Ei välttämättä. Syödään hyvin olkoonkin sitten valmiiksi katsottu menu tai itse valiten listalta. Tärkeintä on ruoan laatu.Fine diningia siis hakusessa?
Ei välttämättä. Syödään hyvin olkoonkin sitten valmiiksi katsottu menu tai itse valiten listalta. Tärkeintä on ruoan laatu.Fine diningia siis hakusessa?
Ei välttämättä. Syödään hyvin olkoonkin sitten valmiiksi katsottu menu tai itse valiten listalta. Tärkeintä on ruoan laatu.
Oma suosikkini Blanco on ainakin lounaspaikkana hyvä, en tiedä illallisista. Tuskin laatu oleellisesti putoaa.
Blanko ja Tintå on kiinni kevääseen asti remontin takia.Oma suosikkini Blanco on ainakin lounaspaikkana hyvä, en tiedä illallisista. Tuskin laatu oleellisesti putoaa.
Parastahan tuossa on sijainti ja sisustus! Ruokakin on kyllä hyvää, etenkin jossei tarvitse itse maksaa. Keittiöllä on nokkelia ajatuksia makujen suhteen, mutta toteutus saattaa olla hintatasoon nähden toisinaan hieman puutteellista. Toisaalta voi olla, että olen vähän puolueellinen, kun jouduin palauttamaan kampasimpukkani. Olivat ylikypsiä. Ruoan tasoa voisi kuvailla arvosanalla Mamma Rosa+.Onko kokemuksia Helsingissä ravintola Meripaviljongista? Meillä on Nordic-tiimin planning-päivä helmikuussa ja koitan pohtia ravintolaa illaksi. Ruotsin kollegat toivoivat kalaravintolaa.
La KannaHuomenna muutamaksi päiväksi Riikaan. Ravintolavinkkejä ottaisin mielelläni vastaan. Hyvät pihvit kiinnostavat aina sekä paikallinen ruoka.
Huomenna muutamaksi päiväksi Riikaan. Ravintolavinkkejä ottaisin mielelläni vastaan. Hyvät pihvit kiinnostavat aina sekä paikallinen ruoka.
En tiedä tuleeko neuvo myöhässä, mutta älä ainakaan mene Steak Houseen tai näihin muihin selkeästi brittiläisille polttariporukoille tarkoitettuihin mestoihin, TGI Fridays samaa sarjaa. Eli ovat hitosti paikallista hintatasoa kalliimpia, mutta rahoille ei saa vastinetta. Riikassa on paljon pienehköjä ja kunnianhimoisia ravintoloita, jotka löytää esim. Tripadvisorin kautta (mielestäni ravintoloiden suhteen luotettavia arvosteluja). Toisaalta tuollakin tuntuu käyvän niin, että hyvät arvostelut saanut ravintola nostaa hintojaan ja laskee tasoaan. Joten ravintolan voi myös löytää kuten ennen nettiä tehtiin: sattumalta. Siten olen itse kokenut iloisimmat yllätykset.Huomenna muutamaksi päiväksi Riikaan. Ravintolavinkkejä ottaisin mielelläni vastaan. Hyvät pihvit kiinnostavat aina sekä paikallinen ruoka.
Kalliosta: Onda, Raiku ja SandroTulee tässä talven,kevään ja tulevan syksyn aikan reissua Helsingin suuntaan jonkin verran niin kyselempä hyviä rentoja lounaspaikkoja ihan keskustan tietämiltä tai vaihtoehtoisesti Kallion suunnalta. Yritin googletella niitä mutta sen kautta löytyi jos minkämoista blogin pitäjää ym.joille sisustus tuntui tärkeämmältä kuin itse ruoka. Vinkkiä tänne laidasta laitaan. Rento rehti meininki, saa olla eksoottisempaakin vaihtoehtoa. Pääasia että ruoka on hyvää ja sitä on riittävästi.
No jaa! Itselleni Döner Harju oli yllä mainitun Ondan jälkeen ylihypetetyin sähellys Suomessa koskaan. Fafasin taso on nyttemmin laskenut aika reilustikin, mutta parin vuoden takaisella meiningillään jätti Döner Harjun katselemaan takavaloja.@Eric Rooslind
Döner Harju on kympin lounaskebullaan myös oikein hyvä paikka Kalliossa. Ei siis mikään turkkilaismurju ole vaan ihan laatupaikka.
Nää on näitä, hauenpäitä. Ei kymppi hyvästä lounaskebusta mielestäni paljon ole, kun siis tavara on hyvää, eikä mitään valmistöhnää. Mutta en pakota tykkäämään!No jaa! Itselleni Döner Harju oli yllä mainitun Ondan jälkeen ylihypetetyin sähellys Suomessa koskaan.
Fafasista ja Döner harjusta täysin samaa mieltä.No jaa! Itselleni Döner Harju oli yllä mainitun Ondan jälkeen ylihypetetyin sähellys Suomessa koskaan. Fafasin taso on nyttemmin laskenut aika reilustikin, mutta parin vuoden takaisella meiningillään jätti Döner Harjun katselemaan takavaloja.
Mitä Ondaan ja Sandroon tulee, niin anoa ohjeeni on välttää käymästä. Onda tarjoilee pääasiassa liian vähän suolaa nähneitä mössöjä ja Sandrossa hintataso saa kääntymään poispäin jo kotiovella. Kummatkin täynnä itseriittoisia fillarivegaaneja joille ko. ruoka varmaankin maistuu. Normaaleille ihmisille kummassakaan paikassa ei ole tarjolla kuin pettymyksiä ja ärtymystä.
Sori Taproomin lounas on erittäin laadukas, samoin pidin Kujasta.
2h+k keittiöSuositelkaas romanttista vaihtoehtoa Tampereen keskustasta.
Taidat olla oikeassa tarkalleen ottaen. Tosin se vaihtoehtoinen setti on aika lähelle kebua, kun mukana on sitä paahdettua leipää tjsp.Lounaslistalle ei taida kebut kuulua.
Kauppahallin Ohanasta.Mistä löydän Tampereen parhaan hampurilaisen?