Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 304 659
  • 7 400

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kun katselee sinun viestihistoriaasi Kalpa ketjuissa, samalla tasolla mennään.

Miten sua voi vieläkin harmittaa se kun JWC:n alkulämmittelyissä painoin kaarien välistä lämmittelykudin päähän? Aika hyvä kuti siis jos vieläkin lämmittää.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Miten sua voi vieläkin harmittaa se kun JWC:n alkulämmittelyissä painoin kaarien välistä lämmittelykudin päähän? Aika hyvä kuti siis jos vieläkin lämmittää.

Alkulämmittelyn onnistuneella(?) suorituksella makusteleminen alkaa jo osoittaa edellämainittua tasoa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Täällähän tulee letkauksia ihan peräkanaa. Älkää ihmeessä lopettako pojat! Meikä tosin menee nukkumaan, luen sitten aamulla lisää.
 

d2uce

Jäsen
Tämä nimimerkin Padis ajan hermolla oleva letkautus kyllä hymähdytti:

Aamu TV:n haastattelussa Oulun yliopiston tutkijaprofessori kertoi tutkineensa hirvikärpäsiä niin, että on liimannut langan kärpäseen ja näin lennättänyt sitä. Naurettavaa oli se, että "lanka saatiin irti käpäsestä sitä vahingoittamatta".

Mietin kiivaasti pitäisikö vielä vanhoilla päivillä palata aikoinaan aloitetun väitöskirjaprojektin pariin. Väikkäri valmiiksi ja sitten sutena suoltamaan julkaisuja ja tekemään tiedettä. Jos joku myöntää rahoituksen, niin tästä voisi avautua oiva tilaisuus kävelyttää, uittaa ja kuntopyöräilyttää hirvikärpäsiä. Olisi hekumallista tehdä tutkijana johtopäätöksiä siitä, kuinka iisisti lanka lähtee kärpäsestä irti kunkin kuntoiluharjoituksen jälkeen.

Tee sinä tuo, minä lähden puolestani politiikkaan ja runnon läpi lain joka vaatii että kaikkien Suomen hirvikärpästen, hyttysten ja paarmojen tulee olla kytkettyinä. Siitä vaan työttömille liimapurkit ja lankarullat reppuun ja metsiin askartelemaan.

Ja jos joku siltikin joutuu paarman puremaksi on muistettava, että 99% tapauksissa vika on langan toisessa päässä, ei paarmassa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Sinnerin ja Arvidin kaunis tarina. Tai no, lähinnä kaverin kekseliäisyydelle naureskelen. Hieno läppä!

Tuoko julmaa? Lainasin kerran kaverille kämppääni kahdeksi viikoksi, kun lähdin lomalle. Jossain painofirmassa silloin työskennellyt kaveri oli ajankulukseen askarrellut minulle pienen yllätyksen. Ilmeisesti jostain Kallesta oli ottanut kuvan ja sitten sopivasti suurennellut sen minulle hienoksi tauluksi. Oli oikein kehystetty.

Kuinka ollakkaan en palannutkaan suoraan lentokentältä kotiin, koska koneesta löytyi vallan mahtava mimmi, joka pyysi minua kanssaan baariin suoraan lentokentältä. No ei muuta, kuin kamat auton takaluukkuun ja taxilla baanalle. Sain tytön suostuteltua vielä kotiinikin yöksi. Olohuoneen seinällä odotti A3:sen kokoinen taulu, jossa alaston äijä on kyykyssä perse kameraan päin. Hän katsoo kujeilevasti olkansa yli kameraan ja painaa sojottavaa munaansa niin, että se näkyy hyvin sieltä perseen alta. Alla oli teksi: "Haluatko kanssani kuumaan leikkiin? t: Arvid."

Poltettiin sitten ne tupakat.

Nooh, kyllä sitä onneksi muutakin sitten lopulta. Tyttöä asia huvitti kovin. Minua ei silloin niinkään.
 
Salatut elämät ketjusta löytyi tällainen viesti, joka ansaitsee erityismaininnan:

Hupaisinta tämän(kin) tv-sarjan kohdalla ovat mainoskatkot - siellä sitä kovaa kamaa vasta esitetäänkin - on kutiavia persereikiä, sientä pukkaavia pilluja ja stondiksensa menettäneitä kulleja. Riittääpä ainakin vanhemmilla selittämistä pikku pilteille ...

On se Salkkarit vaan raju sarja!
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mustan huumorin ystävänä naurahdin, kun BB -ketjussa pohditaan sitä, onko näkövammainen kilpailija talossa siksi, että on näkövammainen ja onko tuo tuotannolta hyväksikäyttöä tjtn:

Itsepähän tuo on tuonne hakenut joten en minä näe että tuossa nyt mistään julmasta hyväksikäytöstä olisi kyse.

Johon Nume vastaa:

Ei varmaan nähnyt hänkään..

Yksinkertaista mustaa huumoria. Kahvit näppikselle jne.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Eino_Miehen kertomuksesta puuttui tarinan alustus:
Ihmettelen, mikä tarve miehillä on julistaa Jatkoajassa, että heidän munansa on pieni.
Mulla on ainakin ihan järkyttävän kokonen mela aka meisseli aka kulli aka jonssoni.

Ettäs tiedätte.

Eli siis ihmettelen, kuinka iso meisseli mulla onkaan. On se sellainen, oooon se seellaainen.....
Jarmo Mäkelä, ime suurta, suonikasta, johnholmesmaista röhmyä.
 
NHL puolella ollaan huolissaan laillisten nettistreamien tarjonnasta kun televisiointi oikeudet vaihtoi omistajaa:

Kysyin nimenomaan internet streameista ja NHL:n puolelta tuli lyhyt ja ytimekäs vastaus:

We're working on our distribution deals and hope to have an announcement very soon on how fans in Europe will be able to watch games.

More to come!

Joten toivotaan että uutisia kuullaan lähiaikoina.

Joo, ensi viikolla NHL lähettää eurooppalaisille faneilleen mainokset Atlantin yli lentävistä lentoyhtiöistä.
 

Travel Boss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, RU-38, NHL

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Deekuketjun satoa

Tiedä parhaista, mutta nauru raikasi ainakin täällä:

Tossa jo mietiskelin, että ei kai vaan talven 2001 tapahtumilla olisi mitään vaikutusta tämän hetkiseen tulostasoon myös yleisurheilun puolella. Tulin lopulta siihen tulokseen, ettei missään nimessä voi olla... Rankaisin itseäni jo pelkästä tyhmästä ajatuksesta parilla napakalla iskulla poskipäille!

Olisit nyt lyönyt myös alakoukun... Sinne.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Olen niin hauska, että voin kirjoittaa suoraan tänne.
 

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Saako katsomossa sytyttää avotulta? Ai ei. No kielletään silti yhden palavan materiaalin tuominen muutenkin palavaa materiaalia sisältävään (vaatteet, penkit, hiukset jne.) katsomoon. Riittävä ratkaisuhan ei ole se, että valvottaisiin kieltämättä vaarallisiin mittoihin levinnyttä nuotioiden tekoa katsomoissa tehokkaammin. Kyl mä näkisin, että kondomin käyttö ei riitä yksin suojaamaan ei-toivotun lapsen saamiselta, naisilta on poistettava kohtu. Vittu.

Katsotaan vielä loppuun, miten muovi palaa ja miljoonat kuolevat.

***

Pitää muistaa huutaa vielä tällä kaudella sydämeni kyllyydestä maalin jälkeen, ennen kuin joku hörökorvaosaston virkamies eksyy hallille desibelimittarin kanssa.

Vittu.

Totta ja laittoi hymyilemään
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Parhaat naurut sain itse tuosta kun luin tuon yhden kohdan väärin

"...kondomin käyttö ei riitä yksin suojaamaan ei-toivotun lapsen saamiselta, naisilta on poistettava vittu."
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Heh, kirjoitti se JHag sitten 10.000 sanan eepoksen tai one-linerin, joku sopuli jaksaa aina vedet silmissä hehkuttaa niitä. Se numero selässä tosiaan merkkaa joillekin enemmän. Ja että kuukauden jatkoaikalainen näillä näytöillä... Nattis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös