Mainos

Jatkoajan risteily 17.5.2003, Ilmoittaudu!

• 18 245
  • 183
K

kangaroo

Viestin lähetti reds1897
minä en valitettavasti pääse mukaan tälle risteilylle. Muut riennot vievät minua toisaalle.

Jummi reds. Äijä prkl...et kai ole menossa toisaalle tenuttelemaan ? Poissaolon syyksi risteilyltä ei hyväksytä kuin häät, hautajaiset ja vastaavat. Ei risteily ole enää sama ilman sankaritenorisi sointia, vai viinabassoko se nyt oli...

Ja veli Senior puuttuu myös tuolta listalta :(

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti JHag
Et kai vain edes harkitse Seppo Hovin mukaanottoa? Toisaalta, Sepihän voisi olla aika ässäkamaa karaokessa.

Joskus vuosikymmeniä sitten Seppo Hovi soitti sähköpianoa keikalla elimellään. Tästä näystä encore risteilyllänne (en valitettavasti pääse paikalle, olen varannut jo ajat sitten juuri samalle ajalle grappa-kurssin eteläsuomalaisen teatterin lämpiössä), niin voitte sanoa nähneenne livenä niin Hovin kuin hänen rakkaimman tenavatähtensä.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti kangaroo

Ja veli Senior puuttuu myös tuolta listalta :(

Niin. Olen mielestäni ilmottautunut häppeninkiin jo useamman kerran yksillä puheilla. Minusta nääs pääsee yhtä helposti eroon, kuin satiaisista. Olen toki tulossa itseäni parempaan seuraan.

ps reds: Ei selityksiä, vaan tekoja. Erikoisjoukkoja tarvitaan aina. Be there.

äijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itähelsinkivantaan Jokerit
Vittu mä tuun messiin muijan kanssa (tai ilman).

Saanko tulla?

"Kiri kiri viinat tauluun!"

JanJ

Jäsen
joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo. Senior on listassa. Sanoinkin että lista on alustava. Nyt olen hirmu jurrissa joten joten.

reds1897 ei valitettavasti lähde mukaan, joten karaoke on yhtä osaavaa laulalaa vajaa.

Mutta me mennään. Pidetään taas hauskaa :)

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
JanJ Voit olla varma että piretään hauskaa.Sevverra hubaa oli viime reissullaki. Mäen ite tiärä ketä kavereita raahaan mukanani, mutta 4 meitä on tulossa :D.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Reds prkl. Nyt ryhtiä hommaan, tai tulen juomaan sinut maihin vaikka Hakunilaan, kun matkakaan ei ole liian pitkä. Niin ja Tiistaina noudan paitani Ksb-sportista, joten muista pitää pää ylhäällä:)

Sitten viimeiset mukaan, prkl. Risteilyitä ei ole koskaan likaa.

Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Erikoista

1. Pääsin kaverin koneelle työllisyyden loputtua jälleen kerran. Yes!

2. Myönnän olevani under influence

3. Olen erittäin pettynyt risteilyn osallistujamäärään. Luulisi jotta matkalla olisi noin 50-100 osallistujaa. I'm dissapointed. Mikä oli osallistujamäärä syksyllä?

4. Olen innoissani siitä että, näen Jhagin, Seniorin, Oloneuvoksen ja Bisnesmiehen.

5. En ole näkyvä hahmo palstalla, mutta luen aktiiviisesti ja kirjoitan jos jaksan töiltäni.

6. Pelottaa, kun olen olemukseltani ja tietoudeltani epäihminen.

7. ja tärkein. Haluaa risteillä!!!

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Erikoista

Viestin lähetti Ilmestyskirjanpitäjä

4. Olen innoissani siitä että, näen Jhagin, Seniorin, Oloneuvoksen ja Bisnesmiehen.
No Jore Marjaranta look a like vahtii tossa vieressä että ilmoittaudun. Siispä näet minutkin. Toivottavasti en saa itkupotkuraivareita samaan tyyliin kuin eilen. Mäkkärin seinät raikasivat kun tumma ja vaalea penaili...:D

Suosikkijoukkue
Re: Re: Erikoista

Viestin lähetti bisnesman
No Jore Marjaranta look a like vahtii tossa vieressä että ilmoittaudun. Siispä näet minutkin. Toivottavasti en saa itkupotkuraivareita samaan tyyliin kuin eilen. Mäkkärin seinät raikasivat kun tumma ja vaalea penaili...:D

Pakkohan se on teikäläinen nähdä. Jos ei muuten, niin siksi, jotta näkee, jotta on itse edes jotenkin järkevien kirjoissa. Teihin/Sinuun verrattuna, tosin on kaikki varmaan henkisesti tasapainoisia.

Mie jouduin tääs pätkätyöstä pois, joten tietokoneaika on rajattua, mutta olen Semaforissa selkeästi erottuvana isona miehenä hyvissä ajoin ennen aikaisemman junan jähtöä.

Näen teidät paremmat ihmiset siellä!

JanJ

Jäsen
Näillä mennään:

Senior
JanJ
Tommy
Johannes
Rööri
Jpp
JHag
Juhaht
Dougie KillMore
Isokissa
B1
dude
Buddy Langwitz
Punaiset Lasit
Rebel
Rixa74
Annuli
Tatzka
Kangaroo
Oloneuvos
Ilmestyskirjanpitäjä
Hai
Jet-Ace
Kiisa
Bisnesman
Koo

Hyttijako ilmestyy pian.
Samoin laskut.

Viimeksi muokattu:

JanJ

Jäsen
Laitetaan vielä hyttijako

Punaiset Lasit
Tatzka

Rööri
Kangaroo

Jhag
+kaveri

Isokissa
+kaveri

Senior
Johannes

Koo
+kaveri

Bisnesman
Hai
Juhaht
jpp

Jet-Ace
Hanu
Tommy

Annuli
+kaveri
Kiisa

B1
Rebel
Dude

Rixa74
+kaverit

Oloneuvos

JanJ

ilman hyttikaveria vielä:

Ilmestyskirjanpitäjä

Hyttiluokka ei vielä selvillä:

Dougie KillMore
Buddy Langwitz

äijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itähelsinkivantaan Jokerit
Ei millään pahalla JanJ!

mutta mihin unohtui nimeni?

Mä olen kyllä tulossa eukon kanssa.

Ilmoittakaa ajoissa, että saadaan kundille kaitsija.

Siis,
olen kyllä tulossa...

Terveisin nimimerkki: konseksukseen säpinää!

JanJ

Jäsen
Saunaan ilmoittautui vain 5, joten pitänee peruutan yksityissaunan. Mennään sitten porukalla yhteiselle vuorolle.

Laskut risteilyistä ovat jo lähteneet.
Paitsi Kangaroolle, jonka viestilaatikko oli täynnä...

Ruokailukupongeista tulee lasku hetken päästä.

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oolrait matka tuli haettua tänää. Tosin otinkin sen ihan rahalla enkä pisteillä. Pisteillä ois tullu maksaan 4e/henkilö toi lippu. Tosin junasta ei ois saanu muutaku ryhmäalen eli junalippu ois ollu menopaluu about 33e/zipale. Sitku en ottanukkaa Seaside hyttiä vaan Turisti I luokan hytin ni toi matka tuli maksaan 30e vähemmän kuin pisteillä (4henkeä=131e).

Kaiken tämän lisäks Siljan täti oli nii mukava että anto mulle ilmaseks lipun la MM-peliin klo 19 jossa kohtaa 4B ja 4C.

Botskilla nährään. Paitti ne Jatkoaikalaiset jotka tulee Tampereelta vois nährä ennakkoon Semaforissa. Juna Tampereelta lähtee siis klo 18.11.

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Rixa74

Botskilla nährään. Paitti ne Jatkoaikalaiset jotka tulee Tampereelta vois nährä ennakkoon Semaforissa. Juna Tampereelta lähtee siis klo 18.11.
Minä en näillä näkymin pääse tulemaan. Asia ei ole vielä aivan 100% varma, mutta turhahan se on maksaa jos ei tule.
Toivottavasti ensi kerralla sitten..

Peruuttaminen taitaa olla jo liian myöhäistä?
Siinä tapauksessa paikkani on myytävänä.

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Taitaa risteily jäädä väliin minultakin. Hauskaa merimatkaa vaan kaikille osallistujille!

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti Oloneuvos
Taitaa risteily jäädä väliin minultakin. Hauskaa merimatkaa vaan kaikille osallistujille!

Sama täällä, väliin jää. Pitäkää hauskaa.

edit. Vähän on taas alkanut houkuttelemaan merimatka. Saas nähdä onnistunko Penailemaan itseni matkalle. Täytyy vielä harkita asiaa.

edit. edit. No nyt varmistui, että en pääse mukaan. Tuli triplavaraus tälle viikonlopulle menemisiin. Jos joku haluaa parantaa lippunsa tasoa tai ostaa lippuni, tehkää tarjous. Kaikki tarjoukset otan vakavasti. Lippuni on joku 80 euron paketti, mutta tarjotkaa edes säälistä jotain....

Viimeksi muokattu:

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lippu myynnissä

Elikkä minulla on nyt myynnissä yksi TURISTI II-lippu.
Kämppiksenä:
Hai,Juhaht ja jpp.
Hinta 15 euroa.
Mielenkiinnonosoitukset YV:llä, kiitos.

edit:
Myös toinen lippu on myynnissä.
TURISTI I
Kämppiksenä Jet Ace ja Hanu
Hinta 20e.
Tämä siis häädetyn Tommy:n puolesta.
YV:tä minulle niin toimitan viestin eteenpäin..

Viimeksi muokattu:

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Juu, en tosiaan taida päästä minäkään tällä kertaa mukaan. Harmi sinänsä, ensi kerralla sitten taas...

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Noniin reilut 5 päivää ja sitten se jälleen on. Jo "perinteeksi" muodostunut reissu. Grapan sävyttämänä :D

Mikähä mahtaa olla tilanne osallistujien suhteen, onko paljonki tullut peruutuksia?

Tampereen mafia voisi kokoontua joko Semaforissa tai Alepubissa hyvissä ajoin ennen junan lähtö esim klo 16.00 (juna lähtee klo 18.11).

Projekti kissa 3200 jatkukoon...

Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Rixa74
Noniin reilut 5 päivää ja sitten se jälleen on. Jo "perinteeksi" muodostunut reissu. Grapan sävyttämänä :D

Mikähä mahtaa olla tilanne osallistujien suhteen, onko paljonki tullut peruutuksia?

Tampereen mafia voisi kokoontua joko Semaforissa tai Alepubissa hyvissä ajoin ennen junan lähtö esim klo 16.00 (juna lähtee klo 18.11).

Semaforissa. Ei missään nimessä Alessa. Puistattaa ajatuskin. Mie voisin suunnata paikalle puoli viiden-viiden maissa. Semaforiin. Ei Aleen. Ikinä.

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ilmestyskirjanpitäjä
Semaforissa. Ei missään nimessä Alessa. Puistattaa ajatuskin. Mie voisin suunnata paikalle puoli viiden-viiden maissa. Semaforiin. Ei Aleen. Ikinä.
Ei helvetissä tosiaan Aleen! Ainut paikka Tampereella, johon en ole päässyt sisään. Vaikka paskemmassa kunnossakin olen ollut.

Semafori on ok paikka ja tossa klo 17 vois olla hyvä aika. Ehkä vähän ennemmin jo ;) Junassa sitten tottakai omat eväät. Sixpäkki bisseä lienee jees. Tullintorin S-marketissa hintaan 5.80! :)

Niin, lippu ei ole käynyt kaupaksi ja koska sain järkättyä viikonlopun vapaaksi, olen mukana. Kaikesta huolimatta :D

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti Rixa74

Hyvä Rixa, Tampereen Mafia ei kokoonnu Semaforissa tai Alepubissa.
Tampereen Mafia saattaa lähteä jo hyvissä ajoin kohti Turkua.

Ja mikäli ymmärsin tekstisi oikein, AINOAT Tampereen Mafian jäsenet, jotka lähtevät risteilylle, ovat allekirjoittanut sekä dude.
Kolmas jäsen ei lähde matkaan.
Tähän rikollisjärjestöön on hyvin tarkat pääsyvaatimukset.

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Mamma mia!

Mitä vanhat mafioson silmäni näkevätkään, joku toistaitoinen kuvittelee kuuluvansa Tampereen Mafiaan, vaikkei ole edes minun tietääkseni anonut jäsenyyttä.

don boner, tämä vaatii ilmeisesti salaisen pikaneuvottelun. Sovimmeko VR:n ravintolavaunu lauantaina?

Tuo kurja wannabe saa kuulla tuomionsa laivalla. Joko hän päätyy betoniporsas jaloissaan mereen tai tarjoaa mafian kummisedille pari irlantilaista, ilman jäitä.

Olen puhunut.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy