Moderaattoreille
Siinä mielessä olen samaa mieltä Mad Dogin kanssa, että itse en ole milloinkaan käynyt täällä vapaan keskustelun puolella, ennen kuin tänään, varhain aamutuimaan, kun huomasin eilisen minua kiinnostaneen keskustelun kadonneen ja täältähän se kaiken perhostelun joukosta sitten löytyi.
Muuten oli Mad Dog turhan kärkevä ja aggressiivinen, sillä jos hän viittaa asioiden ytimeen pääsemisestä minuun (eikä kai oikein muuallekaan voi viitata), niin eihän minun vaatimaton huomautukseni tuollaista kuvausta ansaitse.
Silti yksikään moderaattori ei vaivautunut vastaamaan, miksi kaikki Hifkiä koskevat viestit täytyy siirtää yhteen massiiviseen pian tuhat viestiä käsittävään ketjuhirviöön: sinne nähkääs hukkui kaiken maailman kalavitsien joukkoon aivan mielenkiintoinen keskustelu ko. seuran lyhyen tähtäyksen toimintamahdollisuuksista. Minusta suurin ongelma pitkissä keskusteluketjuissa ovat juuri nuo loputtoman kököt puujalkavitsit - eivät ne ainakaan minua naurata!
Sinänsä on selvä, että kiekkokeskustelussa keskustellaan kiekosta (mitä totaalisen loogista tautologiaa!). Ja näköjään moderaattorit tulkitsevat tuota prinsiippiä niin kurinalaisesti, ettei kiekkokeskustelussa saa keskustella edes kiekkokeskustelusta.
Teillä moderaattoreilla on siihen täysi oikeus, vaikka tämä täysin vapaa keskustelu perhosineen on minusta todella outo ja tarpeetonkin konsepti.