Jatkoajan tutkivaa joulujournalismia

  • 2 346
  • 8

Hulda

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tarkkaavaisena on teidän tonttulähteenne ollut, näillä lahjoilla saisi kyllä joulumielen tepsiläisleiriinkin. Vielä kun se patsasteleva tonttu vaihdettaisiin puutarhatonttuun niin kaikki olisi muchos bueno.
 

Infernal

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mainio raportti! Muutama vuosi sitten tuollainen teksti olisi ollut suoranaista vittuilua mahtavaa tepsiä kohtaan. Nyt asiat ovat aivan toisin. Juuri sopivan sarkastista tekstiä. Harmi vain, että tuo teksti on faneille aivan selkeä, mutta tepsin johtoportaassa luultavasti vain kohautettaisiin harteita. Ja vaikka siellä tajuttaisiinkin tilanteen vakavuus, asia vaan lakaistaisiin maton alle.
 

keppimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Plankkiapina Kunnari, FC TPS ja aktiivinen HC TPS
Jo vain. Kieltä poskeen.
Loistavaa vittuilua.

"Olisi myös mukavaa nähdä Markus Seikolan innostuvan väläyttämään taitojaan useammin. Pukki voisikin lahjoa häntä piristävällä energiajuomalla. Arviomme mukaan 1300 tölkkiä riittänee kevätkauden tarpeisiin tälle miehelle."

Tähän ollaan tultu. Kaikki vittuilevat ja jopa Iltalehden Jalonen nauraa meille.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
joopajoo...

Sen verran ikävä ihminen ja tosikko olen, että kyseinen kirjoitus vain lisäsi vitutusta. Ehkä asia ei ole lyönyt mulla vielä NIIN yli, että voisin nauraa tilanteelle. Joulumieltä kun ei tämän jutun tiimoilta löydy...nimimerkillä "kokemuksia haetaan jostain vitun virosta". Eipä sen puoleen, herra Mesikämmen on kyllä loistava kirjoittaja.
 

Andy_McCoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Erittäin hienoa oli myös vittuilu sitä pahvinpalaa pitävää HIFK-fania kohtaan.
 

pygmalion

Jäsen
Vanha Len kirjoitti:
Sen verran ikävä ihminen ja tosikko olen, että kyseinen kirjoitus vain lisäsi vitutusta. Ehkä asia ei ole lyönyt mulla vielä NIIN yli, että voisin nauraa tilanteelle.

Älä möksää, Lennu. Olet selvästi vasta matkalla siihen pisteeseen, jonka saavuttamisen jälkeen tähän sirkukseen ei enää kykene suhtautumaan naama kurtussa. Kyllä se siitä. Veikkaan, että viimeistään Sirkus Ruissalon kevätkabaree ajaa sinutkin maanisen hihittelyn tilaan.

Ota sinäkin paukkunen (tai pari) murheeseen, alkaa se joulumieli sieltä löytyä. Joulupöydässä ei ehkä ole maukasta lohta tänä vuonna, mutta tämän sesongin kuuma juttu onkin lipeäkala.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
pygmalion kirjoitti:
Älä möksää, Lennu. Olet selvästi vasta matkalla siihen pisteeseen, jonka saavuttamisen jälkeen tähän sirkukseen ei enää kykene suhtautumaan naama kurtussa. Kyllä se siitä. Veikkaan, että viimeistään Sirkus Ruissalon kevätkabaree ajaa sinutkin maanisen hihittelyn tilaan.

Ota sinäkin paukkunen (tai pari) murheeseen, alkaa se joulumieli sieltä löytyä. Joulupöydässä ei ehkä ole maukasta lohta tänä vuonna, mutta tämän sesongin kuuma juttu onkin lipeäkala.

Suuret kiitokset lohdutuksen arvokkaista sanoista. Tiedän, että mieli tästä vielä lutviutuu mutta ajoittain on meikläiselläkin heikot hetkensä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös