Jatkoajan risteily 17.5.2003, Ilmoittaudu!

  • 18 116
  • 183

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tatzka
Mieti nyt hieman.

Jos ei ole sitten syntymän päässytkään lähelle naisten intiimejä paikkoja ;) Näin siis olen kuullut luotettavista lähteistä, hevosmiesten uutistoimistosta.

Naisen määritelmä on aika hankala. Kerran viiskymppinen ja sen jälkeen useita alle 20vee. Jos ei piisaa nii...vittu mikä herutus sulla ittelläs o? .... ;)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bisnesman
Naisen määritelmä on aika hankala. Kerran viiskymppinen

Eihän toi mitään. Tärkeintä on että hampaat pysyy pitämättä suussa ja suosikkiasento ei ole selät vastakkain.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mulla jatkunee tualla laivalla Kissa3200Projekti joka on osana Projekti:Elämä.

Kaikki jotka tietänevät mirreistä jotain(vapaista semmosista) privaa/ircissä privaa meitsille,kodittomia Kissa3200 otetaan vastaan...
 

93

Jäsen
Ehkä tulen, ehkä en. So not.

Vähän turhan aikaisin on tuo ilmoittautumisten takaraja. Hallitus kun ei oikein lämpene ajatukselle, eikä sitä valitusta ja mökötystä välttämättä ihan kahta kuukautta jaksaisi. Noh, ehkä mä muistan kertoa ilmoittautuneeni vasta vähän lähempänä h-hetkeä.

Toinen ongelma on ikä. 23v näyttäisi Siljan sivujen mukaan olevan raja ja mulla on vasta 18 mittarissa, eli pitäisi ilmeisesti päästä jonkun yli 30v tapauksen kanssa ainakin kirjoille samaan hyttiin. Ö-luokkaan mieluiten.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Minä lähden mukaan.

Hyttiä vielä mietin sillä risteilykamu on hukassa. 2 hengen tyttöhytti olisi jees, jos seura vain kelpaa. Ja sitä paitsi eihän sitä hytissä kuitenkaan olla.

Joten jos joku naispuolinen Jatkoaikalainen miettii lähtöä, eikä ole hyttikamua niin tässä olisi tarjolla matkaseuraa.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
No niin...

Viestin lähetti JHag
Hei! Mä kuulin juuri, että laivalla on Suomen Nymfomaanien Liiton kevätkokous samaan aikaan! Vai oliko se Frigidien Unioni? Kele, muisti pätkii.

...faktat kuntoon ja tarkistukseen! Tästä riippuu paljon (arvata saa ken tahtoo miten vaaka kallistuu), joten arvon JHag vois vahvistaa asian ensitilassa jos vois!?! Ei muuten, mutta kun matka on pitkä ja kallis, niin nämäkin seikat painaa vaa'assa...

Tälle pitäis kyllä mukaan päästä kun virgine one tuli missattua...

Miten olis Kangaroo? Jaettaisko hyttiä...?
 
K

kangaroo

Risa, jos tulet messiin, niin hytin jako käy mainiosti. Olen varannut puolikkaan Silja-luokan hytistä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti kangaroo
Risa, jos tulet messiin, niin hytin jako käy mainiosti. Olen varannut puolikkaan Silja-luokan hytistä.

Mä en sitten jätkät tule käymään teidän hytissä kun valomerkki on tullut, sillä lyön vetoa, että siellä kaivetaan taas kerran grappapullot esille ja vessa on koko ajan varattu. Noloa laatoittaa nukkumatilaanne uusiksi. Noh, toisaalta sitten olisi kivasti tilaa meriaamiaiselle.

Risa: Viimeisimmät tiedot kertovat, että siellä onkin kirjailija Leena Lehtolaisen fanclubin kevätkokous teemalla "Omat telaketjut mukaan". Miesjäsenille on järkätty luonnonsuojelua ja sukankutomista.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti JHag

Risa: Viimeisimmät tiedot kertovat, että siellä onkin kirjailija Leena Lehtolaisen fanclubin kevätkokous teemalla "Omat telaketjut mukaan". Miesjäsenille on järkätty luonnonsuojelua ja sukankutomista.

Ja, sikäli mikäli olen oikein ymmärrrrrtänyt, samaan aikaan botskilla järrrrrrjestetään DTM-klubin jäsenten ja hang-a-rrrrround -jäsenten vihkitilaisuus. Mihin näistä mainituista rrrrryhmistä jatkoaikalaiset kuuluvat? Ihan vaan tiedustelen jotta osaan sitten pukeutua oikealla tavalla.

vlad#16.

edit: kyllä se minä taidan edelleen olla lähdössä rrrreissuun, pitänee vaan muistaa ilmoittautua ajoissa.
 
Viimeksi muokattu:

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
No viddu...

Viestin lähetti JHag
Viimeisimmät tiedot kertovat, että siellä onkin kirjailija Leena Lehtolaisen fanclubin kevätkokous teemalla "Omat telaketjut mukaan". Miesjäsenille on järkätty luonnonsuojelua ja sukankutomista.

Viestin lähetti vlad
Ja, sikäli mikäli olen oikein ymmärrrrrtänyt, samaan aikaan botskilla järrrrrrjestetään DTM-klubin jäsenten ja hang-a-rrrrround -jäsenten vihkitilaisuus

...täähän menee nyt pulmalliseksi!?! Sukankutominen vielä jotenkin menee (jos oikeesti joku opettaa! Kansakoulussa onnistui vaan ketjusilmukka..) Mut tästä toisesta jutskasta ei ole kyllä mitään hajua...?? Hankalia kirjainyhdistelmiä... DTM..? Olisko se jotain Daamit Taaplaa Mineissä... No eihän toi ollenkaan pahemmalle kuulosta...

Viestin lähetti JHag
Mä en sitten jätkät tule käymään teidän hytissä kun valomerkki on tullut, sillä lyön vetoa, että siellä kaivetaan taas kerran grappapullot esille...

No mutta täähän on jo käsittääkseni itsestäänselvyys ja aka "tradition"! Viimeksi kun toin omasta mielestäni oikeinkin laadukasta "brandiä" ja jengi vaan nyrpisteli edelleen nenäänsä niin nytpä olenkin hankkinut, omasta mielestäni, ihan s****nan pahaa tavaraa suoraan Bulgariasta. Nii'in, grappaa Bulgariasta.. Tämä on tosi! Pullon kyljessä lukee "отлежала гроздова ракия" ja meinaa jopa mulla hieman potkia alas mennessään!!! Toimii tosin tämäkin ihan niinkuin pitää..

kanga: Kuulostaa hyvälle toi diili! Varmistelen asiaa ennen ilmoittautumisajan loppua!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Viestin lähetti bisnesman
Iliman muuta.
Jos päätän lähteä kyseisiin rientoihin, Semafori lienee mieluisa kohtauspaikka. Junassa sitten parit bisset ja laivalle mentäessä ollaan jo penailukunnossa...

Semafori kuulostaa hyvältä. Penaillaan tätä vielä myöhemmin, mutta hyvä ettei tarvitse orpona humaltua. Tietokoneaika on rajattua pätkätyöttämänä, ´mutta enköhän mie ennen h-hetkeä täällä käväise.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Juups viime reissulla jouluqssa tavattiin Semaforissa. Miksi muuttaa hyväksi havaittua perinnettä. Semaforiin kokoonnu,mme jälleen about 13 aikaan syömään ja juomaan halpaa (2.5€?) bisseä. Toi safkakaan ei ollut pahanhintaista ja iha syätävää kaikenlisäksi.

Esimakua tähän kaikkeen otamme tulevana lavvantaina kun meirä poppoo lähtee penaileen Europalle :)
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Lähden mukaan. Varaan hytin heti kun tiedän lähdenkö yksin vai jonkinlaisen "hovin" kanssa.

Terveisin koo
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti koo
Lähden mukaan. Varaan hytin heti kun tiedän lähdenkö yksin vai jonkinlaisen "hovin" kanssa.

Et kai vain edes harkitse Seppo Hovin mukaanottoa? Toisaalta, Sepihän voisi olla aika ässäkamaa karaokessa.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Jaahas, alkaa deadlinea pukkaamaan. Vielä kai ehtii mukaan, mutta JanJ, voisitko pistää jonkilaista osallistujaluetteloa peliin.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin Rosteria olisi mukava nähdä, eli luettelo risteilijöistä, olisi mukava saada kehiin :)
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tatzka
Niin Rosteria olisi mukava nähdä, eli luettelo risteilijöistä, olisi mukava saada kehiin :)
Näin o.
En ole itsekkään varma olenko ilmoittautunut.. =)
Lisäksi pitää nähdä ketä ois tulossa että voi miettiä sopiiko seurueeseen ;)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti bisnesman

Lisäksi pitää nähdä ketä ois tulossa että voi miettiä sopiiko seurueeseen ;)

Eiköhän risteilyllä ole aina tilaa tyypille, joka käyttää t-paitaa "Anna edes säälistä"! Kamoon vaan!
 

JanJ

Jäsen
Äkkiä kasattuna ainakin tälläinen seurue menossa (listassa ei aveceja listattuna):

JanJ
Tommy
Johannes
Rööri
Jpp
JHag
Juhaht
Dougie KillMore
Isokissa
B1
dude
Buddy Langwitz
Punaiset Lasit
Rebel
Rixa74
Annuli
Korak
Tatzka
Kangaroo
Oloneuvos
Ilmestyskirjanpitäjä
Hai
Jet-Ace


Lisäksi muutama epävarma vahvistavat vielä lähiaikana.
Käytännön syistä ilmoittautumisaikaa onkin tämän viikon sunnuntaihin, eikä tämän päivän iltaan kuten alunperin oli suunnitelmissa.
Joten vielä mahtuu!!!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Hyttijako

Onko hyttijaosta vielä mitään havaintoa? Itseä kiinnostaa ainakin hieman, jotta keitä hörhöjä siellä joutuu kestämään.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti JHag
Et kai vain edes harkitse Seppo Hovin mukaanottoa? Toisaalta, Sepihän voisi olla aika ässäkamaa karaokessa.
En harkinnut varsinaisesti Seppo Hovia, mutta hänkin olisi kelvannut jos yksin olisin joutunut lähtemään. Pelkäsin jo joutuvani turvautumaan Varamiespalvelu Oy:n Vekaan...
Seppo Hovin kanssa pelaisin kyllä tennistä mutta karaokessa luotan enemmän Redsiin.

terveisin koo
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Viestin lähetti koo

Seppo Hovin kanssa pelaisin kyllä tennistä mutta karaokessa luotan enemmän Redsiin.

terveisin koo

koo: minä en valitettavasti pääse mukaan tälle risteilylle. Muut riennot vievät minua toisaalle. Ehkä tämä onkin hyvä asia, sillä nyt teidän ei tarvitse hävetä minua. Olen nimittäin (välillä :O) ) täysin holtiton tuon dokaamisen kanssa ja tämän johdosta joudunkin usein perumaan keikkojani. Vittu, mä paljastin itseni...
- mä oon Kari Tapio !!!
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti reds1897
koo: minä en valitettavasti pääse mukaan tälle risteilylle. Muut riennot vievät minua toisaalle.
Petkuhuiputusta, risteilymainoksessa mainittiin nimenomaan, että laulat. Minulle kelpaisi vaikka laulaisit holtittomasti kunnon känässä ja silmät kii, oli se niin kaunista...
No ehkä joku muu sitten rohkaistuu hyppäämään saappaisiisi.

Terveisin koo
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hitto soikoon. Damn mä niinku toivoin että ois taas päässy kuunteleen Redsin jo lekenraarisiksi muorostuneita lausahruksia vanhoista ämmistä jotkaa ei suostu myymää (kaljaa)...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös