Jatkoajan suurin paskanjauhaja...

  • 5 734
  • 27

Kuka Jatkoaikalaisista jauhaa eniten paskaa "tiedoillaan" sinun mielestäsi?

  • Parker27

    Ääniä: 9 6,2%
  • Tormentori

    Ääniä: 15 10,3%
  • JHag

    Ääniä: 21 14,5%
  • cobol

    Ääniä: 35 24,1%
  • Siirappi

    Ääniä: 2 1,4%
  • Isaksson (c)

    Ääniä: 3 2,1%
  • Flonaldo

    Ääniä: 14 9,7%
  • BeeYkkone

    Ääniä: 3 2,1%
  • Q

    Ääniä: 41 28,3%
  • tant gredulin (naiskiintiön edustaja, sorry gredu :( )

    Ääniä: 2 1,4%

  • Äänestäjiä
    145

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Mahtavaa...vihdoinkin joku noteeraa mun kirjoituksia tällä palstalla. Taitaa kylläkin pojat tykätä Sammy Hagarista...

Tämä antaa uutta intoa ja tsemppiä jatkoa ajatellen...ensi kuussa uuteen kämppään ja kai se pitää se kiinteä yhteys laittaa - ei sitä rajaa miten paljon tekstiä tulee. Voisihan sitä tietty pysyä ulkonakin...on niin kaunis kesä jne. Ehhehe.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ollaan saatu uusi ehdokas jaloon kilpailuun. Hämmästyttävän kateellinen ja katkera on alla oleva nimimerkki. Kaunaa unohtamatta.

Tästä ei voi olla kyse, koska moderaattorit kestitessään meitä Jatkoajan lapinhuvilalla kehuivat useampaan otteeseen, että me tämänkertaiset varjomodet olemme erinomaisuudessamme ylivertaisesti ensimmäisiä varjomodeja mukavampia, pätevämpiä, kauniimpia ja viisaampia. Taisi joku moderaattoreista siinä pikkutunneilla saunoessamme kyyneleet silmissään liikuttuneena minua kosiakin. Vastaukseksi annoin vahvan ehkän.

ME. OLEMME. JATKOAIKA!

Yllä oleva kirjoitus on lyhykäisesti sanoen ilmaistuna täyttä paskaa. Me olimme ylivoimaisimpia!

Luulisi että tuollainen kateus, kauna ja katkeruus olisi jo kantajalleen rasittavaa. Tee itse perässä !! simple as that in case epäselvää !!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ollaan saatu uusi ehdokas jaloon kilpailuun. Hämmästyttävän kateellinen ja katkera on alla oleva nimimerkki. Kaunaa unohtamatta.



Yllä oleva kirjoitus on lyhykäisesti sanoen ilmaistuna täyttä paskaa. Me olimme ylivoimaisimpia!

Luulisi että tuollainen kateus, kauna ja katkeruus olisi jo kantajalleen rasittavaa. Tee itse perässä !! simple as that in case epäselvää !!

Absoluuttinen valta voi näemmä olla myös kuvitteellista, vaikka se turmelisikin absoluuttisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös