Jatkoajan tilastotiede

  • 13 300
  • 83

hätrikki ||

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
Kannetaanpa jotain kekoon:

Ipa rules tuntuu juovan eniten viskiä jatkoajasta.
flintstone ja -OO- ovat olleet eniten kiinnostuneita Suomen BB:stä '07.
jupsterilla riittää kommentteja rasismista, The Original Jagsilla taasen Feminismin uhreista.
ÄTPPOMK-kerhon aktiivisin jäsen on JHag. Saavutus sekin.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Muutama havainto.

Nimimerkki Olkku onnittelee mielellään ketä tahansa mistä tahansa. JHag on ahkerin luomaan pahoja antiketjuja, ja Varjo vääntämään gradua.

Ei niin yllättäviä tuloksia ovat mm. Tshekki77:n piikkipaikka Pohjoismaisen liigan asioista. Odotetusti myös 1963:lla on riittänyt eniten asiaa Rauli Uramasta ja San Jose Shark #50:llä Alpo Suhosesta.

SM-liigapuolen luetuin ketju on "Lähikuvassa - Jere Karalahti". Otteluketjufoorumilla eniten on kiinnostanut kevään 2006 finaalisarjan "Jokelan taklaus Komaroviin". Vapaan puolella "Vitutusketju" on ylivoimaisesti suosituin.
 
Viimeksi muokattu:

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
TV-lupatarkastajaa pelkää eniten nimimerkki; Trenchtown.

Wuhuu, ykkössija ainakin joskus ollut meikäläisellä jossakin ketjussa. Nykyään olen myös palstan suurin reggae -musiikin ystävä, varsin selvästikin vielä, mikä nyt ei varsinaisesti yllätä, kun itse olen ketjun aikoinaan avannutkin. Olen myös palstan turkulaisin jätkä, tosin vain yhden viestin erolla Pressiboxiin. Joku luonnehtisi kyseenalaiseksi kunniaksi, minä olen tuosta pelkästään ylpeä.
 

Huilumestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nimimerkki "tahtookirjoittaa" on ottanut osaa suurella antaumuksella Sami Kapasesta Kalpassa. Liekkö sitten lapsuuden idoleita vai mistä juontaa juurensa.

Nimimerkki "Lonkkataklaus" hallitsee Tepsin puolella useita ketjuja. Valitettavasti todelliset -pelitapaan ja -suoritukseen pohjaavat analyysit eivät ole tehneet vaikutusta palstaveljiin. (Veikkauksen pelitilistä puhumattakaan.)

"Graigner" on aina siellä missä tapahtuu. Eli siis Espanjalaista/englantilaista jalkapalloa käsittelevissä ketjuissa. (huom. sana "Espanjalaista" ei ole vahingossa kirjoitettu SUURELLA etukirjaimella)

Nimimerkki "Blackie" on kaunis. Tai ainakin hän tietää kaiken kauneudesta. Miss Suomi 2009-ketjun ykkössija on tiukasti haarukassa 4 viestillä.
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Nimimerkki Kisapuisto on Jatkoajan keskustelupalstan kovin homoilija.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
9.11.2011 mennessä "Nokia - Jättiläinen huojuu?" ketjuun eniten on kirjoittanut jatkoajan nimimerkki Johannes. Tämä siis 9.11.2011 mennessä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä näköjään ihmettelen eniten, ja myös kyselen eniten tyhmiä. Tai sitten vastailen eniten tyhmiin kysymyksiin, jos se nyt on sen kunniakkaampaa.

Myös sanoista ja termeistä ärsyynnyn useammin kuin kukaan muu.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nämähän tosiaan kertoo tiukkoja ja raudanlujia faktoja nimimerkeistä:

Jatkoajan homoin tyyppi on Kisapuisto. Jopa virallisesti. (joku ehtikin jo toteamaan tämän)

Eniten otsikoita lukee väärin choose_life. Liekö nimi jotenkin korreloi aiheen kanssa?

Edit. Suomen (liian?) hyvään työttömyysturvaan tukeutuu eniten Daespoo.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jatkoajan suurin musiikkimies on Evil.

Naisten takia puolestaan lähtee useimmin jalat alta Alwahlalta.

Tukiaisen asioista kiinnostunein jatkoaikalainen on Realcowboy.

Ted Raikas on puolestaan useimmin kunnoittamassa menehtyneiden muistoa RIP-ketjussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös