Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 289 377
  • 7 387

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
E kirjoitti:
Mietin tässä sellaistakin asiaa, kumpi seuraavista ihmisistä on itsekkäämpi (vrt SDP:n kampanja)? Esimerkit on järjettömän kärjistettyjä, enkä nyt halua siihen tartuttavan. Itsekkyys vaan on vähän huono sana tähän demarien kampanjaan omasta mielestäni.

Ensimmäinen ihminen on ansiotyössä. Hän ansaitsee 2500 euroa kuussa bruttopalkkana. Hän kokee, että hänelle jää liian vähän rahaa käteen palkastaan, mutta tietyllä tavalla hän on kuitenkin perustyytyväinen elämäänsä. Hän haluaisi itse tehdä enemmän töitä, jotta palkka nousisi, mahdollisesti aloittaa jopa oman yrityksen. Tyypillistä hänelle on se, että hän haluaisi itse parantaa omalla aktiivisuudellaan omaa elintasoaan, mutta ei koe sitä tarpeeksi kannattavaksi. Hän äänestää Kokoomusta sen vuoksi, että hän kokee Kokoomuksen olevan hänen oman aktiivisuutensa tukija.

Toinen ihminen on käynyt peruskoulun jälkeen ammattikoulun. Hän teki jonkin aikaa töitä, mutta jättäytyi työttömäksi tarkoituksella. Jos vähän tarvitsee lisärahaa, hän saattaa tehdä keikkana jotain pientä pimeästi, mutta ansiotyöhön häntä ei saa, koska tuet lakkaisivat juoksemasta. Aina silloin tällöin hän käy tirauttamassa kyyneliä sossussa. Hän äänestää demareita tai Vasemmistoliittoa, koska haluaa jatkossakin elää muiden kustannuksella sosiaalietuuksia nauttien.

On se kiva että peruskoululaisetkin ovat kiinnostuneita tulevista eduskuntavaaleista!
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Paitselo mallariketjussa.

Tarinaa siis ajalta kun Paitselon wife to be muutti samaan asuntoon.

Paitselo kirjoitti:
...Kului sitten muutama päivä ja rakentelin aina minkä muun touhun välissä ehdin. Sitten koitti päivä, kun Sunderland oli siinä vaiheessa, että sitä piti päästä maaliruiskulla maalaamaan.
Tein ensin huolelliset esivalmistelut - maalauspaikkani on kellarissa, jossa on betonilattia ja olin tuon lattian taas keran ensin imuroinut. Sitten olin nostanut työpöytäni päälle "spreijauslaatikon" johon ainakin suurimmat maalihuurut ja laskeumat jämähtivät ennenkuin levisivät minun keuhkoihini.

Kaikenlaista ylimääräistä pölyn/lian/karvojen lentelyä on vältettävä silloin kun maalaa pienoismallia maaliruiskulla.
Joten riisuin itseni täysin alstomaksi. Minulla nääs on keskivertohemmoa enemmän sankkaa karvoitusta koivissa, perseessä ja yleensäkin "siellä päin", joten vältin omien karvojeni lentelyn pukemalla koipiini ne aikaisemmin vaimoltani saadut sukkahousut (tosin valkoiset tennissukat jäivät sinne alle). Sitten laitoin päähäni hiusverkon ja naamalleni Rautakauppa Renlundilta hankkimani valkoisen pölysuojan.

Siinä sitten seisoin noissa tamineissa... ja just kun kumarruin lattialta poimimaan maaliruiskun letkua, sillai, että karvainen perseeni karvaisine palleineen osoitti huoneen ovelle päin (seksikkäästi tumman puhuvilla sukkiksilla verhottuina tosin), niin tietenkin vaimoni just silloin kulki siitä ohi...

Yhdessä ollaan kuitenkin tänä päivänäkin...
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Matkakohteenne? -ketjussa

Ipazin ja tombraiderin sanailua Ruotsin tyttöjen kisuttelusta Thaimaan Phi Phi -saarella:
ipaz kirjoitti:
Perkele! Ei ollut ipazista sveamamman tyttarien narraajaksi. - - - Ruotsin tytot eivat oikein innostuneet vastauksestani, kun ensimmainen kysymys yleensa kuuluu etta "where you from".
tombraider kirjoitti:
Ja sinä untamo vastaat, että "from Finland"? Pelisilmäinen alkaisi puhumaan, vaikka Kreikkalaisella aksentilla Lontoota ja vie sen niin pitkälle kun turska haisee. Lisäys: Ja jos et näytä tippaakaan Kreikkalaiselta, niin sitten olet sinne muuttanut pienenä jnejne......
tombraider kirjoitti:
Rehellisyys tyhjän vuoteen perii, ja epärehellisyys.......no tekemättä sulla jäi, joten mietippä sitä. Siinä kun epärehellisyydellä olisit bungalovin kuistilla jyystänyt ja tulohetkellä alkanut laulaa Den glider iniä ja vetässyt takataskusta Suomen lipun, niin olisi Gunillalla huumori ollut kaukana.
Tämän viimeisen lauseen tuottama mielikuva tyhjensi pajatson...
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
1Timer kirjoitti:
David Hasselhoff talentti-show:n tuomaristossa!!!!!!!!!

Eissattana!! Kas kun ei kivi uimakisoissa!!!
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Golden AWe kirjoitti:
Seppäsen Timo Nightlifen/Cumuluksen parkkipaikalla pyrkimässä autoonsa valomerkin jälkeen
Paparazzi työssään.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Crueman kirjoitti:
TOP-3, 5 times, maailmanluokan Finnan, Momo, sukurutsa. You'll never wank alone!

Edit. Lisätään vielä Tommi Kautonen
Valioliiga-ketjusta Liverpool-Manu hegemonian jälkipelejä. Mua nauratti.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
SergeiK veistelee mojovasti:

SergeiK kirjoitti:
Viinintuottajamaanahan Suomi on maailman paras. Kuka sitä mitään ranskalaisia viinejä viitsii juoda, kun tarjolla on Marlin marjaisia vaihtoehtoja?
 

chelios77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
fastasashark kirjoitti:
Hartiapankki räjäyttää pankin "Vaasan Sport 07-08" -ketjussa. Harvinaisen osuvasti kommentoi sopimustilannetta ensi kautta ajatellen. Ei ainakaan tule kallis porukka (jos ei nyt sinne Kiprusoff/Toskala hankita maalivahti-pariksi).
Voi jumalauta,irtos melkonen naurukohtaus!!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
nastamuumion kommentti SaiPan 6000 euron sakoista:

nastamuumio kirjoitti:
Siinä meni Levokariin ensi kaudeksi budjetoidut rahat.
 

Hevosmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
tuuski kirjoitti:
Sekoitin tämän Bondin johonkin muuhun. Vitun Lazenby on niin säälittävä Bond että joutuu menemään naimisiin saadakseen pillua.
Tälle nauran ja tämän nostan koko alkuvuoden parhaaksi heitoksi.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
tuuski kirjoitti:
Sekoitin tämän Bondin johonkin muuhun. Vitun Lazenby on niin säälittävä Bond että joutuu menemään naimisiin saadakseen pillua.

Hevosmies kirjoitti:
Tälle nauran ja tämän nostan koko alkuvuoden parhaaksi heitoksi.

Kyllä toimi meikäläisellekin, viiltävä kommentti, mutta mikähän ketju on kyseessä ? Lazenbyn vosuhan sitten teilattiin Kojakin toimesta vihkimisen jälkeen ennen hääyötä. Joten jos aussi oli oikeasti nyhvöistä nyhvöin, hän ei edes saanut pildeä, ellei harrastanut esiaviollista seksiä.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
"Mä vaan pahaa pelkään että jos Laiho edelleen saa päättää pelaajahankinnoista Vanhatalon kanssa, niin sieltä tulee joku Ruotsin II-divarissa 4 nollapeliä pelannut Rauno Rummukainen. "


Näin nimimerkki Roku tuolla Lukko puolella veikkailee ensi kauden maalivahti valintaa.
 

Metalheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Chris Pronger, HC '05 Banská Bystrica
Redhot kirjoitti kun keskustellaan Rob Hiseyn madollisesta siirtymisestä takaisin Ässiin:
Voidaanko tästä päätellä että jokaisen porilaisen teinitytön päiväunien kohde pukee ensikaudella patapaidan päälleen?

Blackie vastasi:
Ei minuun ainakaan vielä olla otettu yhteyttä Ässien johdosta. Katsellaan rauhassa.


Pisti hymyilyttämään...
 

Kalba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Le Bannerin avautuminen Canalin kanavatarjonnasta "asia, joka avautui minulle" ketjussa:

"Viimeeksi taisi uutuutena tulla joku history norjalaisella tekstityksellä.
Jännittävää seurata kuinka joku hottentotti väsää kamelinpaskasta jotain kukkavaasia"
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
kaizu kirjoitti:
marjo kirjoitti:
Teidän pelistä sen verta, mitä töllöttimestä näki. Mikä ihme päivä Lundellilla oli?? Näytti, että kaikki meni, mitä sinne päin lauottiin.
Maalikoosteissa näytetään yleensä vain ne laukaukset jotka menee maaliin.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
~HA!

Naisasiaketjussa Mela mätkäisee realismia pöytään niille jotka unohtavat ettei netissä pyöriminen välttämättä ole paras tapa tehdä naisiin pysyvä vaikutus...

ipaz kirjoitti:
Enää ei mitään hätää. Ilves ei petä! Hyvä ilta/yö eilen ja tulee jatkumaan vielä tänäänkin. Pitää vaan muistaa tehdä neidolle selväksi ettei ala odottamaan liikoja jatkosta.

mtmela kirjoitti:
Eiköhän tuo ootas hetki, käyn kirjoittamassa Jatkoaikaan, pidä huolen siitä että liikoja odotuksia ei ole.
 

Kaivanto

Jäsen
Taitaa mennä aika subtiiliksi huumoriksi, mutta jos viestissä ei viitata "pateettisella" jenkkiapinoinnilla mahtipontiseen jenkkiapinointiin vaan tarkoitetaan säälittävää jenkkiapinointia, käytetty suomen kieli on tässä kohdassa anglosaksisen vaikutuksen eli käytännössä amerikkalaisen kulttuuri-imperialismin saastuttamaa, mistä asiayhteys tekee hauskaa.

kristian kirjoitti:
Täsmälleen samaa mieltä. Tapa on apinoitu suoraan NHL:stä... eli siis tyypillistä ja pateettista kolmannen maailman jenkkiapinointia taas kerran. Kaikkialla muualla euroopassa amerikkalaisuutta katsotaan nykyään nenänvartta pitkin, mutta suomalaiset katsovat heitä aina ylöspäin... ja kopioivat sieltä kaiken mahdollisen. Maasta, johon kaikki sivistys, kulttuuri ja jopa perustuslaki ja kieli tuotiin Euroopasta muutama sata vuotta sitten.

Muutetaan vielä neljäs heinäkuuta kansalliseksi liputuspäiväksi, niin hyvä tulee.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Kapinen alapesä riparilla!

Minua laittoi hymyilemään nimim. PeterNorth#666:n kommentti koskien HPK:n pelityyliä ja sitä, että minkälaisesta kiekosta ko. nimimerkki itse pitää:
PeterNorth#666 kirjoitti:
Mä en juhli muutenkaan mitään kapisia alapesiä tai rebound kiekkoja. Mun mielestä ne on vain 90% helevetin rumia kasseja.
Mielestäni asenne on ainakin kohdallaan, vaikka juhlimisen aihetta kyseisellä nimimerkillä tuskin onkaan kovin usein SM-liigakatsomoissa.
 

#68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Rangers, Hifk
Salkkari ketjussa MACKin sanomaa

Mack kirjoitti:
Miten voi muuten Ismon puheesta 70% olla ähinää ja huokailua? Jessus, kun ei yksikään vuorosana tulee ilman kaiken maailman ylimääräistä hengitystä, kuulostais kun kaveri olisi jatkuvasti paskalla!



MACK

Meinas itelläki tulla kurat housuu
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös