Jatkoajan tupakkamiehet

  • 3 081
  • 19

Jackman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk,New Jersey Devils & Derek Boogaard
Taas yksi turha ketju mutta välläkö häliä.Itse poltan reilun askin päivässä ja olen polttanut noin 10v.Kerran olen kokeillut myös lopettamista mutta se ei ollut oikeen meikeläisen juttu.Nyt olen kyllä ollut jo viikon niin kipeänä että jos sitä koittaisi vaikka lopettaa kun eipä tuosta ole mitään hyötyäkään.Nyt on vielä ollut kaks päivää semmonen yskä että ei ole voinnut poltaa yhtään röökiä vaikka kuinka tekeekin mieli.

Tervaisia aamuja!
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
yli 10 vuotta tupakoituani eräänä aamuna sain siitä tarpeekseni ja lopetin. Tuosta on nyt aikaa n. 1,5-2 vuotta, eikä ole harmittanut ollenkaan. Olen kuitenkin vielä harrastanut ajoittaista seurapiiritupakointia, eli sauhutellut vanhojen aikojen muistolle aina välillä (kerran kuussa tai kahdessa).
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Sama kuin yllä, eli eräänä päivänä (lähes päivälleen tasan 5 vuotta sitten) kaverin kyydissä joskus alkuillasta jostain väsyneistä bileistä tullessani päätin n. puolivälissä punaista L&M:ää, ettei kyllä yhtään keihästä enää, ja siinäpä se sitten oli. Taisin jossain lopetusketjussa tästä joskus turistakin.

Sen jälkeen on kyllä sikareita tullut polteltua ja juuri muutama viikko sitten 5th anniversary jämät jostain mentoolipötköstä hirveässä seipäässä. Oli pahaa kuulemma.
 
Itse en polta mutta kaverini heräsi yöllä kun limakalvot olivat tulehtuneet ja oksensi verta, nenästä vuoti myös verivana. Päätti että siihen loppuu tupakointi ja ei ole kaivannut sen jälkeen.
Elkää ihmiset polttako...
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Selvänä en polta koskaan, korkeintaan kerran vuodessa, rööki maistuu paskalle. Sen sijaan kännissä poltan ketjussa, koko ajan ja varmasti kaiken mitä on tarjolla. Se on todella vittumaista, sanotaan vaikka että olet kiskonut askin mallua tunnissa, yhden illan aikana siis joku 2 ½ askia. Olo on aamulla mitä mukavin
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
En nyt ole kauhean kauan polttanut, vasta 3wee mutta viime jouluna sitten otin ja lopetin. Kyllä sitä röökiä vielä silloin tällöin tulee vedettyä mutta aika harvoin loppujen lopuksi. Nuuskaamista sitä vastoin harrastan päivittäin.

Wewe
 

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täällä yksi tervakeuhko ilmoittautuu joukkoon rykivään.
Askin verran päivässä jo vuodesta -85.

Hammastahnoja valmistavia yrityksiä pitää kiittää siitä kun legoja nykymönjillä rassaa niin ne jopa pysyvät melko valkoisina. Kellerrys lienee siirtynyt astetta alemmaksi ja siellä pysyy.
 

Herra47

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
14 vuotta tuli röyhyteltyä ja kuukausi sitten päätin lopettaa. Muutaman kääryleen olen kännissä vetänyt mutta muuten en ole sauhutellut, eikä tee edes mieli, turhaa rahanmenoa sanon ma.
 

Kapo

Jäsen
Ilmoittaudun tupakoijaksi ja pyydän ystävällisesti kaikkia moralisteja ja omanneuvontunkijoita painumaan vittuun.
Emme kaipaa teidän mielipiteitänne tupakasta. Varsinkaan ne, ketkä eivät ole koskaan polttaneet eivät kuulu ketjuun "Tupakkamiehet"

Ensimmäiset sauhut vedin lakkiaisissani ja olen siitä lähtien sauhutellut. Körssiä menee ehkä 12-15 kpl päivässä. Alunperin poltin Punaista Marlboroa, siirryin joku vuosi sitten Valkoiseen (parasta tupakkaa), LM-askien halvennuttua rajusti poltin jonkun aikaa sinistä sellasta ja nykyään menee Smooth&Light Barclayta.
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
Viestin lähetti Kapo
Alunperin poltin Punaista Marlboroa, siirryin joku vuosi sitten Valkoiseen (parasta tupakkaa), LM-askien halvennuttua rajusti poltin jonkun aikaa sinistä sellasta ja nykyään menee Smooth&Light Barclayta.
Omasta mielestäni Camel oli ehdottomasti parasta tupakkaa hyvän nikotiinipitoisuuden vuoksi (ei tarvitse koko ajan olla vetämässä körssiä) sekä pehmeän maun vuoksi. Myös englantilainen Regal oli mieleeni.
 

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuleepahan tuota syöpäkäärylettä vedeltyä, lähinnä käärin sätkiä vihreästä SMART-tössystä/topasta tai millä nimellä tuota "rouhepussia" nyt kutsutaankaan. Välitunnit kuluvat lukiossa tupakalla, metsällä tulee poltettua aika paljon, oikeastaan poltan säännöllisesti. Rahaa menee ja terveys menee, sekä myös suhteet kotiväkeen heikkenevät alaikäisyyteni vuoksi. Mutta on se vaan niin hyvää, en tunnusta olevani ainakaan kovin pahasti nikotiini-riippuvainen, lähinnä tupakointi on huono ajanvietetapa ja "kun kaveritki polttaa..." Joutashan tuon lopettaa, oliski niin paljon itsehillintää ja -kuria, että lopettaminen onnistuisi. Päivästä riippuen tupakkia menee 7-20 kpl. Jos poltan askista, menee joskus aski päivässä, sätkävehkeet kestävät n. viikon verran. Parasta askitupakkaa on muuten vihreä Viceroy...
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Onhan tässä jo noin seitsemän vuotta tullut röökattua. Varmaan viimeiset kolme-neljä vuotta mennyt se aski päivässä, jos siis sillon alaikäisenä sai hommattua jostain sen röökiaskin. Jonain päivinä saattaa kyllä mennä tollanen 30 kpl:n aski, varsinkin kännissä enemmänkin, niinkuin useimmilla. 13-vuotiaana alkoi punaisesta L&M:stä(pieni aski..), meni siitä vaaleanvihreän Pall Mallin (hyh helvetti) kautta punaiseen Marlboroon. Sitten light-malluun ja nyt kuluu lähinnä sinistä Smartia. Parasta röökiä on silti Lucky Strike Silver, on vaan turhan hintavaa. Punaista tupakkaa en polta ollenkaan, enkä varsinkaan vihreätä, paitsi jos joutuu pummimaan niin kyllähän ne sitten menee. En itse kyllä niitä osta, ovat ihan liian vahvoja, lightit rulaa. Tai siis siniset...
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ensimmäiselle karvapää-norttia polttavalle Jatkoaikalaiselle tarjoan puolikkaan keskioluen (ite ota ensin hörpyt).

Astmalaiselle vitun järkevää mutta tulee siipattua röökiä, joskus tullut polteltua Camelia ja vihreää mallua kesän verran kerrallaan. Riippuu myös työstä ja naisesta.
 

hokkineito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki ja jossain määrin Oulun Kärpät
Kapo on oikeessa, ei me tupakoitsijat kaivata mitään moralisoijia, omapahan on elämämme!!! Ja jos ei oo koskaan edes maistanu tupakkaa, ei voi saanoo, että se on pahaa...

Mutta naurettavaa on kuitenki se, että teinit alkaa polttamaan, jotta pääsis piireihin. Alotinhan mäki teininä, mutten juurikaan polttanu koulussa (ettei sit tullu lappuja kotiin, mitä se äitin kiltti tyttö puuhaileekaan...) niden "piiriläisten" kanssa, alussa lähinnä kavereiden kanssa piilossa nurkan takana.

Merkkiä jos kommentoin, nii eniten tulee poltettua vaaleenruskeeta Bonusta, ja sit jos rikastuu, ni ostaa punasta Lämäriä tai Mallua.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Pullamössö
Itse en polta mutta kaverini heräsi yöllä kun limakalvot olivat tulehtuneet ja oksensi verta, nenästä vuoti myös verivana. Päätti että siihen loppuu tupakointi ja ei ole kaivannut sen jälkeen.
Elkää ihmiset polttako...

Nii-in, se lopettaminen onnistuukin ihan sormia näpsäyttämällä. Olettaen, että olet suunniilleen saman ikäinen kuin kaverisi, niin ei varmaan tuottanut lopettaminen vaikeuksia, mutta 10 vuotta polttaneille tilanne on hieman toinen. Itse poltan joskus harvoin kännissä, jos joku tarjoaa. Siis tarjoaa, en itse kerjää. Jokainen polttakoon ihan vapaasti, aivan sama mulle, kaikilla on paheensa.
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
Viestin lähetti Blackie
Nii-in, se lopettaminen onnistuukin ihan sormia näpsäyttämällä. Olettaen, että olet suunniilleen saman ikäinen kuin kaverisi, niin ei varmaan tuottanut lopettaminen vaikeuksia, mutta 10 vuotta polttaneille tilanne on hieman toinen.
Myös 10 vuotta polttanut voi lopettaa sormia näpsäyttämällä. Pidän siitä itseäni elävänä todisteena. Arvoa tietenkin heikentää se, että satunnaisesti nautin savukkeen tai kaksi, mutta itse lopettaminen (moneksi kuukaudeksi 100% ilman tupakkatuotteita tai korvikkeita, laastareita yms.) tapahtui kuin veitsellä leikaten.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Jussi77
Myös 10 vuotta polttanut voi lopettaa sormia näpsäyttämällä. Pidän siitä itseäni elävänä todisteena. Arvoa tietenkin heikentää se, että satunnaisesti nautin savukkeen tai kaksi, mutta itse lopettaminen (moneksi kuukaudeksi 100% ilman tupakkatuotteita tai korvikkeita, laastareita yms.) tapahtui kuin veitsellä leikaten.

Ohoh! Aika ihailtava suoritus, ei siinä mitään.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen muuten pitkään ihmetellyt erästä asiaa. Silloin kun opeteltiin vetämään röökiä, niin mä aloitin sikareilla. Siis hoffnar, cafe cremé ja välillä sitten näitä isoja. Niitä tuli aluksi vain pössyteltyä, mutta sitten vedettiin jo henkosia. Tämän jälkeen mikään tupakka ei ole tuntunut ns. vahvalta ja ja light-tupakat ovat pelkkää ilmaa. Johtuuko se siis siitä että on aloittanut sikareilla, jotka käsittääkseni siis ovat vahvempia kuin rööki?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös