Jatkoajan suurin paskanjauhaja...

  • 5 734
  • 27

Kuka Jatkoaikalaisista jauhaa eniten paskaa "tiedoillaan" sinun mielestäsi?

  • Parker27

    Ääniä: 9 6,2%
  • Tormentori

    Ääniä: 15 10,3%
  • JHag

    Ääniä: 21 14,5%
  • cobol

    Ääniä: 35 24,1%
  • Siirappi

    Ääniä: 2 1,4%
  • Isaksson (c)

    Ääniä: 3 2,1%
  • Flonaldo

    Ääniä: 14 9,7%
  • BeeYkkone

    Ääniä: 3 2,1%
  • Q

    Ääniä: 41 28,3%
  • tant gredulin (naiskiintiön edustaja, sorry gredu :( )

    Ääniä: 2 1,4%

  • Äänestäjiä
    145

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Itse äänestän Tormentoria... Q:ta ei voi ottaa tosissaan ja espoolaisia...no....kattokaa niitä niin tajuutte.
 
Viimeksi muokattu:

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kaikkihan täällä jauhaa paskaa.

Toisilla se on vain löysempää, kuin toisilla. :D
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Kas kummaa, ketjun avaajaa ei löydy listalta...
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
tietenkin itseä piti äänestää niin saadaan Parker27 nousuun...
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisi pitänyt äänestää Parker27 nimistä vaikuttajaa. Olen seurannut miehen uraa alusta lähtien ja voin todeta hänen olevan yksi suosikeista. Mies on todella viiltävä ja hänen vaikutuksensa aiheuttaa tyrmäyksiä. Katselin miehen tilastoja ja voin todeta että yli 87% on voittoja
 

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
No onhan se nyt kumma että erotuomarit ei ole kelvanneet edes ehdokkaaksi, vaikka koko suomalaisen jääkiekon nykytila on meidän syytä. Olisi nyt luullut että puheemmekin on yhtä paskaa kuin toimintamme jäällä.
Kysyn vaan missä on joukosta edes yksi tuomariedustaja theref, kunkku tai edes allekirjoittanut?????
Kyllä pitäisi olla edes joku kiintiö vähemmistön edustajille, onhan niitä kiintiöitä muillekkin etnisille ja uskonnollisillevähemmistöille.
Joku roti pitää tännekin saada, ehdotan ketjunavaajalle OR sekä kurinpitäjät tukivat lisärangaistusten toivossa ko. henkilön toiminnan aikaisemmin, jotta lisärangaistus olisi riittävä.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti HN
Olen pettynyt, etten päässyt listalle. Annan kuitenkin panokseni aiheeseen arvioimalla kunkin kilpailijan suorituksia.

Aivan mahtavia näkemyksiä Hervannasta. Sai nauraa.

Jaa miksi en itse ole listassa? Miettikääpä sitä.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuulin juuri huhua että Glenn Metropolit on tehnyt sopimuksen ifkn kanssa. Lähde on äärimmäisen luotettava. P.S. saiskohan tällä lisää ääniä pussy.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Copoli. Ei niin rasittavaa kaveria voi olla, joka menis kirjoittelussaan Copolin ohi. Paskanjauhanta on taiteenlaji, mutta tämä mies tekee paskanjauhannastakin paskaa. Liian läpinäkyvää silkkaa valehtelua. Veikkaan, että nimimerkin takana luuraa vähintään Virmanen.

Ps. Hjallis on suunnitellut antavansa tulevalle lapselleen nimeksi Pentti/Penttiina.
 
Viimeksi muokattu:

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti HN
Annan kuitenkin panokseni aiheeseen arvioimalla kunkin kilpailijan suorituksia.
Todella upea analyysi. Satuttavan viiltävä ja erittäin pitkälle totisinta totta.
Kunpa pystyisit jääkkiekkoaiheisissa kirjoituksissasi lähelle samaa...

Minun ääneni sai "joka aamu teflonkylvyssä käyvä" (by Ossi) Cobol.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Tuo HN:n lista on hyvinkin kattava. Q on kyllä todellinen klassikko ja toivottavasti tämän miehen kirjoituksista saamme nauttia vielä pitkään. TheAnimal ja Ralli pitäisi ilman muuta saada takaisin.

Mutta vaikkei mies (?) tosissaan ole niin äänestän silti Q:ta.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Enpä olisi uskonut cobolin ärsyttävän noin paljon ihmisten mieltä. Setähän on mitä mukavin henkilö in real life. Samoin JHagin menestys hymyilyttää, ehkä ne taklaustilastot ahdistavat / puistattavat.

Tormentori jauhaa mitä jauhaa, ei sitä kannata tosissaan ottaa.
 
Viimeksi muokattu:

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Ettehän te edes ymmärrä mitä paskanjauhaminen on.

Paskanjauhmisessa on tärkeintä että 'suu' käy. Asiaakin voi olla siteeksi eikä pari pikku faktaakaan tee haittaa silloin tällöin.

Tärkeintä on kuitenkin että se 'suu' käy, teksti on viihdyttävää ja sujuvaa eikä puhe katkea. Tärkeää on myös ettei jauhaja hämmenny vaikka hänen mielipiteensä osoitetaan hieman kevyin perustein muodostetuiksi, vaan jauhaminen jatkuu kuin ei mitään olisi tapahtunut.

Paskanjauhaja pitää keskustelua yllä. Hän on erittäin tärkeä henkilö vaikkeivat kaikki aina ottaisikaan häntä kovin vakavasti. Ilman paskanjauhajaa seurueessa tuhannet ja taas tuhannet kaveriporukoiden tapaamiset ja keskustelut olisivat tylsiä ja vaivaannuttavia, koska suurin osa suomalaisista miehistä on kuitenkin näitä yhden sanan ja kahden tavun lauseella operoijia.

Paskanjauhajat ovat eräänlaisia viihdeartisteja.

Minun mielestäni Jatkoajassa on yksi paskanjauhaja ylitse muiden. Hän on oikeastaan ainoa kunnon paskanjauhaja koko palstalla. Meno siviilissä on yhtä suvereenia, joten kyse on aidosta taidejauhajasta.

Tuskin tarvitsee edes mainita että kenestä on kyse...
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viiltävät analyysit Hervannan Näkijältä. HN kiteytti aika hyvin kaikki mielipiteeni viestiinsä.

Paskanjauhannan ykkösnimet:

Q: Mahtavaa, ja aina joku menee lankaan :-).

Cobol: Inttää vastaan vaikka tietäisikin olevansa väärässä. Pitää kyllä puoliaan. Pieni tasonlasku on toisaan ollut nähtävissä.

Isaksson: Sitä suoraa totuutta kuulee harvoin tämän herran suusta. Tietää tosin mistä puhuu.

Kyllä on ikävä IFK:n omaa cobolia, TheAnimalia. Tulisit jo elukka takasin, me kaivataan sua!
 
Viestin lähetti HN
Olen pettynyt, etten päässyt listalle. Annan kuitenkin panokseni aiheeseen arvioimalla kunkin kilpailijan suorituksia. Tässähän on mukana selvästi kahden eri kategorian "tiedonjakajia":

A) niitä, jotka antavat ymmärtää saavansa ns. sisäpiiritietoa

ja

B) niitä, jotka esittävät tai luulevat tietävänsä/ymmärtävänsä jääkiekosta tai jostakin pelin osa-alueesta enemmän kuin muut keskimäärin.

Unohditko tahallasi, että palstalta löytyy myös kirjoittajia, jotka täyttävät nuo molemmat kriteerit. Yhtään tällaista veijarimaista virtuoosia ei Cairnsin puutteelliselta listalta löytynyt.

Yksi sääliääni listan ulkopuolelle Hervantaan!
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
mon ptnyt, mulla ei oo yhtän jäkrevää viestiaä! Olen siis kunisngas! Ylivoimaisesti!Voittooo! Aaaawh

edit: voitin pitkäsä tonin. Iifh"!
 

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti Pihvi
mon ptnyt, mulla ei oo yhtän jäkrevää viestiaä! Olen siis kunisngas! Ylivoimaisesti!Voittooo! Aaaawh

edit: voitin pitkäsä tonin. Iifh"!

Hupaisaa!

EDIT: Niin, sen äänenkin vois heittää. Se menee Q:lle.
 

Mauno Ahonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Quuta äänestin, vaikka Q:n jutut eivät ole läheskään niin vekkuleita, kuin vaikkapa JHagin, mutta viestin sisältö on sitten niin erinomainen, että yksistään sillä luulisi voiton heltiävän.

Q on kone.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ehdottoman selkeä vastaus: Moderaattorit.

Moderaattorit jaksavat jauhaa noista säännöistä ja järjestyksen pitämisestä, mutta vaikka kuinka kaverit ylitöitä säätävät niin siltikään kaikki eivät ole täällä samaa mieltä kanssani eivätkä hehkuta tekemisiäni julkisesti.

Ja vaikka kuinka sääntöjä uudistetaan niin edelleenkään sinne ei ole lisätty sitä että kaikkien tulisi olla helvetin kiinnostuneita minun tekemisistäni ajattelinpa minä sitten ihan mitä tahansa muista ja napostelipa minua sitten muiden äänestämiset kuinka paljon tahansa...


Ehhehe.
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lapaselta hyvä määritelmä ja ehdokaskin löytyy. Hyvä sellainen ;) ...

Mutta itse äänestä erilailla. Q saa ääneni. Jos www.jatkoaika.com sivuston tarkoituksena on pitää yllä jonkun ihmisen mielikuvitusmaailmaa niin sillä hyvä. Muussa tapauksessa en ymmärrä tälläisten kirjoittajien tarkoitusperiä. Vedätys on mennyt jo niin pitkälle, että sitä alkaa jo epäilemään, että onko tuo nyt sittenkään kenenkään kakkosnikki.

Edit: HN et sinä kyllä tähän äänestykseen kuuluu. Olet jatkoajan suurin propagandamoottori. Aivan omissa fääreissä. Kukaan ei pääse edes lähelle sinua siinä tasossa.
 
Viimeksi muokattu:

Shane

Jäsen
Viestin lähetti snipercaps
goldenawe puuttuu tosta listasta.
ehdottomasti suurin paskanjauhaja ainakin mielestäni
En tiedä onko nyt ihan suurin, mutta palstan TOP10:iin menee kyllä helposti. Kuten myös nimimerkit scholl ja Tesla.

Ketjun avaajan listasta oma ääni meni aikanaan JHagille. Toki minulle eivät esim. nimimerkit Q tai Isaksson sano mitään, joten ehkä valinta olisi toinen jos lukisin palstaa ja erityisesti SM-liigaosiota aktiivisemmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös