Jatkoajan yhteistrivia!

  • 6 192
  • 129

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti Predator
En sittenkään tiedä, mutta noinko pahoja kyssäreitä rupeat huitelemaan ilmoille kovan hatutuksen vallassa... meinaan kun et päässyt sille huomiselle risteillylle? Mutta hei, toisaaltahan tuo on hyvä asia... me maihin jäävät varjelemme The Sir Penan ( Pena The Sir?) tönimättömyyttä täydellä kybällä, kun The Klubin muu johtoporras penailee Turusta käsin lautalla?

Juu, täytyyhän osa porukasta jättää maihin pitämään huolta järjestyksestä. Loppujen lopuksi meidän johtokunnasta ei taida lähteä kuin Jhag matkalle. Me olemme nyt vähän nysväreitä koko porukka tällä kertaa.

Vastaukset ovat tosiaan hieman yllättäviä. Teuvo Moilanen on pelannut eniten pelejä, 178 kpl ja paras maalintekijä on Shefki Kuqi, 25 maalia.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ettei nyt Predalla alkaisi otsasuoni pahasti pullistumaan, niin laitetaan vastaus:
"Oletko vittumainen mies? Entä onko sinulla koskaan ollut viiksiä?"

Mielestäni erittäin hyviä kysymyksiä.

Ja Päätalon Kallen syntymäpäivä on 11.11.1919.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Kuka sanoi näin ja missä yhteydessä:

Onhan autossa kondensaattori, onhan?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Andrej
Ettei nyt Predalla alkaisi otsasuoni pahasti pullistumaan, niin laitetaan vastaus:
"Oletko vittumainen mies? Entä onko sinulla koskaan ollut viiksiä?"


Vastaus ekaan: en usein, tarvittaessa kyllä.

Vastaus toiseen: On ollut. Monenakin kesänä on ollut tapana antaa koko naaman kasvaa täyteen karvaa. Sitten jossakin vaiheessa vaimo ja lapset rupeevat nauramaan... on pakko tarttua partakoneeseen.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti finnishninja
Kuka sanoi näin ja missä yhteydessä:

Onhan autossa kondensaattori, onhan?

Arja Koriseva juontaessaan Tangomarkkinoita Seinäjoella heinäkuun kuudes päivä klo 20.18 vuonna 1997.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Predator
Arja Koriseva juontaessaan Tangomarkkinoita Seinäjoella heinäkuun kuudes päivä klo 20.18 vuonna 1997.
Jotenkin minulla oli tunne että juuri sinä vastaat ja oikein... mutta! Tämä oli väärä vastaus...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti finnishninja
Tämä oli väärä vastaus...

Nyt minä vittuunnun.

Kosto tulee tässä:

- Kuka sanoi "ei tätä kuppilaa Reinikaisen vissyillä pyöritetä"?
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Predator
- Kuka sanoi "ei tätä kuppilaa Reinikaisen vissyillä pyöritetä"?

Emmi Vilen (heittomerkillä)

edit: Voiko autossa olla separaattori?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Oloneuvos
Emmi Vilen (heittomerkillä)


Kättä lippaan, tuo oli ihan oikea vastaus! Eipä Ninja olisi tuota voinut tietääkään, tuskin Göteborgissa on seurattu Vilenin bensiksen vaiheita telkkarista...
 

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti vlad
Maksasta.

Hyväksytään. Tarkemmin sanottuna lampaan maksasta.

Terry Pratchettin ja Neil Gaimanin mukaan auton hansikaslokeroon yli kahdeksi viikoksi jätetyille kaseteille tapahtuu jotain kummaa, mitä?
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Predator
Kättä lippaan, tuo oli ihan oikea vastaus! Eipä Ninja olisi tuota voinut tietääkään, tuskin Göteborgissa on seurattu Vilenin bensiksen vaiheita telkkarista...
Ei.. en ole nähnyt enkä kuullut..

Mutta! Sinun kyllä pitäisi muistaa!
- Uuno Turhapuro suoritti auto-insinööri tutkintoa. Tutkinnon ensimmäinen ja ainoa kysymys tuli laatikosta löytyneestä nauhurista Speden äänellä: onhan autossa kondensaattori, onhan?.................... onhan.....?

Royals yhtyeessä soittivat Albert Järvinen, Ippe Kätkä ja Pave Maijanen. Heidän live-tuplallaan esiintyi myös eräs loistava vaasalainen kosketinsoittaja - kuka?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Tykki


Terry Pratchettin ja Neil Gaimanin mukaan auton hansikaslokeroon yli kahdeksi viikoksi jätetyille kaseteille tapahtuu jotain kummaa, mitä?

Sinne hanskalokeroon avautuu väylä suoraan helvettiin ja sitten Piru itse nappaa ne kasetit ja nauhoittaa niille omaa sekopäistä sanomaansa. Tietenkin takaperin puhuen ja taustalla soi Black Sabbathin Children of the Grave.

Oliko edes lähellä?
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Viestin lähetti Tykki
Terry Pratchettin ja Neil Gaimanin mukaan auton hansikaslokeroon yli kahdeksi viikoksi jätetyille kaseteille tapahtuu jotain kummaa, mitä?

Minä tiedän, minä tiedän! Ne kaikki muuttuvat ennen pitkää sellaisiksi, että kuulostavat Queeniltä (tai Freddie Mercurylta) tai jotain sinne päin...toivottavasti muistikuvani on oikea. Mikä oli tuon opuksen nimi (ei trivia-kyssäri)?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti finnishninja


Mutta! Sinun kyllä pitäisi muistaa!
- Uuno Turhapuro suoritti auto-insinööri tutkintoa.

[/B]

Prkl, tää on just tätä. Kuulosti tutulta, vaan en saanut asiaa päähäni vaikka kaikki Turhapurot on tullut nähtyä.

Royalsien vaasalaisvahvistuksesta ei ole minulla edes vaaleanharmaata aavistusta. Minulla on kylläkin Royalsien vinyyli-LP, siis se studiossa tehty, levyn nimi taisi olla High... ehtivätkö ne toista studiolevyä tehdäkään?
 
Viimeksi muokattu:

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti Huerzo
Minä tiedän, minä tiedän! Ne kaikki muuttuvat ennen pitkää sellaisiksi, että kuulostavat Queeniltä (tai Freddie Mercurylta) tai jotain sinne päin...toivottavasti muistikuvani on oikea. Mikä oli tuon opuksen nimi (ei trivia-kyssäri)?
Aikalailla näin. Pratchettin ja Gaimanin yhteistuotoksen "Hyviä enteitä (eng. Good Omens)" mukaan kaikki tuollaiset kasetit muuttuvat "Best of Queen" -kokoelmiksi.

70-luvulla ilmestyneessä Non Stop -sarjakuvalehdessä oli kerran Johannes ja Pirkale -jatkokertomus nimeltä "Järvilinnain sormus". Tuossa tarinassa Pirkale valmistaa Tyrmäholvin Herkuleelle ripsakopsaa. Mitä tuo ripsakopsa on?
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Predator
Royalsien vaasalaisvahvistuksesta ei ole minulla edes vaaleanharmaata aavistusta.
Pari kevyttä vihjettä, sama mies on soittanut kosketinsoittimia mm. yhtyessä nimeltä:
Argus,
Zozch,
Wig....... nyt taitaa mennä jo helpoksi...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti finnishninja

Wig....... nyt taitaa mennä jo helpoksi...


... wam.

En minä kyllä muista Wigwamista muita urkujen/syntsan näprääjiä, kuin Gustavsonin ja Pedro Hietasen. Tuskin kumpikaan on Vaasasta...
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Viestin lähetti finnishninja
Eikös Håkan Åhlund pelannut kaksi kautta.. Ilveksessä ja Jypissä?
Ei, JYP myi Håkanin kesken kauden Ilvekseen yhdessä Robert Burakowskyn kanssa. Erikoista tuossa on se että Åhlund pelasi kaudella 49 runkosarjapeliä vaikka pelejä oli kokonaisuudessaan vain 48. Se selittyy sillä että kun Åhlund siirtyi JYPistä Ilvekseen, oli Ilves pelannut yhden ottelun vähemmän.
 

Jip Pii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Turkkilaiset autot

Mainitse kaksi Suomen markkinoilla tänä vuonna eniten myytyä Turkissa valmistettua automerkkiä & -mallia?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tähän ei ilmeisestikään ole kukaan vastannut.

Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Minkä nimisessä paikassa Vantaalla on merenrantaa, ja kuinka paljon?

Helsingin ja Sipoon välissä Porvarinlahden perukoilla muutamia satoja metrejä, voi olla jopa kilometrinkin verran. En ole käynyt mittaamassa.

Kysymys:
Mitä tapahtumaa käsittelee elokuva "Syyskuun neljä päivää"?

vlad#16.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Oloneuvos
edit: Voiko autossa olla separaattori?

Miksei voisi olla, separaattorihan on kone/laite, jolla seoksista erotetaan kevyemmät osat raskaammista. Jokainen lienee törmännyt nimeen separaattori maatalouden yhteydessä, sillä rasva erotetaan maidon muista aineosista.

Kysymys:
Mikä on kineasti?

vlad#16.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti vlad
Miksei voisi olla, separaattorihan on kone/laite, jolla seoksista erotetaan kevyemmät osat raskaammista. Jokainen lienee törmännyt nimeen separaattori maatalouden yhteydessä, sillä rasva erotetaan maidon muista aineosista.

Oliko vastaus kyllä vai ei?
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti vlad
Kyllä, vastaus on siis kyllä.

Bravo! Oikea vastaus.

Autossa itsessään ei ymmärtääkseni ole separaattoria, mutta minun autossani on kyllä ollut juuri sellainen kuvaamasi värkki takalaatikossa. Autossa siis voi olla separaattori. Hoh hoijaa!
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Predator
... wam.

En minä kyllä muista Wigwamista muita urkujen/syntsan näprääjiä, kuin Gustavsonin ja Pedro Hietasen. Tuskin kumpikaan on Vaasasta...
Eivät ole, mutta Mikko Rintanen on. Hän oli mukana kun Wigwam teki paluun Light Ages levynsä kera.

Mikko soitti myös herrojen Järvinen, Kätkä, Maijanen kanssa Royals Live tuplan aikoihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös