Jatkoajan rumpalit

  • 29 595
  • 203
Millaistahan hintaa kehtaa pyytää siististä Taman Imperialstar setistä jostain 80-luvulta johon 10v sitten uusittu wrappi ja lugit? 2 pikkutomia 12" ja 14", lattia 16" ja basari varmaan 20".

Onnistuu myös vaihto saman hintaluokan sähkörumpuihin.
 

ElMaccone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa, sympatiat HIFK ja Chigaco
Millaistahan hintaa kehtaa pyytää siististä Taman Imperialstar setistä jostain 80-luvulta johon 10v sitten uusittu wrappi ja lugit? 2 pikkutomia 12" ja 14", lattia 16" ja basari varmaan 20".

Onnistuu myös vaihto saman hintaluokan sähkörumpuihin.
Riippuu myytkö pelkät rummut vai koko setin?
Mun Tama Imperialstar maksoi 8 vuotta sitten 600€. BD 20', TT 10'&12', LT 14' ja snare 14'
Siihen kuului yksi paska messinki crash ja yhtä paska messinki haitsu. Ja toki taman pedaali.
 
Riippuu myytkö pelkät rummut vai koko setin?
Mun Tama Imperialstar maksoi 8 vuotta sitten 600€. BD 20', TT 10'&12', LT 14' ja snare 14'
Siihen kuului yksi paska messinki crash ja yhtä paska messinki haitsu. Ja toki taman pedaali.
Pellit on sen verran arvokkaat että myyn ne sitten erikseen. Lähinnä kiinnostaisi mahdollisimman helpolla eroon noista rummuista, vaihtokauppa just 500-700e sähkörumpuihin voisi tulla kysymykseen (saiko täällä kaupata, yyveellä toki saa ottaa yhteyttä jos koko setti kiinnostaa noin hintaan 1000-1200e). Snare on joku basix drums, tuo tuskin on keräilykohde mutta ajaa asiansa toki ja lähtee kaupan päälle.
 
Viimeksi muokattu:
Jäänyt semmoinen mielikuva Millenium merkistä ettei siihen kannattaisi koskea pitkällä tikullakaan mutta ostin nyt käytettynä sähkörumpusetin Millenium MPS750, saas nähä mihin niistä on kun saapuvat. Mesh-padeilla sentään, omistin joskus Yamahat missä oli kumipadit ja tatsi oli vähän kurja. Onko mielipiteitä/kokemuksia? Linkistä kyseisen setin arvostelu.



 

chubster

Jäsen
Itse en milleniumeihin koskisi pitkällä tikullakaan. Lähinnä arveluttaa että vieläkö puolen vuoden päästä yksikään padi tai trigeri setissä toimii. Mutta hintaansa nähden varmasti kelpo harjottelusetti mikäli kestävät käyttöä. Jos kestävyys yhtään paremmalla tasolla kuin Tommin englannin ääntämys niin hyvin menee jo!
 
Itse en milleniumeihin koskisi pitkällä tikullakaan. Lähinnä arveluttaa että vieläkö puolen vuoden päästä yksikään padi tai trigeri setissä toimii. Mutta hintaansa nähden varmasti kelpo harjottelusetti mikäli kestävät käyttöä. Jos kestävyys yhtään paremmalla tasolla kuin Tommin englannin ääntämys niin hyvin menee jo!
Näillä pari vuotta ikää, kuvistakin päätellen ja myyjän puheista että todella vähällä käytöllä olleet. Kait näissäkin alkaa jo sen verran laatua olevan että olettaisi kotisoitossa toimivan ihan jeppis. Vettä kuitenkin virrannut jo paljon niistä ajoista kun Milleniumista ekan kerran luin huonoa.

Kait näillä ne suomipopit ja rockit soittaa ja nimenomaan siksi halusin että pääsee äänittämään omaa soittoa helpolla, akustisen setin kanssa ei oikein laitteita siihen touhuun ole. Kirjottelen tänne sit jos ei meikän hentoja otteita kestä!

Yksi iso syy toki budjetti nyt korona aikana, mutta kyllä nuo mesh-padit mitä pari kertaa päässyt kunnon Rolandeja testaamaan on tänä päivänä tuntumaltaan todella lähellä akustisten kalvoja.
 
Viimeksi muokattu:
Itse en milleniumeihin koskisi pitkällä tikullakaan. Lähinnä arveluttaa että vieläkö puolen vuoden päästä yksikään padi tai trigeri setissä toimii. Mutta hintaansa nähden varmasti kelpo harjottelusetti mikäli kestävät käyttöä. Jos kestävyys yhtään paremmalla tasolla kuin Tommin englannin ääntämys niin hyvin menee jo!
No ei se ihan putkeen mennyt, tänään saapui rummut ja Crash2 johdossa vikaa eikä kuulu. Kokeilin vaihtaa Crash1 siihen kakkosen padiin ja se toimii eli johdossa vikaa. No uusi maksaa 24,90 eli ei katastrofi. Muuten olen kyllä positiivisesti yllättynyt miten hyvä tuntuma on noissa mesh-padeissa kun 10v sit omistin tosiaan Yamahat kumipädeillä. Basarin pedaali oli myös niin onneton reppana ilman säätömahdollsiuuksia mikä tässä tuli mukana että heitin sillä vesilintua ja kaivoin oman varapedaalin (Gibraltar) kaapin perukoilta. Mutta kiva kun voi kotosallakin soitella nyt ihan rauhassa miettimättä häiritseekö jotakuta. Ja äänitysmahdollisuudet helpottui kertaheitolla.

En myöskään saanut siihen kehikkoon virveliä sopimaan mitenkään hyvin ni laitoin sen normi virppatelineeseen. Näin sai vähän avonaisuutta asetteluun.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.

Liitteet

  • sds5_1.jpg
    sds5_1.jpg
    129,7 KB · kertaa luettu: 100

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Viimeksi muokattu:

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Nandihan paukutteli menemään myös Buckinghamin palatsin edessä kuningattaren platinajubileebileissä valtavalle yleisölle.

Minä en noita bileitä seurannut mutta Nandi on varsin herttainen nuori rumpalityttö jonka vanhemmat ovat onnistuneet tuotteistamaan YT:ssa varsin hyvin. Maailmasta löytyy kuitenkin monia paljon lahjakkaampia tyttörumpaleita kuten esimerkiksi japanilainen Kanade Sato jonka renkaita olen ennenkin täällä pumpannut. Teknistä taitavuutta ja musiikki svengaa kuin hirvi.


 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös