Mainos

Jatkoajan risteily 17.5.2003, Ilmoittaudu!

• 18 242
  • 183

JanJ

Jäsen
Nyt on aika ilmoittautua kauden päätösristeilylle.
Tutustu palstalaisiin! Näe kuinka reds1897 laulaa karaokea! Maistele grappaa ja sikareita hyvässä seurassa!

Lähtö Turusta 17.5.2003 kello 21.15 ja takaisin maihin kello 20.10.
Risteilylle tulijat saavat VR:ltä alennusta junamatkasta 50 prosenttia. Laivalla saa syödäkin jos haluaa, aamiainen vaivaiset 8 euroa ja mennessä buffet illallinen ja palatessa buffet lounas 20 euroa kappale. Ilmoita varatessasi, otatko ateriakuponkeja.

Laivasta varataan myös yksityissauna, jonne mahtuu lauteille 16 henkeä kerrallaan (teoriassa, käytännössä 30...), pukuhuone on tilava ja kaikki porealtaat ja uima-allas ovat vapaassa käytössä 1,5 tunnin ajan. Tämä lysti maksaa n. 8 euroa per saunoja. Saunassa on baari, mutta myös omia "herkkuja" voi nautiskella.

Hyttihinnasto / koko hytti:

Turisti II 60e eli 15e / henkilö
Turisti I 90e eli 22,50e / henkilö
Seaside 110e eli 27,50e / henkilö
Silja-luokka 160h (2 hengen hytti) eli 80e/ henkilö

Myös Inva-hyttejä löytyy, hinta on valitettavan röyhkeä eli 110 euroa koko hytti.

Tästä saat lisätietoja hyteistä.

Varaukset minulle yksityisviesteinä 26.3. mennessä.
Ilmoita varauksessasi oikea nimesi ja syntymäaikasi, ja halutessasi alennuskupongin junaan myös osoitteesi.

Esimerkiksi Helsingistä pääsee satamaan asti kello 18:03 lähtevällä junalla, Tampereelta 18.11 lähtevällä ja sitten asemalla vaihto sataman junaan.

Varausten takarajan jälkeen tehdään hyttijako, ja sitten saatte laskun jossa on 14vrk maksuaikaa.

Tervetuloa!

Viimeksi muokattu:

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
"AAVAN MEREN TUOLLA PUOLEN JOSSAKIN ON MAA...."

No niin, ääni avattu, joten täältä tulee yksi varaus Silja-luokan hyttiin.

"...JA ELÄMÄ ON HELPPOO, SILLOIN KUN ON JOKU JOSTA PITÄÄ KII..."

Edit: saisitko JanJ laitettua myös tuon VR:n aikataulut. Lauantai ja sunnuntai. Kiitos. Bendoliino, here I come.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Kai sitä on pakko luunsa raahata laivalle. Alan sähläämään jo nyt, vaikka aikaa on. Eli joku pre-laiva kasaantuminen johonkin nesteentankkaamispaikkaan Turussa olisi paikallaan. Tietenkin olisi hienoa, jos täältä Tampereelta saisi matkaseuraa kasattua samaan junaan. Ei olisi niin orpo olo humalassa.
Takaan sen, että olen hyvässä hapessa jo ennen junan lähtöä.

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ilmestyskirjanpitäjä
Kai sitä on pakko luunsa raahata laivalle. Alan sähläämään jo nyt, vaikka aikaa on. Eli joku pre-laiva kasaantuminen johonkin nesteentankkaamispaikkaan Turussa olisi paikallaan. Tietenkin olisi hienoa, jos täältä Tampereelta saisi matkaseuraa kasattua samaan junaan. Ei olisi niin orpo olo humalassa.
Takaan sen, että olen hyvässä hapessa jo ennen junan lähtöä.
Iliman muuta.
Jos päätän lähteä kyseisiin rientoihin, Semafori lienee mieluisa kohtauspaikka. Junassa sitten parit bisset ja laivalle mentäessä ollaan jo penailukunnossa...

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No toki sitä pitää mukaan lähteä, ihan kiusallaan jos ei muuten.

Hytin laadun ilimootan myöhemmin, jahka sen aika koittaa.

Raahaa hei Pisnismiäs ne sun radiosreebat mukaan sinne, nauhurit ja mitkälie mikit, niin tuun sun mukaas sitten haastelemaan nuille tyttösille.. ;)

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Juhaht
No toki sitä pitää mukaan lähteä, ihan kiusallaan jos ei muuten.

Hytin laadun ilimootan myöhemmin, jahka sen aika koittaa.

Raahaa hei Pisnismiäs ne sun radiosreebat mukaan sinne, nauhurit ja mitkälie mikit, niin tuun sun mukaas sitten haastelemaan nuille tyttösille.. ;)
Nauhuri on tottahelvetissä mukana jos tuun. Radiodokumentin aiheena voisi olla vaikkapa "median vaikutus heruttelun onnistumiseen". Mut se on toukokuussa sitten se. Asiat voivat muuttua, siviilisäädystä lähtien ;)

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti bisnesman
Mut se on toukokuussa sitten se. Asiat voivat muuttua, siviilisäädystä lähtien ;)

Ah, totta kyllä. Mutta vahingosta jälleen kerran viisastuneena päätin, etten anna tällä kertaa minkään naikkosen vaikuttaa matkamielialaani, puhumattakaan matkalle lähtemisestä. Suosittelen samaa.. Ja pitäähän sun muistaa, että koulut ovat juuri niihin aikoihin luokkaretkillä laivoillakin... ;P

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Juhaht
Ah, totta kyllä. Mutta vahingosta jälleen kerran viisastuneena päätin, etten anna tällä kertaa minkään naikkosen vaikuttaa matkamielialaani, puhumattakaan matkalle lähtemisestä. Suosittelen samaa.. Ja pitäähän sun muistaa, että koulut ovat juuri niihin aikoihin luokkaretkillä laivoillakin... ;P

Tämä kommentti saa varmaan Bisnesmanin lähtemään laivalle pointsit tuli.

Sitten hytti triviaa. Eli jos joku olisi lähdössä Tatzkan kanssa Silja-luokanhyttiin, niin vaihdan hyttiä ;)

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Mukana on tarkoitus olla, mutta meikäläistä ei tarvitse laskea mukaan varauksiin. Hoidan ne omia teitäni, kuten viimeksikin.

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mukana ollaan ihan kiusallaankin. Tatzka minä lähden kanssasi Silja-luokan hyttiin, vaikka hieman pelottaakin. Et siis sinä vaan ne luokkaretket...

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti punaiset_lasit
Mukana ollaan ihan kiusallaankin. Tatzka minä lähden kanssasi Silja-luokan hyttiin, vaikka hieman pelottaakin. Et siis sinä vaan ne luokkaretket...

No jaat samat pelot kanssani, mutta olen kuullut, että Grappa auttaa tällaisiinkin pelkotiloihin. Eli Silja hyttiin matka vie...

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Jotta kaikki ei menisi täydeksi örvellykseksi ja sekoiluksi, aion kunnioittaa risteilyä läsnäolollani paremman puoliskon kanssa.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mä kans, tottamooses, tulen mukaan.

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Jatkoajan Tamperereen Mafia ilmoittautuu. tsei_tsei on Heikoin Lenkki, mutta sivullekirjoittanut ja B1 tulevat näyttämään syrjäisten rannikkoseutujen asukeille Penailun mallia.

JanJ:lle täytyy järjestää midget, se jää meidän vastuulle koska myös TheRef aikoo olla ääliö, siis TODELLINEN ääliö ja jättäytyä pois tästä vuosisadan penailumatkasta. Muka pitkä matka Länsi-Siperiasta.. pYH!

Ohmo-rebel yrittää valaan oikeudella ängetä samaan hyttiin, aika näyttää kelpuutetaanko.

Vaviskaa Silja Line, Tampereen Mafia saapuu..

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Jep, noiden tamperelaisten möllien kanssa olisi tarkoitus samassa hytissä viihtyä...

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hmm voipi olla että tuun taas messiin ja otan 2-3 kaveria mukaan.Teen varmaan varauksen Silja Linen kautta kun sais ilmasen Seasideluokan hytin ku on noita pisteitä kertynyt :D Ois kyl taas kiva tavata ja hrittää parit lauseet Redsin kans :D

Edit:Oolrait messissä ollaan.Varasin hytin äsken(4hengen seaside) joten botskilla nährään:P

Viimeksi muokattu:

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti Korak

Edit: saisitko JanJ laitettua myös tuon VR:n aikataulut. Lauantai ja
sunnuntai. Kiitos. Bendoliino, here I come.

En o JanJ, mutta tuossa aikataulut:

Ajoissa turussa:

El Sinki 15.03
Turku Satama 17.12

Juuri ennen lähtöä laivalla:
El sinki 18.03
T Urku Satama 20.12

Takaisin:

Turku Satama 21.00
El Sinki 23.32

Toki, kun lähtee tai tulee Pasilaan/Pasilasta, niin on aikaisemmin perillä. Sehän nyt on selvää.

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Täytyykin heti laittaa HL-anomus jos tuon saisi vapaaksi. Siis torstain että perjantaina ehtisi junaan.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Hei! Mä kuulin juuri, että laivalla on Suomen Nymfomaanien Liiton kevätkokous samaan aikaan! Vai oliko se Frigidien Unioni? Kele, muisti pätkii.

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
Hei! Mä kuulin juuri, että laivalla on Suomen Nymfomaanien Liiton kevätkokous samaan aikaan! Vai oliko se Frigidien Unioni? Kele, muisti pätkii.
Minä oon kans tulossa!
;)
ps. huomenna katotaan oonko .

Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bisnesman
Minä oon kans tulossa!
;)
ps. huomenna katotaan oonko .

Kumpaan kuulut?! Liittoon vai Unioniin?

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kalkun rusakko
Kumpaan kuulut?! Liittoon vai Unioniin?
Mieti nyt hieman.

Jos ei ole sitten syntymän päässytkään lähelle naisten intiimejä paikkoja ;) Näin siis olen kuullut luotettavista lähteistä, hevosmiesten uutistoimistosta.

Pitänee lähteä ensimmäisellä junalla Turkuun, mutta selvinpäin ei sinne uskalla lähteä, joten kunnon pohjat ovat paikallaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy