Mainos

Jatkoajan terassibarometri 2004

• 4 678
  • 30

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
White Ladyn terassi on viihtyisä "asfalttiterassi" täällä stadissa. Sijaitsee mukavasti kallion laella, joten aurinko paistaa lähes koko päivän, sikäli mikäli se nyt yleensä paistaa... Ja jos vaikka sattuisi vähän satamaan, voi mennä katetulle terasssialueelle. Mikäli ei halua ihan paahteessa istua, voi mennä ympärillä olevien puiden suojaan istumaan. Siinä on jotain sellaista etelän tunnelmaa, vaikka kaskaaat ei viserräkään ja mansku menee ihan vieressä... ; ) Ruokakin on maukasta ja ei niin mahdottoman kallistakaan. Ainoa ja suurin miinus paikalle annetakoon palvelusta. Juomien suhteen siellä on itsepalvelu, mutta jos syöt, palvelu on aikas hidasta. Etenkin jos paikalla on useampi ryhmä syömässä. Ja olen ystävällisempääkin palvelua muualta saanut.

Jos taas haluat juoda juomasi meren äärellä täällä stadissa, suosittelen Mestaritallia! Voit katsella merta ja nauttia vaikkapa muikuista lisukkeiden kera. Aurinkoakaan ei tältä terassilta puutu!

Ja onhan näitä monia... Tässä nyt vain pari esimerkkiä. Itse nautin jo pelkästään ulkona juomisesta/syömisestä. Paikalla ei aina ole niin kovin suurta merkitystä. Hmm... Pitäisköhän sitä mennä... ; )

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viestin lähetti Ted Raikas
Viihtyisä paikka se silti on, juomien laatu siis vaan on vähän mitä sattuu.
Itse juon siellä ainoastaan smirnoff icejä, ne on ainakin olleet ihan tasalaatuisia :)

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Sattuneista syistä olen käynyt Porvoossa vierailulla kesän aikana ja olen erittäin positiivisesti yllättänyt paikan laadukkaasta terassitarjonnasta. Torin laidalla löydyy Glory Days niminen ravintola, jonka palvelu on ollut parasta A-luokkaa. On mukavaa kohdata läppää heittäviä baarimikkoja ja muutenkin paikka on tunnelmaltaan mukava.

Rannasta vanhasta Porvoosta aivan sillan vierestä löytyy Paahtimo niminen paikka, jossa terassi on ns. veden päällä. Kylmällä ilmalla saa filtin mukaan lämmikkeeksi. Mikäs sen mukavampaa, kuin nauttia kuumaa rommi-totia lämmittien lämmittämällä terassilla filtin alla. Jos tulee liiaksi kylmä, niin sisätiloissakin viihtyy. Tapasin paahtimossa myös Remun viime lauantaina. Tarkoitus oli mennä ostamaan Remulle tulitikut lahjaksi, mutta hän ehti poistua paikalta. Ehkä hyvä niin.

Naantalissa hyvän ruoan ja mukavan seuran ystävälle voisin suositella Merisalia, joka on myös meren rannalla aivan venesataman vieressä. Lämpimällä säällä on loistavaa nauttia kylmää olutta ja samalla katsella upeita satamaan lipuvia ja sieltä lähteviä huvipursia. Sisätiloissa saa myös vatsaan täytettä.

Turussa jokilaivojen ja Olavin Krouvin lisäksi kannattaa piipahtaa suomen hienoimmaksi ravintolaksi äänestetyn Blankon katuterassilla, josta voi katsella ohitsekulkevaa Turun laadukasta kissatarjontaa. Paikkoja on Blankon ulkoterassilla vaan harmittavan vähän.

el pebe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Ted Raikas
Prinsessa Armada
...
muovisessa oluttuopissa ja mukana on aina kumma sivumaku joista yksi etäisesti muistuttaa järvivettä.
...

Lapin kusta, eikös olekin?
Mutta tosiaan, hieno paikka.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti vilpertti
Itse juon siellä ainoastaan smirnoff icejä, ne on ainakin olleet ihan tasalaatuisia :)
Ai niin sieltä saa totakin limua. No juu, pitänee ehkä sitten kokeilla sitä. Olen vaan niin olutmiehiä että...

armand

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kotiseudun joukkueet
Cafe Jazz

Porissa ykköseksi nousee Cafe Jazzin terassi jokirannassa. On muuten parin viikon kuluttua taas vajaan viikon ajan valtakunnan ykkösterassi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy