapelaajaa joukkueessa. Jos me
maksettas loppuvuosi niiden liksat, niin saatasko me teiltä
pari vitosketjun pelaajaa vaihdossa meille. Tarttis vielä
faneille näyttää, että noita tönkkösuolattuja ei osteta
pelkästään Rajakylän Kiekosta, vaan myös Suomen huipulta
voidaan ostaa ylijäämäkamaa

- Tämä käy, mutta ainoastaan sillä ehdolla, että annat
potkut Mälkiälle ja alat ite valmentaa. Me markkinoidaan
homma nuorisotyönä seuraava olympikierrosta silmällä
pitäen

- No tää on hyvä homma, mä voin sit samalla printata
noin tuhat vaparia per ottelu, voidaan sitten katella, moniko
niistäkin tulee vaatimaan rahat takasin. On ne vaan sen verran
asiantuntematonta porukkaa
 

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Alaskan pojan ja Ciprussin kova yhteistyö alkaa tuottaa tulosta.
Pena seuraavana päivänä toimistolla.
Pentti soittaa Mälkiälle:"-Mikset sää jumalauta peluuta Podea ja Kibee??"
Mälkiä iskee Penalle luurin korvaan, jolloin Matikainen ilmoittaa IFK:n pitävän tiedotustilaisuuden:
Matikainen:"-Mää haluisin nyt ilmottaa että me ollaan erotettu valmentaja Heikki Mälkiä..."
Lehdistö:"-Mikä on syynä Mälkiän erottamiseen?"
Matikainen:"Tai siis ei me olla yhtään henkilöä erotettu me on lomautettu...."
Lehdistö:"-Kuka nyt kantaa vastuun valmennuksesta?"
Matikainen:"-No minä ajattelin jatkaa valmentaja i Kamraterna..."

Seuraava peli:
Edessämme on jälleen uusi ottelu ja uudet kujeet, emme saa antaa viime viikkoisen Pitalle hävityn ottelun masentaa mieliämme, vaan lähdemme otteluun rinta kaarella, voitto mielessä.
Me emme lähde turhan päitä hyökkäilemään, vaan annamme kiekon heti aloituksesta vihollisille. Kun vihollinen lähestyy omaa siniviivaamme, Sakke menee väijyksiin maalin taakse, mahdollista rännikiekkoa varten. Mikäli he kuitenkin saavat KASSIN, niin Podkonicky laitetaan ykkösketjuun.

JATKUU...
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
...------>

....Alaskasta tuotu siemennesteensylkijä sai ystävältään, Latvian lahjalta maailman alkoholisteille sekä naisille, eli Aigars LÖyh-Löyh Ciprussilta oivia syöttöjä jotka päätti maaliin kuin Hutrik Packo konsanaan, sai fanit uskomaan Penaan.

"Mä olen koko ajan tiennyt, että Pena oli oikeassa" toteaa L.Jousi niminen fani B2:ssa pelin jälkeen.

"Emme menettäneet uskoamme, kaikki oli vain lehdistön keksimää harhaa" lisää puolestaan J.Mäkinen.

Kun seuraava aamu koittaa, pitää Pentti lehdistötilaisuuden:

"täs on taa faxi, ottakaa kuvia kun se raksuttaa. Parhaillaan tulee tarjousta joka suunnasta, mm. legendaarinen NHL-pelaaja, tai siis NHL:ään varattu mutta NHL-tasoinen pelaaja, tai siis ei varattukaan kun paperit meni sekaisin mut siis brandikas...siis laadukas pelaaja, Ändrii Falärdöö on tulossa vahvistamaan meidän joukkuetta, ja muistakaa se että miehen arvosta eivät kerro suinkaan hänen tehopisteensä, kyseessä on laajan ja perinpohjaisen kartoituksen tulos"

Jatkuuuuuuuuuuuuuuuuu.....
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Cairns...Andrii on just pelaaja jota me tarvitsemme; peli keskimäärin 0+0=0, 10min
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Faxi paukkumaan, Pentti

Tämä mies parantaa brandiämme jo nimellään.
;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös