Jatkoajan suuri runkosarjaveikkaus – sija 5

  • 8 594
  • 32

Mikä joukkue sijoittuu sijalle 5 runkosarjassa?


  • Äänestäjiä
    593
  • Poll closed .

zizou

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lämsä on ihan solidi pelikirjavalmentaja runkosarjaan, ja nimenomaan runkosarjamenestystä tässä kai veikataankin. Tällä hetkellä liigassa valmentavista taitaa ainoastaan Lämsällä ja Grönborgilla olla vyöllään runkosarjan voitto.
Pudotuspelivalmentaminen sen sijaan onkin ihan toinen juttu, ja sen suhteen olen erittäin skeptinen. Näytöt lähes katastrofaaliset. Mutta tuo kuuluukin sitten johonkin ihan toiseen veikkaukseen.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
@McTorso Mikäs sun luottamukseen on mennyt? Kirjoittelit aiemmin, että Kärpät ja Lukko on taloudellisesti ylivoimaisia liigassa ja molemmat löytyvät 4 joukosta. Olen nyt pannut merkille, että joka kierroksella äänestät Lukkoa tippumaan. Enkä sitä sano, jokainen äänestää kuten haluaa tietenkin, mutta jokin ristiriita tässä on. Eikä tämä äänestys ratkaise sarjan järjestystä, että sikäli sen ja sama.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
@McTorso Mikäs sun luottamukseen on mennyt? Kirjoittelit aiemmin, että Kärpät ja Lukko on taloudellisesti ylivoimaisia liigassa ja molemmat löytyvät 4 joukosta. Olen nyt pannut merkille, että joka kierroksella äänestät Lukkoa tippumaan. Enkä sitä sano, jokainen äänestää kuten haluaa tietenkin, mutta jokin ristiriita tässä on. Eikä tämä äänestys ratkaise sarjan järjestystä, että sikäli sen ja sama.
Olen tutustunut tarkemmin joukkueisiin, kun olen tehnyt tämän kauden voimasuhdearvioitani ja kyllä tuo taustatyö sai minut laskemaan Lukon osakkeita. En nyt tarkemmin etukäteen voi muuta paljastaa, kun vasta yksi joukkue on tänään julkaistu.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, SAB, NYR, Inkvisitio 1480-
Olen tutustunut tarkemmin joukkueisiin, kun olen tehnyt tämän kauden voimasuhdearvioitani ja kyllä tuo taustatyö sai minut laskemaan Lukon osakkeita. En nyt tarkemmin etukäteen voi muuta paljastaa, kun vasta yksi joukkue on tänään julkaistu.
Siis mitä, onko sittenkin tulossa legendaarinen McTorson voimasuhdearvio kaudelle 24-25, vai ymmärsinkö ihan väärin?
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Siis mitä, onko sittenkin tulossa legendaarinen McTorson voimasuhdearvio kaudelle 24-25, vai ymmärsinkö ihan väärin?
Varmaan on jossain tulossa. Lopputulemana kaikki ovat ihan ok ja lopulta Kärpät voittaa Stanley Cupin.

Pelicansia äänestin. Ihan vaan sen vuoksi, että päävalmentaja vaihtuu. Vahvuutena siellä on kuitenkin pelitapa, jotta Ylli on saanut tehdä ja oppia pitkään. Yhtä hyvin olisin voinut äänestää Kärppiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös