Jatkoajan yleinen kimppakyytiketju

  • 1 081
  • 3

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Ja nyt puhutaan autoista......

Tällaista ketjua ei ole, jossa palstalaiset ovat kimppakyydin tarjoajia tai tarvitsijoita muuhunkin kuin jääkiekkoreissuihin liittyen. Kimppakyydit ovat taloudellinen ja ympäristöystävällinen ratkaisu, eikä ainakaan mua ole vielä murhattu vieraan toimesta.

Joten, ajelen huomenna 17.4.2015 pohjoisesta Tampereelle katsomaan Tappara-Kärpät finaalia. Rovaniemi noin klo 08, Oulu noin klo 11, Jyväskylä noin klo 15 ja perillä about 17.00. Bensakulut tasan jokaisen matkustajan kesken. Kaksi mahtuu vielä autoon. Viestit yv:llä.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Hyvä idea ketjulle.

Ja kun kerran puheeksi tuli, niin minä ajelen toisesta suunnasta samaan otteluun. Eli lähtö Helsingistä (Alppilasta) klo 15:45 ja siitä sitten kolmostielle ja suoraa tietä Tampereelle. Matsin jälkeen takaisin, ja voin palauttaa kanssamatkustajat esim. Tikkurilan asemalle, tai mikä nyt siellä suunnalla tai reitin varrella parhaiten sopii, mutta (Helsingin) keskustaan en ole palaamassa. Neljä mahtuu vielä, joten pistäkää viestiä jos olette autokyytiä vailla.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Asiallinen ketju, mutta harvoin tulee tätä Kierrätyskeskusta edes vilkaistua.

Esim. Kärppä-puolelle (ja ehkä muillekin?) voisi ihan hyvin tehdä oman tällaisen topicin. Tälle päivällekin piti sutvia vähän kyytejä täältä pk-seudulta Treelle, kun pari estettä tuli sinne ja tänne (ja EtäKärppien bussikin liikkuu toki, mutta itse pitää keretä mahdollisimman pian pois Treeltä tänään).
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Hyvä idea ketjulle.

Ja kun kerran puheeksi tuli, niin minä ajelen toisesta suunnasta samaan otteluun. Eli lähtö Helsingistä (Alppilasta) klo 15:45 ja siitä sitten kolmostielle ja suoraa tietä Tampereelle. Matsin jälkeen takaisin, ja voin palauttaa kanssamatkustajat esim. Tikkurilan asemalle, tai mikä nyt siellä suunnalla tai reitin varrella parhaiten sopii, mutta (Helsingin) keskustaan en ole palaamassa. Neljä mahtuu vielä, joten pistäkää viestiä jos olette autokyytiä vailla.

Huomenna sama juttu, kolme paikkaa vapaana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös