Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 282 344
  • 7 387

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Hartiapankki kirjoitti:
Pelicansin Jatkosopparit-ketjusta:
Moderaattorit kirjoitti:
...tai ketju suljetaan ja asianosaiset rangotaan.

On kyllä hieman rangaistukset Jatkoajassa rankentuneet. Eikös tuo nyt periaatteessa tarkoita sitä, että jannulta revitään kädet ja jalat irti?

Että silleen...
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Kalsari-Pete

No joo, mut kuka äijä muka pystyy sanomaan ettei esim Freddie Mercuryssä ollut jotain seksikästä, jos se paljain jaloin kireissä farkuissa ilman paitaa bob-viiksien kanssa irvistelee, puristaa kättä nyrkkiin, tamppaa jalalla lattiaa ja samalla hokee että another one bites the dust?

Tää on kyllä selkeesti yksi palstan historian parhaita känniavautumisia.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jounin tarina stadi Vs. muu suomi- ketjussa nauratti, oli se sitten totta tai ei.

Jouni kirjoitti:
Joskus kymmeniä vuosia sitten olin velttoilemassa turkulaisen oppilaitoksen alakerrassa pelaten flipperiä. Olin suoraan Stadin kaduilta repäisty nuorimies, enkä tajunnut vielä etteivät kaikki välttämättä ymmärrä oikein kaikkea sanomaai.
Tämä tapahtui aikana, jolloin kiinalaiset ravintolat olivat tekemässä maahannousuaan Suomeen.

Flipperiä pelatessani vieressä vuoroaan odotti tuimailmeinen turkkulainen kauppatieteitten opiskelija nahkatakissaan salkkunsa kädensijaa tiukasti puristaen. Minä sitten pelaamisen ohessa huikkasin kaverille kysymyksen: "Hei, ootsä koskaan skruudannu kiinalaista?"

Turkkulaispoika katseli minua entistäkin tuimemmin. Tuijotti ja tuijotti. En oikein ymmärtänyt miksi. Sitten kun lopetin pelaamisen luovuttaakseni flipperin hänelle, tämä toispuolelt jokke-kaveri tuli ihan naamani eteen ja vakavana sanoi: "Kuule, mää en oo koskaan pannu kettään ees Satakunnast."

On ilmeisesti sopimatonta udella turkkulaiselta heti ensitapaamisen yhteydessä seksielämän saloja, heh.
 

hemppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Trenchtown kirjoitti:
Jounin tarina stadi Vs. muu suomi- ketjussa nauratti, oli se sitten totta tai ei.

Kyynikon lohkaisu Jounin tarinaan oli myös klassikkoainesta:

Kyynikko kirjoitti:
No et nyt mikään "stadin jätkä" ole jos et tiedä mitä sana "skruudaa" tarkoittaa!! Ikivanha slangisana syömiselle jo varmaan 50-luvulta!
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
...niin yleisö suuttui tuomari Järvelän työskentelyyn sen verran pahasti, että katsomosta alettiin huudella Järvelän perään ivallisesti ja lopulta jopa taputtamaan hänen nimensä perään. Se oli kyllä ihan mieleenpainuva hetki.
No kyllä taatusti jäi mieleen! Ihanko ivallisesti huutelivat tuomarille, jääkiekkopelissä? Johan nyt, kylläpä suuttuivatkin!
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Twin Peaks- ketjun spoilauskeskustelusta, nauratti ainakin minua:

SergeiK kirjoitti:
Ilmeisesti tombraider halusi alleviivata syntyneensä 70-luvun alkupuolella. Täten kaikki mitä on tapahtunut populaarikulttuurissa tombraiderin mopovirittelyiässä, kuuluu meidän kaikkien yhteiseen yleissivistykseen. Blame it on the rain, kuten Milli Vanilli lauloi - vai lauloiko sittenkään?
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Roccolle sattui hauska kirjoitusvirhe tuossa liigakarsintaketjussa:
Rocco kirjoitti:
En siitä Kuopiota tästä millään tavalla!
Okei, myönnän, olen lapsellinen, mutta naurattaa silti.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Jukureiden loukkaantumistilannetta käsittelevästä ketjusta bongattua. Aiheena faniryhmän protestointi:

KKtig kirjoitti:
SarvisClub oli ainakin SapKo pelissä ensimmäisen erän loukkaantunut, tiedä sitten onko ensi pelissä?
 
K

kiwipilot

Tämä sai ainakin minut nauramaan, hienosti karrikoitu Sihvos -imitaatio:

joey77 kirjoitti:
Joe, syvä analyysi, lopullinen totuus, kaiken maailman viisauden yhteensulautuma Baxterista? Mikä mies on koutsina?

- Oikealt mieheltä ainakin kysyt, sanoisinpa jopa maailman ainoalta Mieheltä. No siis, kuten jo ennen Baxterin syntymää sanoin, ei tuosta mitään tule noilla geeneillä. Katsokaa nyt, saa käsiinsä täysin tuuliajolla olevan joukkueen ja 3 voiton jälkeen Häviää ottelun rankkareilla. Maailman huonoin valmentaja. On jo ties kuinka monta päivää saanut laittaa joukkueen peliä kuntoon ja vain puolustus toimii, kuin unelma, tämä kertoo kristallin kirkkaasti sen minkä minä tiesin jo vuonna 1995, Baxter ei osaa valmentaa hyökkäyspään pelaamista ollenkaan, jos osiais niin kai se jo toimisi? Tämä Ruotsalais- puoligooni voisi jo siirtyä takaisin maansa pääkaupunkiin Lontooseen ja lopettaa suomalaisen jääkiekon syövyttämisen.
 

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Twite ihmettelyketjun kotityökeskustelussa, jossa naisten kerrotaan tekevän viikoittain kotitöitä 9 tuntia miehiä enemmän:
Twite kirjoitti:
Itse oletan tuon eron johtuvan osittain siitä että naiset laskevat seksin kotityöksi, miehet laatuajaksi. Enää jää selvittämättä loput 8:57.
 

Rafael

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Bristol City
#55 kirjoitti:
Itse taas söin äsken Medium:in pihvin. Paljon parempaa kuin brasilialaiset sisäfileet.

Noihin Medium:in pihveihin kelpaavat vain ja ainoastaan Stainless steelin valmistamat ruokailuvälineet! Itse siirryn lukemaan Wsoy:n kirjoittamaa viimeisintä dekkaria.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rafael kirjoitti:
Noihin Medium:in pihveihin kelpaavat vain ja ainoastaan Stainless steelin valmistamat ruokailuvälineet! Itse siirryn lukemaan Wsoy:n kirjoittamaa viimeisintä dekkaria.


Itse selailen internetin keskustelepalstaa ja imeskelen samalla Soktonin pastilleja.
 

nufc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä,Newcastle United
Tulin juuri Ompelun seurasta(hänen kanssaan aina viihtyy) ja nyt juon Nokkosen teetä sekä kuuntelen Deccan musaa ikiomassa Hetekan sängyssä.
Täytyy varmaan vielä tehdä kuppi Blancon viiniä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös