Jatkoajan Vuoden urheilija, jääkiekkoilija ja joukkue vuonna 2023 - FARSSI!!!!

  • 830
  • 13

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Näin onnistuimme pilaamaan tämän monivuotisen perinteen. Jotkut Oksennuschkinin kaverit tai muuten vaan nillittävät niilot saivat @Moderaattorit pistämään minut, syyttömän raukan, pitkälle ja ansiottomalle pelikiellolle, eikä kukaan näistä nillittäjistä tietenkään ottanut kuitenkaan sitten tätä Vuoden Urheilija -kisaa kannettavakseen - ei, he ovat vain ilonpilaajia ja turhasta nillittäjiä, joista ei ole yhtään mitään hyötyä kellekään. No, sehän nyt jo tiedetään muutenkin, mutta eipä löytynyt riveistämme ketään muutakaan joka olisi tajunnut ottaa tämän soihdun kannettavakseen, joten julistan täten itsevaltiaan oikeuksillani Jatkoajan Vuoden 2023 urheilijan, jääkiekkoilijan ja joukkuekisan mitätöidyksi ja merkkaan tilastoihin tämän vuoden osalta HELVETIN ISON HÄPEÄTAHRAN!

Oikea Vuoden Urheilija -hösötyshän tuossa jo minun kakkuni sakkoni aikana järjestettiin, Vuoden urheilijaksi valittiin siellä Lauri Markkanen, jääkiekkoilijaksi Mikko Rantanen ja joukkueeksi Tenniksen Suomen Davis Cup -joukkue. Siellä sentään ei kisan järjestäjistä osaa pistetty pahimpien itkuiittojen toimesta vankilaan, tai jos laitettiin niin jostain löytyi tarpeeksi rohkeita ja mahtavia ihmisiä sitä perinnettä jatkamaan. TÄÄLTÄ EI LÖYTYNYT!!

SHAME!! SHAME!! SHAME!! *kilin kilin*

Tässä kuitenkin aiemmat voittajat kussakin kategoriassa, ja tämän vuoden kohdalle merkatut helvetin isot, punaiset häpeätahrat:

Jatkoajan vuoden urheilija-tittelin ovat voittaneet:

2006: Jukka Keskisalo
2007: Tero Pitkämäki
2008: Satu Mäkelä-Nummela
2009: Aino-Kaisa Saarinen
2010: Robert Helenius
2011: Kaisa Mäkäräinen
2012: Kimi Räikkönen
2013: Tero Pitkämäki
2014: Antti Ruuskanen
2015: Tero Pitkämäki
2016: Leo-Pekka Tähti
2017: Iivo Niskanen
2018: Iivo Niskanen
2019: Teemu Pukki
2020: Lukas Hradecky
2021: Matti Mattson
2022: Iivo Niskanen
2023: KETÄÄN EI VALITTU KOSKA JATKOAJAN KESKUSTELUPALSTA OLI TÄYNNÄ PELKKIÄ NILLITTÄVIÄ ITKUIITTOJA JA SELKÄRANGATTOMIA VÄTYKSIÄ

Jatkoajan vuoden jääkiekkoilija- tittelin ovat puolestaan saavuttaneet:

2006: Miikka Kiprusoff
2007: Teemu Selänne
2008: Mikko Koivu
2009: Mikko Koivu
2010: Antti Niemi
2011: Pekka Rinne
2012: Pekka Rinne
2013: Tuukka Rask
2014: Tuukka Rask
2015: Pekka Rinne
2016: Patrik Laine
2017: Pekka Rinne
2018: Mikko Rantanen
2019: Aleksander Barkov
2020: Miro Heiskanen
2021: Aleksander Barkov
2022: Mikko Rantanen
2023: KETÄÄN EI VALITTU KOSKA JATKOAJAN KESKUSTELUPALSTA OLI TÄYNNÄ NILLITTÄVIÄ ITKUIITTOJA JA LAISKOJA NAHJUKSIA

Jatkoajan vuoden joukkue- tittelin ovat taas valloittaneet:

2007: Lentopallon EM-joukkue
2008: U-21 miesten jalkapallomaajoukkue
2009: Naisten hiihdon MM-viestijoukkue
2010: TPS
2011: Miesten jääkiekkomaajoukkue
2012: Silja Lehtisen venekunta
2013: Miesten koripallomaajoukkue
2014: Miesten alle 20-vuotiaiden jääkiekkomaajoukkue
2015: SJK
2016: Miesten alle 20-vuotiaiden jääkiekkomaajoukkue
2017: Miesten koripallomaajoukkue
2018: Miesten jalkapallomaajoukkue
2019: Miesten jalkapallomaajoukkue
2020: Naisten jalkapallomaajoukkue
2021: Miesten jalkapallomaajoukkue
2022: Miesten jääkiekkomaajoukkue
2023: KETÄÄN EI VALITTU KOSKA JATKOAJAN KESKUSTELUPALSTA OLI TÄYNNÄ NILLITTÄVIÄ ITKUIITTOJA JA PELKKIÄ HENGITYSILMAN TUHLAAJIA
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
@FASlapsi jätit muut lamaannuksen ja toivottomuuden tilaan pelikiellollasi. Moninkertainen vuoden jatkoaikalainen lusimassa, ei täällä mitään Vuoden urheilija-äänestystä ole pystytty miettimään.
No kyllä minä tämän teidän toivottoman ja epätoivoisen tilanteenne ymmärrän. Mutta silti, nillittäville itkuiitoille ja muille örkeille pitäisi näyttää että haistakaa te Oksennuschkin! Vaikka vääryydellä ja viekkaudella olettekin Grima Kärmekielen tavoin saaneet harmaantuneet ja kaihisilmäiset Moderaattorit myrkyllisen solkotuksenne pauloihin, jostain ihmisten, haltioiden (@Legolas , kyllä minä puhun nyt sinusta) ja kääpiöiden (@Pisin Kääpiö 186cm , kyllä minä puhun nyt sinusta) riveistä nousee vielä urheita ja rohkeita sotureita jotka vastustavat Sauronin ja Sarumanin pahuuden joukkoja! Siinäkin epätoivoisessa tapauksessa että minä, suuri ja mahtava velho FASdalf, olisin vielä uuvatti-Balrogia vastaan käyneen taisteluni jäljiltä kuolleiden valtakunnassa odottamassa uudelleensyntymistäni, me emme voi vaipua epätoivoon! '

Sitä paitsi jossain tuolla kaukana kaksi unohdettua, vaarattoman näköistä hobittia nimeltään Scholdo ja Johnny B. Gamgi kulkevat kohti Turengin Tuomiovuorta luurankomaisen, kammottavan, ikuisuuden varjoissa eläneen kitukasvuisen TOJ-Klonkun johdatellessa heitä kohti määränpäätään. Minä en yhtään tiedä mitä helvettiä he ovat siellä tekemässä. Mistä minä nyt sen voisin tietää? En minä ole mikään selvännäkijä tai ennustaja!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Onko lapsukainen miettinyt, että ennen tärkeää peliä ei oteta penalttia. Saat ihan itseäsi syyttää!!
Ottaako voittaja pelaaja penaltin ennen finaalia ( Michael Ballack, Laurent Blanc, myöhemmin toisten kisojen finaalissa Zizou To name a few)??
Nojoo Laurentin tiimi voitti kiitos Zizoun!!
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Enpä tajunnut että tämä äänestys jäi pitämättä vaikka varmaan vuodesta 2008 lähtien olen näihin osallistunut. Olkoon tämä vaikka sitten protestiääni.

Vuoden urheilija:
1. Lauri Markkanen
2. Kalle Rovanperä
3. Lukas Hradecký

Vuoden jääkiekkoilija:
1. Juuse Saros
2. Mikko Rantanen
3. Miro Heiskanen

Vuoden joukkue
1. Tenniksen Suomen Davis Cup -joukkue
2. Kiekko-Espoo
3. HJK
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Vuoden urheilijournalismipalkinto: Oinonen
Urheiluun liittyvän kansalaiskeskustelun edistäminen ja ylläpitäminen: Modet
Foorumin käyttäjien jakama vuotuinen tasa-arvo- ja reiluuspalkinto: Modet
Eikö mitään saa enää sanoa?-tunnustuspalkinto: Jatkoajan setämiehet
Palkinto heille, jotka eivät paistattele viihteen ja komedian valokiilassa, mutta ovat etäisesti hauskoja: @FASlapsi
Urheilujournalismin kiteyttäminen, eli "Ei enää matsiraportteja"-palkinto: Jatkoajan verkkotoimitus
Palstaedesmenneiden Hall of Famen uudet jäsenet: Johnny B. Goode, Evil, VilleLeino ja oli kai niitä muitakin
Vuoden pelaaja: Nick Ritchie
Vuoden ilmiö: SaiPa
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
No joo, tuli mieleen kun tässä huumoriksi meni, että pitäsiköhän valita vuoden Jatkoajan toimittaja. No ei pitäisi. Nämä kun ovat vakavia asioita ja tulee penaalia perseeseen. Yyveet seuraavaksi. Toisaalta olishan se hauskaa ja sitä ketjun lukitsemista sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös