White Ladyn terassi on viihtyisä "asfalttiterassi" täällä stadissa. Sijaitsee mukavasti kallion laella, joten aurinko paistaa lähes koko päivän, sikäli mikäli se nyt yleensä paistaa... Ja jos vaikka sattuisi vähän satamaan, voi mennä katetulle terasssialueelle. Mikäli ei halua ihan paahteessa istua, voi mennä ympärillä olevien puiden suojaan istumaan. Siinä on jotain sellaista etelän tunnelmaa, vaikka kaskaaat ei viserräkään ja mansku menee ihan vieressä... ; ) Ruokakin on maukasta ja ei niin mahdottoman kallistakaan. Ainoa ja suurin miinus paikalle annetakoon palvelusta. Juomien suhteen siellä on itsepalvelu, mutta jos syöt, palvelu on aikas hidasta. Etenkin jos paikalla on useampi ryhmä syömässä. Ja olen ystävällisempääkin palvelua muualta saanut.
Jos taas haluat juoda juomasi meren äärellä täällä stadissa, suosittelen Mestaritallia! Voit katsella merta ja nauttia vaikkapa muikuista lisukkeiden kera. Aurinkoakaan ei tältä terassilta puutu!
Ja onhan näitä monia... Tässä nyt vain pari esimerkkiä. Itse nautin jo pelkästään ulkona juomisesta/syömisestä. Paikalla ei aina ole niin kovin suurta merkitystä. Hmm... Pitäisköhän sitä mennä... ; )
Jos taas haluat juoda juomasi meren äärellä täällä stadissa, suosittelen Mestaritallia! Voit katsella merta ja nauttia vaikkapa muikuista lisukkeiden kera. Aurinkoakaan ei tältä terassilta puutu!
Ja onhan näitä monia... Tässä nyt vain pari esimerkkiä. Itse nautin jo pelkästään ulkona juomisesta/syömisestä. Paikalla ei aina ole niin kovin suurta merkitystä. Hmm... Pitäisköhän sitä mennä... ; )