Niin, minä puhuin kokonaisuudesta. Olen samaa mieltä siinä, että varsinkaan tuossa ketjussa vittuilu muille ei ole kovinkaan hieno juttu. Ei se silti tee niistä McTorsolle räyhänneistä nimimerkeistä yhtään vähempää syyllisiä ketjun sulkemiseen.
Tuossa ketjussa oli useampi nimimerkki, jotka syyllistyivät sääntörikkomuksiin. On siis mielestäni hieman harhaanjohtavaa syyllistää vain kaksi nimimerkkiä sieltä seasta. Kyllä, toisen alkuperäinen viesti käynnisti koko show'n, mutta siitä tulikin sitten ihan aiheellinen penaltti.
Et kommentoinut persuketju-vertaustani, niin laitetaan uudestaan: Jos joku postaa jonkun trollausviestin sinne, jonka seurauksena on jankkaamisesta täyttyvä ketju, ja sen sulkeminen, niin sinun logiikallasi lienee suurin syyllinen se trolli, eikä ne jankkaajat, jotka sen ketjun tukottivat (
btw. tästä löytyy ihan konkreettisiakin esimerkkejä sieltä, jos haluat käydä tutkimassa).
Kuten jo aiemmin sanoin, mielestäni oikeudenmukaisesti jakautui tällä kertaa pelikiellot, mutta kaikille olisi voinut laittaa silti tuplat.
Niin, tästähän se
@McTorso myös yritti tuoda omaa näkemystään esille, mutta se kirvoitti vain lisää vittuilua ko. nimimerkkiä kohtaan. Minä ymmärrän täysin sen, mitä McTorso noilla puheillaan ajoi takaa. Siihen tuo
@skode viesti ylhäällä on oiva linkki.