Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 291 371
  • 7 390

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Metalwarrior on pitkänhuiskea ristiverinen kaveri, joka kulkee kesäisin ilman paitaa pihamaalla ja yleisillä paikoilla ja pullistelee lihaksiaan, joita kyllä löytyykin, kiitos tiiviin salikuurin. Nostelee painavia halkoja kesäisin pihalla hiestä märkänä ja korkkaa sen jälkeen oluen. Kuuntelee tietysti paljon raskasta metallimusiikkia ja moshaa eturivissä lukuisilla keikoilla.

Tämä jos ei naurattanut niin, ainakin hymyillytti.

Samat sanat. Ylläolevasta osui kohdalleen olut, metallimusiikki ja moshaus.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
LOL

Ihmeellistä rutinaa. Johonkin se raja on vedettävä, jottei turhailuketjujen määrä räjähdä käsistä. Taidanpa mennä tästä perustemaan ketjun mikä vitutti tai teki onnelliseksi tänään klo 16:18?

Uutisvuoto-ainesta!
 

rinkeli22

Jäsen
Playmakerin kirjoitus tuolla "Noloin kännitoilailusi?" -ketjussa alkoi jotenkin huvittavasti.. Nuo kaksi ensimmäistä kohtaa eivät tietysti liittyneet toisiinsa, mutta kun ne siitä nopeasti peräkkäin luki, niin syntyi hassuja mielikuvia.


1. Sytyin palamaan vuonna -91 festivaaleilla juhannusyönä.

2. Sammuin Viking Linen kannelle.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Playmakerin kirjoitus tuolla "Noloin kännitoilailusi?" -ketjussa alkoi jotenkin huvittavasti.. Nuo kaksi ensimmäistä kohtaa eivät tietysti liittyneet toisiinsa, mutta kun ne siitä nopeasti peräkkäin luki, niin syntyi hassuja mielikuvia.

Pistää vaan miettimään että kuinkahan kauan noiden kahden tapahtuman välillä kului aikaa?
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Vitutusketjusta kuultua:

Worrell kirjoitti:
Olin ihan varma, että tänään on 5.3. Rannekellon päivämäärä ei pidä paikkaansa näemmä ja näyttää koko vehje vetävän viimeisiään, eikä johdu paristosta. Tämä kello on muutenkin tosi vanha jo, pitänee ostaa uusi. Sinänsä tämä kellon tuleva hajoaminen ei vituta, mutta tuo päivästä erehdys vituttaa

TmiT kirjoitti:
Huomasin omasta kellostani aivan saman asian ja tajusin sen johtuvan karkauspäivästä. Joten älä vielä heitä kelloa jorpakkoon...

Nyt odotetaan Worrellin seuraavaa viestiä ko. ketjuun.

"Vituttaa kun heitin kelloni pois, vaikka se olikin ihan kunnossa"

:)
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Jep KOJ saattaa kuulostaa ikäistään vanhemmalta, mutta niin kyllä meikäläinen itseäni pitääkin. Tai ainakin, jos sanotaan elämänkokemuksen kannalta. Tuntuu, että meikäläiselle on tapahtunut 17 vuoden (18 kohta) aikana, niin paljon kaikkea, että siitä saisi 5 elämänkertaa. Ja vaikka exäni haluaisinkin, niin mielessäni ei siis olekaan ajatus, että hänen kanssaan olisin loppuelämäni, mutta eihän sitä ikinä tiedä mitä elämä tuo eteen. Kun se erokin tuli aivan puun takaa.
Oma periaatteeni on ollutkin se, etten pahemmin ajattele mitä muut ajattelevat tekemisistäni ja teen asiat oman (itsekkään) mieleni mukaan.

Klassikko. Ei muuta kuin biisejä kirjoittamaan, Uniklubi saattaisi innostua.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Todellakin. Siis aivan uskomatonta. Mä en ees osaa varmasti sanoa, että vedettiinkö tässä mua, vai onko toi kirjoitus oikeasti totta, mutta lähden kuitenkin siitä, että uskon tohon tarinaan, tai en mä saamari sentään edes tiedä, joten parempi sanoa että ei, niin ei sentään ihan koko kylä naura mulle.
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Nimimerkki Bon, kumarran sinulle. Hilpeä posti Porttila-ketjussa:

Siinä on ollut astmapotilaat ja muut vilunkipelin harrastajat ihmeissään kun takapihalle on ilmestynyt Alpit.

Voin nähdä sieluni silmin, kun Karhu-Einarin isä aamulla pukee norjalaisvillapaidan päälleen ja lähtee takapihalle kunnostamaan troolaria tahi öljynporauslauttaa, nostaa hieman merimieslakkinsa lippaa, avaa suunsa ammolleen täten antaen piipulleen mahdollisuuden pudota kerrankin suupielestä ja bongaa Alpit.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Todellakin. Christopher Hilton kirjoitti Mika Häkkisestä kirjan, kun Häkkinen oli 29-vuotias. (1997). Mihin mahtaa KOJ ehtiäkkään urallaan, kun jo nyt, 17v:n iässä saataisiin 5 elämänkertaa.
Voimme alkaa kirjoittamaan niitä kirjojani heti, kun löydätte kustantajan ja minimoitte kulut...
On se kivaa, kun saa huomiota täälläkin. Anonyymeiltä nettikirjoittajilta. Tosin hiukan eri tavalla, kuin kadulla naisilta...
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Voimme alkaa kirjoittamaan niitä kirjojani heti, kun löydätte kustantajan ja minimoitte kulut...
On se kivaa, kun saa huomiota täälläkin. Anonyymeiltä nettikirjoittajilta. Tosin hiukan eri tavalla, kuin kadulla naisilta...

No Problem. Hyvä että pidät huomiosta, tuli se sitten keneltä tahansa. Todettakoon vielä, että kirjoituksesi oli hauska, mitä se sitten ikinä tarkoittaakin... ja sen takia päädyin kommentoimaan tuota Golden AWen lainausta.

Ei siinä mitään. Jatka samaan malliin.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
bullying kids

Voimme alkaa kirjoittamaan niitä kirjojani heti, kun löydätte kustantajan ja minimoitte kulut...
On se kivaa, kun saa huomiota täälläkin. Anonyymeiltä nettikirjoittajilta. Tosin hiukan eri tavalla, kuin kadulla naisilta...

Kyllä kadullakin naiset huomaavat jos olet hassu. Se, minkälaisen vaikutuksen jätät heihin on muista luonteenpiirteistä kiinni.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Evilin analyysi itse-sanan käytöstä on aika viiltävä.

Mikä vittu tässä on kun tätä ei tajuta? Itse EI ole synonyymi sanalle minä.<clip>

Itse tarkoittaa ilman apua, omatoimisesti. Jos joka lauseessa joutuu korostamaan, että ihan itse ilman apua juon maitoa tässä, niin huonosti menee.
 

nikozwan

Jäsen
Lunkasta vielä sen verran, että jopa Pena tajusi, ettei Janne vain yksinkertaisesti riitä ja hommasi meille työsulkukaudella Vokounin. Penan pahaksi onneksi, Vokounilla ei juuri silloin ollut käyttöä Suomen mestaruudelle, vaan ainoastaan maailmanmestaruudelle.

Analyytikon sutkautus HIFK-puolen maalivahtikeskustelussa aiheutti pyyteetöntä hilpeyttä. Niin Penamaisen hyvin sanottu!
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Ensin Simon vastaa Q:n huhuiluun Samuli Kaikkosesta näin:

Voihan kikuli sentään, luulin illan pleijaritrillerin olleen todellinen ilotipan pöksyyn tuoja, mutta vasta kun näin Q:n palanneen ja kertoneen Kaikkosen strategiset mitat ensimmäistä kertaa, oli orkku ovella ja mahtimälli katossa.

Sen jälkeen Q vastaa:

Ymmärrän, että Simonille tuli paskat housuun, kun kyse Kaikkonen tai Ustrnul. Molemmat isoja äijiä, jotka´yhdistetty ensi kauden HIFK.

Ja lopuksi Lemieaux räjäyttää pankin:

Que? Entä kun kyse kielioppi, onko se yhdistetty Q? En uskoa. Mä kuulin Q Loundgessa tällanen nelonen ensi kausi:

Kaikkonen-Vopat-Lostedt
Siklenka-Ustrnul

ja maalissa Hextall.

Tai sitten itse(!) oon vain väsynyt.
 

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
EDIT: Virta muka antaa ohjeita pelaajille, paskapuhetta. Vääntelee vaan naamaansa niin että näyttää puheelta. :-| :-O :-/ :-V :-#

Mission16W:llä meni vati nurin otteluseuranta-ketjussa. Repesin aivan totaalisesti. Hymiöiden kruunaamaton kunkku. Ilmanmuuta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Dali revittelee eniten loukkaantumisia aiheuttaneiden NHL-pelaajien tiimoilta:

Oi niitä aikoja, kun Starsin takalinjoilla oli Hatcherin lisäksi Craig Ludvig tekemässä harvennushakkuita. Näitä tähtiä päin ei olisi kävellyt Jore Marjarantakaan.
Tämä ei tietenkään estä unelmoimasta siitä, että Jore olisi tehnyt niin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös