Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

• 3 309 418
  • 7 401
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kannattaa myös pitää ko. naiselle puhuttelu ja tiedustella, miksi on aiemmin ollut sen kaverin kanssa. Itseäni ainakin vituttaa naiset, jotka ovat aiemmin jakaneet jollekin toiselle. Syythän siinä pitää ainakin selvittää.

Putosin, vallankin kun ottaa huomioon, että nimimerkki scholl on tällä palstalla väittänyt olevansa 35-vuotias. No kunnioitettavaa sinänsä, että joku uskaltaa asettaa riman korkealle, kaikista ei tuollaiseen ole.

Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
Toimittaja Iiro Lehtonen Ässät–Jokerit-pelin ennakossa:

"Ottelun ratkaisuksi nousee hyvin todennäköisesti maalinteko."

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Pettynyt IFK-fani tilittää, kun fanikatsomo saadaan vihdoin sinne minne 99.99999% prosenttia asiakkaista sen haluaa:

Miten HIFK aikoo korvata D-päätyläisille sen, etteivät he saakaan sitä, mistä ovat maksaneet?

Vastaukset selkeästi Penan faksista. IFK:lla ei ole just nyt käyttöä tuollaisille meiningille:

No jos jotain hyvitystä haluaa niin jos B-pääty ei ole esim. myyty täyteen niin ehkäpä sitä voi mennä neukkaamaan irtoaisiko sieltä kausarille loppukaudeksi joku paikka, mihin ei olisi myyty irtolippuja mihinkään peleihin.

Jos näin ei käy niin ehkä antavat sinulle pari Jokerit-lippistä vieraskatsomossa istumisen vuoksi.

Kausikorttiin sisältyy sisäänpääsy 29 HIFK:n kotiotteluun.

Fanien laulut eivät kuulu hintaan, kyseessä ei ollut konserttilippu.

Miten niin D-päätyläisille???

Ei kukaan muukaan ole siinä hallissa saanut sitä mistä on maksanut. Itse olen jo vuosia maksanut menestyvän HIFK:n peleistä, mutta kuitenkin nähnyt vain keskinkertaista tai skeidaa hokia. Rahat takas!

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Nimimerkki DiSasterin viesti NHL09-ketjussa uppoaa varmasti pikkutarkkoihin jääkiekkopelien ystäviin, upposi ainakin minuun:

DiSasterin viesti

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Metallica lähinnä sen takia, että aikaisempi tuotos oli niin helvetin hyvää. Megadeath menee, mutta Metallica pesee näistä kahdesta suuresta allekirjoittaneen pyykit.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
HIFK kriisissä!!! Onneksi Kummeli viihdyttää:

-Hei, mulla ois tässä apinan kanssa menossa pelaajavaihto. Nyt täytyy olla tarkkana, se vetää mua heti turpaan, jos huomaa että yritän jotain

-Örghh!

-Joo, aletaas kattoo näitä pelaajakortteja ja pistetään vuorotellen näitä nippuun

-Grrrrrrrrrrr...

-Älä hermostu. Wallinheimo - mulle, Pikkarainen....onkos tää Hannu vai Ilkka, jaahas Ilkka. Kato hei strutsi menee ohi!

-Öööhh??!

-Pikkarainen mulle, Turunen - sulle, Walsh - sulle, sait ulkomaalaisen! Seuraava tulee mulle, oho Pitkämäki, kato hei hirveet tissit tolla ämmällä!

-Uuuhhh???

-Pitkämäki - sulle ja hyvällä pitkällä diilillä! Eaves - mulle. Ja taas ulkomaalainen, nyt tää onkin sun vuoro - Hirschovits sulle!

Apinaa koijataan, apinaa pumpataan !

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Alpo Suhosen sakot hurjan kakara sanan käytöstä sai pojat Alpo Suhonen ketjussa miettimään syntyjä syviä:

"Fucking cocksucker!" aitiosta huudettuna on suotavaa, kuten myös toimitusjohtajien roskisten potkiskelu hallin käytävillä ja järjetön raivoaminen lehdistötilaisuudessa myös. Myös Jalosen aikanaan mainitsema tuomarin housuun paskominen tuli myös mieleen hyväksyttävänä toimintana.

Housuunpaskojat, amatöörit, kyrvänimijät... you name it. Jotenkin vaan tuntuu, että tiettyjen tahojen suusta heitettynä nämä asiat katsotaan läpi sormien.

On se kyllä, tämä kakara-episodi sai minut jo pohtimaan omaa isyyttäni. Kun meitin jäpikkä alkaa säätämään ja koheltamaan vähän liikaa, niin saatan joskus tokaista tälle, että "Kuules, kakara!" Nyt kun aikuisten miesten Sm-liigassakin ollaan sitä mieltä, että tämä on aivan liian rajua aikuisellekin puhumattakaan lapsista, niin pitäiskö vaihtaa tuohon liigajohdonkin hyväksymään: "Kuules, vitun kyrvänimijä!"???

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Huh huh!

Enpä ole pitkiin aikoihin nauranutkaan näin makoisasti vedet silmissä. Lueskelin wanhoja viestejä mahdollisista TPS-hankinnoista kaudella 2004-05. Täytyy sanoa, että kyllä panokset ovat olleet korkealla!

Hannes Hyvönen TPS-paitaan:
Pistän oikean kivekseni vetoa että jos kilpailua tulee pelaajasta, niin se hävitään.
Itse näkisin Hanneksen mielihyvin Palloseuran paidassa, mutta se jää varmasti toiveuneksi. Että se siitä.
Mitä kiveksistä luopumiseen tulee uskon että se on tällä hetkellä varteenotettava vaihtoehto kun ei muuten tahdo onnistua vahvistusten saaminen millään. Jos vielä tällä linjalla jatketaan, niin voisi kyllä miespuoliset TPS kannattajat vakavasti harkita toisesta kiveksestään luopumista niin että saadaan rahaa (kai elinluovutuksesta jotain maksetaan?) vahvistusten hankkimiseen, mikäli se siitä kiinni on.
Yhdellä kivekselläkin tulee toimeen ja jos rohkea on niin lahjoittaa vaikka molemmat. Voittaa se ainakin munattomien peliesitysten katsomisen illasta iltaan.
Voiko em tulkita kannanotoksesi siitä että seurajohdosta puuttuu Jortikkaa? Tilannehan on luisumassa kakofoniseksi, munattomat pelaa, kiveksettömät kannattaa kyrpä otsassa ja johdolta puuttuu edellisten lisäksi myös aivot.
Mark Recchi TPS-paitaan:
Mark Recchi on liian märkä päiväuni mulle. En usko että toteutuu. Jos Mark täällä nähdään niin lupaan syödä hatullisen paskaa.
Tämän kieltämättä utopistisen hahmotelman toteutuessa saadaankin upea spektaakkeli kun sinä lapiot savea naamaan ja Tony saksii kiviään. Ai niin Tonyn lupaushan koskikin vain Hyvöstä, milläköhän panoksilla hän lähtisi nokittamaan Reccin suhteen?
Narvahan voi käyttää noita kahta miestä jo Recchiä palkatessaan.

"Tuu Turkuun, niin näät ku jannu syä lusikalla paskaa hatustaan, ja toinen saksii kulkusensa vekka. Et varmaan missään muualla näe."

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Liian kiekkoa kontrolloiva pelitapa ja kaikki kaksinkamppailupelaaminen poistetaan katsomosta, no tämä on yksi niistä virheistä mitkä maksaa keväällä.
Kyllähän tämä Snaipperi #16:sta lanseeraama "kaksinkamppailujen poistaminen katsomoista" on yksi parhaista uusista termeistä aikoihin. En tiedä sitten häviääkö Lukko keväällä kaikki pakkien katsomoon pistämät kiekot vai mitä?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy